Ik ben bezig met OI. Ik kon door de Clomid niet goed meer functioneren. Vandaar dat ik na 100 Mg ben over gestapt naar het spuiten van Gonal-f. Ik moet dit alles omdat ik PCOS heb. Heeft er iemand ervaring hier mee. Hoe lang duurde het bij jullie voor er eindelijk een eisprong was?
Vandaag meting gehad. een eentje van 11 mm en twee kleinere, maandag weer meten! ik slik clomid altijd bij het avond eten
Hoi dames, Ik heb vandaag mijn tweede fm gehad op dag 11. In het weekend bij de dienstdoende gyneacoloog. Ik vond het allemaal wat onduidelijk en ze heeft ook niet alle follikels gemeten. Eerst zei ze het bms is nog dun. Niet opgemeten. En later noteerde ze 3 follikels en hoorde ik 16 en 14 en van de derde weet ik het niet. 1 cyste van 35. Toen zei ze je zit in je vruchtbare periode, dat had ik wel gevoeld met die druk op mijn buik, zorg dat je om de dag sex hebt. En nu laat ze mij dinsdag weer terug komen. Wat dat voor zin heeft? Ik vond het vaag. Blijkbaar is bij drie follikels maar een kleine kans dat ze alledrie springen, bevrucht worden, innestelen? Weet iemand dat? Een drieling lijkt mij ivm mijn voorgeschiedenis erg heftig.
Ik kreeg met 3 eitjes een gemeenschapsverbod.. Dat was met 150mg. Nu heb ik 125 Mg en daar had ik op dag 17 2 eitjes mee. Dat was ergens in juni. Hoefde de rest van het jaar niet meer terug voor echo's.. Dus weet niet of het er steeds 2 zijn geweest. Als je er geen goed gevoel bij hebt (3 eitjes), dan zou ik gewoon even bellen om te overleggen, of deze ronde zelf overslaan.
Ik heb eigenlijk het gevoel dat het een verloren ronde is. Gisteren te dun bms en positieve ovulatietest. Dat betekent vandaag of morgen ovuleren. Ik heb ook totaal geen afscheiding zoals normaal gesproken rond de ovulatie. Mij lijkt dat de zaadcellen niet echt een kans hebben en als ze dat wel hebben is er geen slijmvlies om in te nestelen. Herkent iemand dat, je geen cervixslijm hebt bij gebruik clomid?
Hoi, Ik slik clomid bij het avondeten. Verder vandaag voor de laatste keer naar het zh geweest voor de meting. Geen resultaat deze ronde. Nu moet ik de volgende ronde 100 mg clomid gaan slikken. Vandaag moet ik gelijk starten met provera om de menstruatie op te wekken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het apart dat sommige meiden geen echo's hebben als ze clomid slikken. Ik vind het zelf toch wel heel fijn, omdat ik dan ook weet waar ik aan toe ben. Ik weet nu dat 50mg niet is aangeslagen bij mij.
Toen ik Provera slikte, werd ik pas heel laat ongesteld, 12 dagen na de kuur.. Super irritant, want kost veel tijd.
Als ik nu niet zou beginnen met provera duurt t ook nog minimaal 14 dagen als t niet langer is. Ik had vandaag in ieder geval nog geen grote folikkel. Ik zit vandaag op dag 20 vd cyclus.
Ik heb een vraag...ik heb pcos en ik heb nu primolut kuur gekregen voor 12 dagen. En dan de 25ste een afspraak bij de arts om te kijken welke hormonen ik ga krijgen om eisprong op te wekken. Is dat dan niet te laat? Las dat je bij clomid start op dag 3 van je cyclus. Of hoeft dat niet persee?
Balen dat bij jou de 50 Mg ook niet is aangeslagen Nicole, ik ben nu aan primolut kuur en ga dan naar clomid 100. Bodien, het scheelt per vrouw en per ziekenhuis welke dag er begonnen word met clomid o.i.d. Ik begin op dag 5 bijv. Succes
Ik had precies hetzelfde gevoel. Deze ronde had ik te dun bms door de clomid. Vandaar dat ik progynova van m'n arts moest gaan slikken. Ik zag geen vruchtbaar slijm... Ik had echt de hoop opgegeven. En toch had ik op dag 14 en 16 na t zetten van de pregnyl positieve testen. Geef niet op 😉 Ik nam de pillen trouwens savonds bij t avond eten. En op weekje dag starten? Bij mij was t meestal dag 3, maar ook een keer dag 4. Dag 5 kan, maar zou voor mij te laat zijn ivm m'n cyclus van normaal al 24 dgn. Aantal keer gehad dat bv dag 3 te vroeg was, maar dag 5 bleek t al te laat te zijn. Maar dat is bij iedereen verschillend.
Nou bij mij weer mislukt.... vandaag weer begonnen met nieuwe ronde clomid.... weer 150mg. pffff baal er zo van... en heb het er eigenlijk ook wel een beetje mee gehad
Heb je niet enorme last van bijwerkingen met 150? 50 deed bij mij niks, bij 100 was pas op dag 17 een follikel te zien. Die was afgelopen maandag 27 mm, dus ga er vanuit dat die nu wel weg is. Mag vandaag nog voor echo om te zien of dat daadwerkelijk zo is, maar geloof t zo ook wel eigenlijk. Maar in principe is mijn cyclus nog steeds te lang.. Heb van mezelf ook geen cyclus na stoppen pil ( en daarvoor ook amper), pcos. Nee heb jij geen echo's? Maar dan weet je toch helemaal niet wat de clomid doet?
Heb als bijwerkingen: - de dagen rond de eisprong zere buik en opgeblazen gevoel - en mn emoties - en honger gevoel maar nergens trek in hebben! Ik heb wel echo's. afgelopen keer was de eerste ronde met echo's. Nu woensdag weer een echo Ik heb van mijzelf ook geen cyclus. Had het wel voor de pil maar daarna niet meer goed gekomen :S Geen oorzaak nog gevonden!
ik kan hier ook over meepraten, bij mijn eerste ook zwanger geworden dmv clomid na 1ste ronde en met 50mg nu als sinds mei gestopt met de pil maar nog niks vrijdag heb ik afspraak met de gyni ben benieuwd hoop opnieuw te mogen starten met clomid! nu mijn 1ste ervaring met clomid was goed ik had ook 2 grote eitjes mr ik mocht toch klussen "heb ook ego gehad tussen tijds" maar ben bevallen van 1 meisje, ik had ook bijwerkingen van clomid en dat was dat mijn zicht veranderde en ik heel duizelig werd.