Clomid

Discussion in 'Zwanger worden' started by Olakidee, Jan 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja klopt een punctie kan ook, maar vele ziekenhuizen breken automatisch af. Ze mogen in ieder geval boven de 2 niet verder gaan, met de punctie had je ook maar 2 follikels overgehouden ;) Dat jou lichaam iets anders doet ;) hahahaha

En met spuit hormonen heb je ook meer kans op overstimulatie...
    GEFELICITEERD trouwens :D

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Je kunt voor die tijd ook gewoon klussen hoor :) gewoon doen wanneer je zit hebt. Anders is heel de ronde zo gepland qua klussen.

Wij doen t nu gewoon ook wanneer we zin hebben. En rond de eisprong elke dag.

Is t zaad van jou man ook getest? Bij ons wel, daar krijgen we dinsdag ook de uitslag van. Extra spannend allemaal! :D ML begint m toch wel een beetje te knijpen dat het misschien niet zo goed is...

3. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dat klopt idd ja!:)
    Ik weet natuurlijk ook niet wat de procedures zouden zijn bij andere behandelingen (zoals IVF), daar heb ik geen ervaring mee.

Dank je wel voor de felicitatie overigens!:D
    Ik hoop dat het voor iedereen hier (snel) aanslaat en jullie ook een mooie banner mogen plaatsen! :)

4. Pearl Amor

Ik weet dat het wettelijk is omdat mijn beste vriendin IVF heeft gehad en die kreeg in boekje mee waar dit in stond... Heb dat ding helemaal door gepluist...

Inderdaad hopen dat het snel raak is bij iedereen..

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Mijn vriend laat ook dinsdag zijn zaad nakijken.
    Hoor net de afgelopen weken dat mijn broer en mijn zwager ook allebei een kindje verwachten. Ik vind dat zo ontzettend moeilijk! En hoorde vandaag van mijn vader dat mijn ouders ook 2-3 jaar MMM hebben gehad voor kinderen kwamen. Hoop echt niet dat dat mijn voorland is wn. Wil ook zo graag dat het zoals bij anderen in de familie het gewoon raak is. Wij zijn langer bezig dan zij allemaal bij elkaar!!

6. Pearl Amor

Dat is ook heel moeilijk, wij zijn zowaar tegelijk met mijn schoonzus begonnen. Mijn nichtje is al weer 9 maanden nu :(
    Doet me ook telkens pijn om haar te zien...

Hoop dat de clomid snel aanslaat en jullie ook een kindje verwachten...

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

Oct 27, 2012
    1,067
    0
    36
    Verschrikkelijk he al die mensen die om je heen maar zo zwanger lijken te raken. Ik wordt er heel vaak verdrietig van. Als je het je dan even teveel wordt, dat ze ook nog zeggen. Ta het komt wel goed, jullie zijn nog niet zo lang met hulp bezig.. Pff, terwijl zij twee kinderen hebben gekregen binnen twee jaar!!

8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Ja of mensen die zeggen: heeft je broer de weddenschap nu gewonnen? Niet dat die mensen weten dat wij al veel langer bezig zijn, maar het doet echt pijn. En zeker nu ik weet dat mijn ouders ook problemen hadden geef ik de moed bijna op.

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

Oct 27, 2012
    1,067
    0
    36
    Dat vind ik helemaal bizar, dat mensen vragen of je broer de weddenschap heeft gewonnen.. Hoop dat het voor jullie snel verloopt. Ik denk dat de vruchtbaarheid van je ouders weinig zegt. Mijn ouder kregen 3 kinderen in 3,5 jaar tijd. Mijn zus is 3 x binnen 4 weken zwanger geraakt. Houd de moed erin!!

Wij zijn nu 9 maanden getrouwd, dus nu beginnen de vragen. Oh, 9 maanden getrouwd, komt er nog geen baby..

