ongi pijn onderbuik/krampen, moe, geen eetlust enz. enz. Wie ook???

Discussion in 'Zwanger worden' started by KPV, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KPV

KPV Lid

Nov 23, 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

vorige week heb ik al een topic geopent over mij kwaaltjes, deze houden echte zo aan dat ik nog eens jullie advies vraag!

Vorige week (rond de 19e) was mijn vruchtbare periode, we hebben dan ook rond die datum geklust.
    Maar sindsdien heb ik een vervelend gevoel in mijn onderbuik, lijkt op ongi-pijn. Ik ben erg moe, voel me opgeblazen en heb totaal geen eetlust. Mijn borsten lijken iets anders aan te voelen en ik heb heel snel vermoeide benen. Dit zijn kwaaltjes die voor mij redelijk onbekend zijn, ook tijdens mijn ongi. Vannacht werd ik wakker met verschrikkelijke krampen! Verder plas ik veel en heb ik witte melkachtige afscheiding.

Ik ben voorzichtig en heb ook gelezen dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. Maar ik zou graag willen horen wie hier ook last van heeft of heeft gehad en hoe het bij jullie is gelopen.

Mijn NOD is 7 december.

Groetjes!!!

2. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Ik heb ook last van kwaaltjes. Moe, soms misselijk. erg vol gevoel, soms steekjes bij de lies en af en toe beetje ongi achtige krampen. Normaal heb ik dagen voor NOD hoofdpijn heel af en toe maar bijna niet. Weet nog niet wat het inhoud want ik weet mijn cyclus nog niet helemaal goed. Hoop dat ik eind volgende week nog niet ongi ben en een positieve test in handen heb... Overigens bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van voor mijn NOD...

Share This Page