Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    hoi meiden, nog bedankt voor jullie antwoorden :D
    ik zit nu op dag 23 en nog steeds geen eisprong gevonden met tempe! raar want ik heb wel vorige week vruchtbaarslijm gehad en zo en ovulatiepijn.

is dit een teken dat de clomid niet aan laat dan?

groetjes xxxxxxx

2. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Minny, sorrie heb er geen verstand van.

Linda oh vandaar. Tja het is niet handig om te verhuizen met een dikke buik. Maarja bij beide kun je er niks van zeggen hoelang het duurt.
    succes met je Keuze!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Minnie; Krijg je geen echo of bloedtest, dan weet je het snel genoeg! :) Hopelijk slaat de clomid wel aan bij je! Maar het kan ook zijn dat je eisprong juist laat is! Succes!

@Indian; Heb toch maar besloten om gewoon door te gaan! In elk geval nog 1 ronde om te kijken of de Clomid dan wat minder bijwerkingen geeft. Hoop van wel! Morgen een echo om te kijken hoe alles eruit ziet en dan waarschijnlijk meteen beginnen op dag 5 i.p.v. 3. Spannend!

Hoe is het met jou? Ben jij al begonnen met de nieuwe ronde?

4. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    @LindaS: nee ik krijg geen echo of bloedtest :( ik ga dat echt wel vragen volgende cyclus, ik moest alleen tempe... maar daar word je zo onzeker van.

ik denk dat ik vandaag effe ga bellen naar me gyn

xxxxxxxxxxx

5. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Meiden, ik stap hier weer in. Heb drukke dagen achter de rug. Glenn is nl 2 dagen jarig geweest. Hij is nu voor het eerst naar de PSZ en mama weet zich geen raad. Ze wéét dat ze de was moet strijken/vouwen/opruimen, maar heeft daar geen fut voor.
    Voel me zo dubbel vandaag: warm, koud, raar in mijn buik. Zou het gevecht in mijn buik al beslist zijn? Zou er dan eindelijk een emmie gewonnen hebben? Of zou mijn lichaam gewonnen hebben? Wachten wachten wachten. Heb iig nog steeds opvliegers. zou dat door de Clomid nog kunnen komen?

6. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    wanneer was je laatse pil clomid...
    ik heb er ook nog steeds last van het is al twee weken geleden dat ik de laatste pil heb ingenomen.

xxxxxxxx

7. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    31 aug was mijn laatste Clomid. En we zitten nu al op 16 sept!

8. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    :cry: kan wel janken :cry: :cry: :cry: vandaag echo gehad. Ziet er neit goed uit.
    Deze arts zei dat er rechts een cyste zat, ze zeiden tot nu toe altijd links. Maar hij zei dus rechts, waarvan ze dachten dat het een groeiend ei-tje was vorige keer lijkt een cyste te zijn. Hij zit er nog! :cry: :cry:
    Moet een hele cyclus afwachten en dan zien ze wel. Heb weer ene recept van een een of ander goedje gekregen. Waarschijnlijk niet deze cyclus nodig maar een volgende wel.
    Morgen belt hij op over de bloeduitslagen.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Indian, wat balen meid! Ik heb pas ook een cyste gehad.. Niet fijn en deed heel erg veel pijn.. Hij is bij mij vanzelf weer verdwenen, dus hoop dat dat bij jou ook het geval is! Ik mocht toen ook nergens aan beginnen.. BALEN! Vind het echt rot voor je :( Kop op, blijf positief en hopelijk is ie snel weg! Ik duim ervoor!

Lina, spannend meid! Hopelijk gaat de emmy winnen! :D Opvliegers heb ik ook nog een hele tijd gehad! Het schijnt dat Clomid lang blijft doorwerken.. Ik hoop zo dat het raak is voor je! Wanneer weet je iets?

10. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ja heb al vaker een cyste gehad. Die heeft er toen 1,5jr gezeten en toen ik eindelijk geopereerd werd was hij uitzich zelf weg gegaan. (week van te voren nog niet, toen echo gehad!) Ze zeiden toen nog, nee mevr. die gaat niet meer uit zich zelf weg na 1,5jr.
    Baal zo enorm!

11. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier mijn verhaal over clomid. Ik moest 5 dagen vanaf dag 3 clomid (50mg) slikken en bij temp bijhouden. Ik had op dag 14 en 15 een positieve ovulatie test en mijn temp is gestegen na dag 16 met 0,4 a 0,5 graden. Dus waarschiijnlijk mijn eisprong op dag 16.
    Ik zit nog 8 dagen voor mijn nod en mijn buik is echt opgeblazen en mijn (.)(.) doen behoorlijk pijn. Ik heb af en toe steken en als ik ze aanraak lijkt het net alsof ze helemaal beurs zijn.

Ik durf nog niet echt hoop te hebben dat ik wel zwanger ben. Ik heb mijn eisprong goed gevoeld (door rugpijn en krampen) dus heb het idee dat ik ook symptomen van zwangerschap goed moet voelen...

Voor de gene die ook zwanger zijn geraakt met clomid, wat waren jullie symptomen, en hebben jullie je eisprong ook gevoeld?

12. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Tonneke, hier zijn nog geen zwangere dmv clomid (op dit topic dan, hopelijk veranderd dit snel)

Maar niet iedereen heeft zwangerschaps symptomen, dus daar zou ik mij niet druk om maken.
    En de "klachten" die je nu hebt (gevoelige borsten, opgeblazen buik) kunnen zowel van een aankomende menstruatie als van een zw zijn, of bijwerkingen van de clomid.
    Succes!

13. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Hey fijne dag allemaal.

Lina gaat het ngo steeds goed.....ik duim hard voor je! Hoeveel dagen nog?

14. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Indian, gatsie een cyste. Dat is toch vrij pijnlijk? Dikke knuf iig.

Ik moet nog 5 dagen. 22 Sept vóór 10:30 moet ik bloed geprikt hebben en 's middags vóór 17:00 hoor ik de uitslag.
    Heb een kl*te nacht gehad: misselijk, opboeren, onwijs verkouden, koud noem maar op. Ga dus griep krijgen. Lekker getimed, heb morgen kaartjes voor Tarzan.

15. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ah Bah griep. Hier ook een beetje hoor. Vorige week hele week giga diarree. Echt enorm dun, en deze week steeds koud of juist enorm heet!

16. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Maaruh toch veel plezier gewenst bij Tarzan!

Weer een beetje bijgekomen van de
    verjaardag(en) van Glenn?

17. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    JAJAJA yes! Mag toch beginnen met clomid. 100mg nu. (raar een andere arts zei een keer dat 100 te veel zou zijn, maar goed)

Bloedbeeld was netjes laag, hij maakte zich alleen zorgen over de "cyste" maar mocht toch beginnen en moet maandag terug, ben nu het Zh aan het bellen voor een afspraak, nog 1 wachtende voor mij, dus nog ff geduld om n afspraak te kunnen maken.
    Ben enorm blij!

18. @ Indian, echt vervelend van die cyste :(!

K ben weer misselijk en pijnlijke onderbuik, sinds ik die clomid slik heb ik nog geen dag zonder buikpijn gehad..
    Maar ja dat neem ik graag voor lief als ik nou een keer positief resultaat heb!
    Nog een paar dagen dan kan ik weer testen, maar ben zo bang ongesteld te worden...

19. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ik hoop op goed nieuws Einad!
    Herken het wel hoor, hier ook veel buikpijn, steken, gevoelige brosten, humeur etc etc.

20. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    GM allemaal. Fijne dag!

Deel Deze Pagina