Hoi dames, Ik zit nu in ronde drie van clomid 50mg 1 per dag. Bij de vorige twee rondes ben ik netjes op 3cd gestart voor vijf dagen en had ik ook een menstruatie van 6 a 7 dagen. Deze ronde ben ik ook met clomid begonnen op 3cd maar is mijn menstruatie na het slikkende van clomid ook gestopt.. Hoort dit er bij? Ik kon ook niet zo snel iets op Internet vinden hierover vandaar mijn vraag...
Nog nooit meegemaakt zelf, en het lijkt me toch erg snel dat er na 1 tabletje slikken je menstruatie al ophoud. terwijl je normaal tot 6 a 7 dagen ongesteld bent. Hoe was je menstruatie dit keer ? veel , weinig ? anders toch maar een testje wagen voor de zekerheid. om uit te sluiten dat je miss toch zwanger kunt zijn. het gebeurt weleens vaker dat vrouwen toch ongesteld worden en dit veel korter of minder is als normaal en toch zwanger zijn.
Menstruarie was minder als normaal, maar wel gewoon veel lage rugpijn gehad en die is nu ook helemaal weg. Hmm misschien idd morgen maar eens een testje halen en doen.. Morgen ook maar eens de bellen naar het ziekenhuis met dit verhaal....
Ik wil je geen valse hoop geven of dergelijke, maar lage rugpijn en lichte menstruatie die na 3 dagen stopt. ( kan ) een eventuele zwangerschap zijn. vaak begint het lichte bloedverlies dan ook op Nod waardoor dit weleens verwart kan worden met een gewone menstruatie. Dit komt vaker voor dan je denkt Maar nogmaals ik wil je geen valse hoop inpraten. Het kan ook gewoon zijn dat je menstruatie dit keer lichter is en eerder stopt, maar zou zeker morgen een testje wagen om het teminste uit te sluiten. En daarna wellicht het ziekenhuis bellen. Ik duim voor je !