Nod of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door VanessaV, 13 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanessaV

VanessaV Lid

11 mei 2018
    40
    5
    8
    Vrouw
    Sint-Niklaas
    Hallo
    Ik heb eventjes je hulp nodig. Ik ben vorig jaar mama geworden van een sterrenkindje en mijn kinderwens is nu eens zoooo groot!!!
    Maar ik ben helemaal in de war met mijn cyclus. Ik weet het, moet het proberen los te laten, maar lukt gewoon weg niet.
    Ik ben "maar" aan ronde 4 bezig... maar duurt te lang. Haha
    De 1e keer kwam mijn eisprong op dag 23 (sensitest gebruikt) 2e cyclus dag 20, 3e dag 17 en deze cyclus dag 14!!! Normaal komen mijn 11 a 12 dagen na mijn eisprong. En vandaag zijn we dag 12, maar helaas negatief. Het is vooral verwarrend omdat mijn cyclus soms 28 tot max 34 dagen duurt. En vandaag is het nog maar dag 26. Zou ik te vroeg getest hebben? Mijn vriend wilt dat ik nu 1 week wachten met testen en ik ga mijn best doen
    Maar wou eens horen of er iemand ervaring mee heeft?

Dank u!

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Heb je nog door getest na de positieve test? Soms springt het ei niet meteen! En was je positieve test op dag 14 of juist eerder? Ei springt 24-48 uur na de positieve test...

3. VanessaV

VanessaV Lid

11 mei 2018
    40
    5
    8
    Vrouw
    Sint-Niklaas
    Op dag 13 had een licht streepje. Op dag 14 had ik rond de middag weer een licht streepje en s'avonds een donker streepje. Ik verloor veel slijm en had irrante steekjes. Dus ik dacht ik test nog eens en was donkerder. Dag nadien was het weer lichter.
    Op de foto zie je het verschil (als het gelukt is )

Bijgevoegde bestanden:

4. pietje1987

Ik zie ze! Die onderste lijkt mij positief!
    Die was van dag 14? Dan was je eisprong op dag 15 of 16 (zeker omdat je ‘s avonds de donkere streep hebt gehad is dag 16 realistisch). Dan is dag 26 in je cyclus pas 9 of 10 DPO (days past ovulation) en dat is wel vroeg voor een zwangerschapstest (het kan wel hoor, ik testte zelf ook op 10 dpo positief, maar dat is bij lang niet iedereen zo). Ik zou op dag 29 weer testen, dan zou je (normaal gesproken) wel iets moeten zien.

Succes!

VanessaV vindt dit leuk.
  5. VanessaV

VanessaV Lid

11 mei 2018
    40
    5
    8
    Vrouw
    Sint-Niklaas

Oke super bedankt! Dag 29 is woensdag dus zullen nog eventjes wachten.
    Mercikes voor je reacties!
    Btw proficiat met je zwangerschap!!

6. pietje1987

Dank je wel!!
    Heel veel succes! Hoop op een positief resultaat voor jullie!

7. VanessaV

VanessaV Lid

11 mei 2018
    40
    5
    8
    Vrouw
    Sint-Niklaas

Dank u!
    Ik hoop het ook, maar denk het niet. Ik heb enkel af en toe mebstruatiegevoel, maar dan denk ik aan mijn vorige zwangerschap en had ik het helemaal niet door tot ze mij belde en zei dat het positief was

Deel Deze Pagina