10. Pearl Amor

Je moet de moed niet opgeven meid.
    Mijn ouders waren van mij zo zwanger, maar tussen mij en mijn zusje hebben ze 2 miskramen gehad van 13 en 14 weken.
    En mijn schoonmoeder heeft een eierstok moeten laten verwijderen door cystes, had daarvoor 2 miskramen gehad en daarna 3 gezonde kinderen gekregen ;)

Kom op laat ze een poepie ruiken... ;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Mijn ouders hebben over mijn zus 9 maanden gedaan en bij mij en mijn broertje was het gelijk de 1e ronde raak.
    M'n schoonouders hebben over mijn man 3 jaar gedaan :$ en bij zijn zusje ook de eerste ronde raak...

Denk dat het niet zoveel zegt, hoe lang je ouders er over gedaan hebben.. Hopelijk zijn we snel aan de beurt allemaal!

Fijn dat t zaad van ML ook is gecheckt, is die onzekerheid iig ook weg.

12. MP01

MP01 Lid

Jan 20, 2013
    17
    0
    0
    werkloos
    emelgem
    hier 17 maanden erover gedaan om te proberen zwanger worden dan 1 ronde clomid moeten nemen en direct prijs ;) ben ondertussen 32 weken ;) hopelijk voor jullie ook snel resultaat met eindresultaat een gezonde prachtige wondertje in jullie armen

13. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Shit!! Lees net allemaal dingen dat clomid niet samen mag met agnus castus en etos zwanger worden pillen, die ik beide gebruik!! Moet ik deze ronde nu als verloren beschouwen?

14. MP01

MP01 Lid

Jan 20, 2013
    17
    0
    0
    werkloos
    emelgem
    mss eens bellen naar je gyneacoloog die je opvolgd en eens vragen of dit voor problemen kan zorgen ;)

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Die etos pillen kunnen invloed hebben op je cyclus omdat je daardoor meer oestrogeen zou gaan produceren.
    Clomid is een anti-oestrogeen. Het laat je lichaam denken dat er nog niet genoeg oestrogeen wordt geproduceerd, waardoor je dus extra oestrogeen krijgt.
    Als je die pillen slikt kan clomid dus minder goed werken.. Maar hoeft dus niet.

Gewoon stoppen met die pillen en overstappen op iets anders :) ik slik gravitamon.

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Ik ben vandaag gestopt en dus nog 2 dagen te gaan met de clomid. Donderdag een echo. Heb vandaag ook de gynaecoloog gebeld, maar die kende agnus cagnus niet eens en zei dat clomid waarschijnlijk wel de overhand heeft over homeopathische kruiden. Nou dat hoop ik dan maar. Heb er echt van wakker gelegen vannacht omdat ik bang ben dat het nu nog niet gewerkt heeft... En dan is het mijn eigen schuld omdat ik die rotzooi slik..

17. Pearl Amor

Ik slikte ook etos zwanger worden en mijn gyn adviseerde om over te stappen op gravitamon. Er is een kans dat je clomid inderdaad minder goed werkt, dit hoeft niet bij iedereen te zijn, maar voor de zekerheid. Gravitamon zit alles in behalve omega 3 dus die moet ik extra slikken.

18. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Bedankt voor de reacties. Vandaag heb ik een echo gehad omdat ik buikpijn had, maar er was helemaal niks op te zien. Nouja... Heeeeel veel eitjes maar allemaal heel klein: duidelijk PCOS beeld.... Zit in de piepzak..

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Het is denk ik ook nog te vroeg om iets te zien.

Ik heb vandaag op cd 10 de eerste fm gehad. Daarbij was 1 eitje van 10mm te zien en een van 9 mm. De gyn was er tevreden over en nu moet ik vrijdag terug komen voor een 2e meting.

20. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,076
    409
    83
    Ergens!
    Hier na 2 ronde's 100clomid en 1ste ronde met utrogestan raak, ging helaas wel mis, maar de ronde daarna weer raak en nu alweer 32 weken zwanger! (na 1,5 jaar eindelijk!)

Share This Page