Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tiy, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hoi allemaal. Mijn man en ik zijn nu bijna 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt.
    Bloedtesten gehad. Echo's, kijk operatie. Alles was goed. Alleen geen eisprong , de laatste keer dat ik weer moest bloedprikken. Nu wachten we af op mijn menstruatie wat bijna aan zal breken. Om vervolgens op dag 14 van mn cyclus een inwendige echo te krijgen. Om te kijken of eitje wel gegroeid is en hoe dat zit. Man trouwens ook gecontroleerd niks aan de hand.
    Nu ik wacht op mn menstruatie en op dag 14 erna toch voor de echo langsmoet , wil ik wel clomid gebruiken. We hebben het er trouwens over gehad maar de gyn vind dat we nog 3 maanden zelf moeren proberen. Weet iemand waar Clomid te koop is, zonder voorschrift. Of iemand die nog n doosje overheeft. Ik neem er geen risico's mee, want voor de echo moet ik toch gaan. Mocht Clomid aanslaan bij mij, is t niet met het risico dat ik meerlingen zal krijgen. Ik moet hoe dan ook voor een inwendige echo langsgaan.
    Na 2 jaar zakt de moed toch in mijn schoenen. Elke maand weer waneer ik ongesteld word, een paar dagen erg down en weer doorgaan. Vervolgens weer t zelfde verhaal. Ik weet dat ik niet mag klagen en dat er koppels zijn die langer bezig zijn ermee. Maar tis toch een gevoelig onderwerp. Mocht iemand een doosje overhebben waar ik uiteraard voor wil betalen dan hoor ik t heel graag. Of als iemand weet waar het te koop is in Nederland

Uiteraard hoop ik voor ons allen dat we snel verblijd mogen worden met een mooie test !

2. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Pff nog eens drie maanden proberen zonder dat ze iets gaan doen terwijl je al 2 jaar aan het proberen bent! Ik denk dat ik al snel naar een andere zou gaan..
    Ik heb nog 5 tabletjes clomid over... ik ben van regio Antwerpse kempen..

3. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Hoi Tiy, ik vind het echt belachelijk dat ze zo met jullie om gaan!! Ik zou meer op mijn strepen gaan staan en desnoods naar andere arts zoals lotusbloempje.

Ik zit zelf in de clomid rondes.. heb dus niks over voor je... maar weet ook niet of dit de slimste weg is zo.

Succes!!

4. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Ik heb Clomid gekocht online, maar heb dat vroeger ook nog genomen ;) wij zijn nog niet zolang bezig. Bij onze zoon heeft het 26 maanden geduurd...

Deel Deze Pagina