zo geen vertrouwen meer in mijn eigen lichaam!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette85, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi dames..
    ben zo blij met dit forum..
    even mijn twijfels en onzekerheden uiten..
    ik had na mijn ei meteen een andere reactie van mijn lichaam, ik dacht dat ik zwanger was.. na 2 dagen overtijd toch ongi geworden.. maar minder hevig maar wel rood en paar stolsels.. en een negatieve test..
    mijn "klachten blijven" .. gisteren tijdens de seks. enorme kampen, trekkingen in mijn onderbuik (kon er geen hoogtepunt van krijgen).
    vanmorgen toch maar weer een test gedaan.. weer negatief..
    ik word onderhand gek.. nu is het ook nog weekend en kan maandag pas de ha bellen..
    mijn buik voelt anders.. kan wel janken..
    sorry voor mijn gefrustreer.. maar het voelde even goed..
    liefs

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gooi het er lekker uit meid, dat kan inderdaad enorm opluchten...
    Heb geen ervaring met hoe het voor je moet voelen, maar wil je wel even een hart onder de riem steken!

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    das lief!
    dank je hihi

4. nono

nono Niet meer actief

Ik doe met je mee. :( Heb ook allerlei klachten maar de test zegt negatief. Nu zit ik nog 3 dagen voor m'n NOD, maar toch. Bahabbah! Dan voel je je écht in de zeik genomen he.

5. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Ik zit nu 4 dagen na nod en nog steeds een negatieve test:( Het waswel een test van zwanger en kids. Geen idee of deze betrouwbaar zijn. Maar als ik zwanger zou zijn, zou de test nu toch onderhand positief moeten zijn. Verder ben ik erg moe, heb ik 1 gespannen borst ( waarom de 2e niet gespannen is, geen idee) en wat last van mijn buik. Pfff die onzekerheid :(

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Brunette,

Ik begrijp je frustratie heel goed en dan doet het je goed om het even van je af te schrijven.
    Hoe voel je je nu? Nog steeds last van je klachten?

Deel Deze Pagina