Had je die test toen gedaan omdat je niet meer kon wachten of omdat e klachtjes had? Als je klachtjes had, wat voor klachten had je?
Ik had niet echt klachten..nooit gehad. Ben de maand ervoor gecuretteerd na een mk en kon gewoon niet meer wachten. Moet wel zeggen dat die ik die maand ovutesten heb gebruikt en dus mijn eisprong datum wist. Toen ik de testen besteld had heb ik meteen ook veeeeel zwangerschaptesten besteld zodat ik lekker veel kon testen wanneer ik dat wilde. (Www.zwanger&kids.nl)
Niet. Pas een dag erna dit keer. Vorige zwangerschap pas 4 dagen na NOD. Daarom zeggen testen voor NOD niet bij iedereen wat. Ik ben geen hcg-bommetje denk ik.
2 dagen voor mijn NOD. En was al een vrij duidelijke streep dus had een of twee dagen eerder misschien ook al wel een licht streepje gehad. Ik had overigens wel al allerlei "klachtjes" sinds een paar dagen na mijn eisprong. Heel vroeg dus al!
Dat heb ik dus ook na zo'n 5 dagen na me eisprong heel licht roze afscheiding en nu al 2 dagen last van zeurend gevoel in mijn onderbuik en wat soms ook uitstraalt naar mijn rug. Maar het is dus mogelijk dat dit al al symptomen zijn van een zwangerschap?
Nou ik heb woensdag mijn NOD, maar afgelopen vrijdag licht pos getest...dit was gisteren mijn test van CB en volgens mij heeft deze toch veel meer HCG nodig!!
Bij onze 2 kindjes heb ik beide keren 2dagen voor NOD positief getest. Laatste (BBZ) teste ik pas 10dagen na NOD positief, bleek bij BBZ te horen zei de gyn
Bij de eerste op NOD, bij de 2e 5 dagen voor NOD. Achteraf bleek is ook verder zwanger te zijn en eigenlijk was ik maar 1 dag voor NOD.
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel weten? Wantik heb testen van zwanger&kids waarmee je 6 dsgen voor je NOD kan testen(zeggen ze). Maar misschien hebben jullie betere ervaringen met andere testen?
3 dgn voor NOD een héél licht streepje (Kruidvat 2 voor 5 euro), 1 dag voor NOD een duidelijke streep (Kruidvat 2 voor 5 euro en Clearblue (gewone)). Ben nu 5 weken...