Nee, ik heb het in de avond voor het slapen gaan geslikt.. Dat gaf de gyn al meteen aan, ivm mogelijke bijwerkingen.
Bij mij is het alweer een poos geleden maar ik was na 1 ronde Clomid zwanger,altijd leuk om te weten toch? Succes dames!
Hoi Dames.. Eindelijk maar eens aangemeld op een forum om ook mijn verhaal kwijt te kunnen ! Ongeveer 2 jaar geleden hebben we besloten te stoppen met de pil, wat een spanning, maar na een jaar amper ongesteld te zijn geweest en zonder resultaat te hebben geboekt, zijn we maar eens langs de huis arts gegaan. Door gestuurd naar ziekenhuis waar met name ik wekelijks wel 3 x moest komen voor een inwendige echo ! Nu blijkt dat ik geen regelmatige cyclus heb en dus maar enkel een x een eisprong heb. Ook bleek uit alle onderzoeken dat ik jaren geleden chlamydia heb gehad, dat was schrikken !!! Bij mijn vriend bleek zijn zaad niet 100 % te zijn, maar na 3 maand dit nog een x te hebben getest bleek het wel goed te zijn. Vlak voor de eerste test heeft hij een operatie onder gaan. Nu zijn zaad goed blijkt te zijn, willen ze mijn cyclus verbeteren door clomid. 50 mg was niet voldoende. Nu sinds 2 maand 100 mg en dit gaat goed.. tenminste ik ben nu 2 x op tijd ongesteld geworden ! Het ziekenhuis wil graag dat we de tot eind Mei / begin Juni gaan proberen. Mocht ik dan nog niet zwanger zijn, dan moet ik een kijk operatie ondergaan. Geheel onder narcose, gaatje onder me navel en gaatje boven schaambeen en dan spuiten ze kleurrijk vloeistof door mijn eileiders om te kijken of hier geen verstoppingen oid zit. Bahh zit er nu al tegen op ! Het kan natuurlijk zijn dat mijn eileiders vanaf jongs af aan al niet goed zijn, maar stel nou dat dit komt door de clamydia die ik heb gehad ?? Ze kunnen dat helaas niet zien, maar wat zal ik me dit zelf kwalijk nemen !!! Ben nu op dag 4 van mijn derde goede cyclus. Heb me wekker op me telefoon gezet zodat ik de Clomid niet vergeet in te nemen.. Binnenkort maar weer flink klussen en dan afwachten ! Hooooop zoooo dat ik voor Mei zwanger ben, dan zijn alle ziekenhuis bezoeken niet voor niets geweest, komt onze droom eindelijk uit, en hoef ik niet geopereerd te worden ! Ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen, meningen etc...