Hallo dames! Ik heb vandaag voor de gein een ovulatietestje gedaan 2 dagen voor NOD en die is dus gewoon positief! Zou dat kunnen betekenen dat ik zwanger ben?
zooo spannend! heb je wel echt je ei gevoeld? niet dat je blij bent maar dat je ei gewoon later is? haha ik duim voor je!
Hoi, Ja dat kan hoor! Daardoor kwam ik er achter dat ik zwanger was ( helaas een miskraam geworden ). Ik had eerst streepjes, toen niet meer en toen ineens weer hele duidelijke. Toen maar een zwangerschapstest gedaan en ja hoor hij was positief Groetjes MB2005.
Ik heb zelf voor de grap een ovualtietest gedaan en deze was ook positief. Zie banner Spannend kelly duim duim
Leeuw89: ik loop bij de gyn en die hebben mijn cyclus gecontroleerd deze maand met inwendige echo's dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik 3 juni mijn eisprong heb gehad! loop trouwens pas sinds april in het ziekenhuis en dit is de eerste maand met hormoontabletjes dus zou eigenlijk voor ons dus eerste ronde raak zijn, want alle andere maanden geen of geen goede eisprong gehad.........
Wat spannend voor je! Kan het niet komen door de clomid? Ik hoop het niet natuurlijk en dat het gewoon betekent dat je zwanger bent!
Ik had ook voor de grap een ovutest gedaan, alleen dan een dag voor mn nod. Deze was ook positief en dus gelijk een zwtest gedaan en zie onder het resultaat. Heb je ook bloed moeten laten prikken of je een goede eisprong hebt gehad? Hopelijk heb je morgen een positest in handen.
Ja heb bloed moeten prikken op progesteron ( dit komt vrij na de eisprong)maar heb nog geen uitslag! Heb vanmorgen 2 testen gedaan 1 van matcare striptest en die gaf duidelijkeen 2de streep, maar het vreemde is dat de matcare ultra niets deed, ik heb de test moeten slopen om te zien of er een 2de lijn liep, dat was wel zo maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht... Ga vandaag maar even langs de drogisterij iemand een idee welk merk ik het beste kan kopen?
Ik koop altijd die goedkope van het kruidvat. Zitten er twee in een pakje voor 5 euro. Die heb ik 3 dagen voor mijn NOD gebruikt en waren toen positief. Je moet alleen wel 5 minuten wachten op de uitslag, maar verder heel goed.
@Kelly: jij bent vast zwanger! Jippieeeeeee! Kruitvat schijnen heel gevoelig te zijn (en dan dus de gewone, niet die van 2 voor 5 euro ) Of doe een digitale (maar die heeft wel meer hcg nodig). Maar ik verklaar je alvast zwanger hoor! Gefeliciteerd!