Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, heb dat nog een ronde gehad na mijn ei, dat ik 2-3 dagen later wat duizelig was.....

hoop idd voor je dat het raak is.....

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Luukske Was dat na je mk?
    Heb je wel goed geklust? :p

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    Ik hoop ook dat er velen van ons geluk mogen hebben in 2009 (waaronder ikzelf natuurlijk)
    Een aantal van jullie zijn al zo lang bezig. Ik voel me soms echt een zeur maar leer tegelijkertijd erg veel van jullie over de hele mmm en het kweken van geduld.
    Bedankt.

4. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @weetjewel

spannend al 2 dagen overtijd succes
    bij mijn eerste was ik al 6 weken voor dat ik een positieve test kreeg dus dat word duimen
    @lima84 ja dat is erg vervelend mijn schoonzus wist ook dat wij bezig waren en toen vertelde ze dat ze zwanger was deed ik heel blij maar thuis had ik het er toch wel moeilijk mee helaas is het uitgelopen op een miskraam wat natuurlijk niet leuk is
    @luuske
    ben je al weer een beetje opgeknapt?
    @all hier is het opzich rustig ben wel moe maar en heb last van mijn rug het is gewoon afwachten ik wil niet te blij doen

5. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ djaar 77

hoe lang ben jij al bezig?die was mijn eerste ronde duhston en clomid hoe voel jeje?

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @thamar; kijk maar eens in mijn onderschrift daar vindt je de belangrijkste info. Het wordt ons eerste kindje en we kijken er erg naar uit. Ik ben gestopt met pil in juni 2008 en vanaf sept 08 serieuze pogingen aan het ondernemen. Vanwege leeftijd zijn we door mijn huisarts snel bij de gyn terecht gekomen. en nu het lijkt dat clomid 50 mg niet echt aanslaat ben ik zo blij dat ik aan de bel getrokken heb en niet nog een half jaar gewacht heb.
    Ik voel me op moment vermoeid in mijn hoofd. Ik leef nu van echo naar echo en van ongi naar ongi en het is erg zwaar maar ik houd het vol.

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @luukske....Voel jij je inmiddels al wat beter?

@weetjewel.....WAT SPANNEND !

@ marsim....ik krijg een goed gevoel bij jou door :)

@thamar......nog even geduld hebben

@marsab......ik ben ook zo benieuwd naar alle testen.

@djaar .....je bent echt geen zeur hoor.....DAT BEN IK :)

@mamavyas........en al wat nieuws ?

@all.....nou zoals ik gisteravond al zei , al mijn klachten van de afgelopen dagen zijn verdwenen :( .....Ik werd vanmorgen alleen wakker en ik zag dat mijn borsten een stuk voller zijn......vanmorgen ook een testje gedaan NEGATIEF......ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ongi ga worden.....of er moet nog een klein wonder gebeuren

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ego berichtje hier

Vanmorgen getest weer NEGATIEF!
    Ik snap er helemaal niks van, mocht ik vandaag niet menstrueren dan ga ik morgen maar weer testten.

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, ja dat duizelige heb ik gehad in de ronde van de MK, ook vlak na mijn ei..... :(
    heb precies dezelfde klachten, zoals super veel eggwhite voor mijn ei, duizelig en hoofdpijn rond mijn ei.....nu gewoon geduld hebben...... ;)

@Djaar, zeuren hebben we niet, alleen meiden die hun ei kwijt willen, letterlijk en figuurlijk..... ;)

@lima, nou meid.....je NOD is over enkele dagen, en dan knalt het gewoon ;)

@all, ben nog niet helemaal fit, wat licht in mijn hoofd.... :(

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @Luukske; ik wil mijn ei nog niet kwijt ik wil hem eerst vinden, koesteren bekogelen met zaad en dan mag ie ploffen wat mij betreft

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Weetjewel@ heb je getest? meid mijn complimenten jij hebt echt engelen geduld :D .

Lima@ hou je ons op de hoogte als je getest hebt?

Luuske@ voel je dit vaker na een kuur clomid ?

Djaar@ meid we zijn hier om elkaar te steunen en soms adviseren. Dus je mag hier alles tikken wat je gevoel zegt, en als het oplucht zeg ik DOEN!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @djaar, ja idd in jouw geval eerst dat ei eens rap vinden.....

@mamavyas, heb jij nog nieuws voor ons?
    ik heb deze klachten 1 keer eerder gehad na mijn ei, en dat was in december, de ronde dat ik zwanger was....maar ik blijf er toch nuchter onder, want dmv de Clomid kan je lichaam toch raar doen!

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ja zie boven bericht van mij :cry:

14. Visjes

Visjes Bekend lid

Jan 2, 2007
    592
    0
    0
    Hoi,
    Sorry dat ik niet reageer op jullie berichtjes, maar ik wil wel graag mijn vraag stellen. Vandaag waren m'n eitjes nog steeds maar rond de 10 mm. Heeft iemand van jullie dat ook gehad en wat gebeurde er toen? Ik zit een beetje in een dipje.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mamavyas, nou dat is niet echt wat ik verwachtte bij jou, hoop dat je gewoon een late tester bent!

@visjes, ik heb ook wel eens een late eisprong, maar als het niet helpt dan zul je wrs iets krijgen om je ongi op te wekken en evt een nieuwe ronde met een hogere dosis gaan krijgen......

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    Ook ik heb dat nu. Op dag 10 en 13 was het 8-9 en dag 16 was het 10-11 nu morgen dag 18 en ben dus erg benieuwd. Ik denk zelf dat als er op dag 25 ofzo nog niets is dat ik dan weer provera krijg om op te wekken en dan 100mg clomid voor de volgende ronde. Ik hoop dat je er wat aan hebt

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    over het algemeen groeien de eitjes van 14 mm door, daaronder lukt dat meestal niet.....maar met Clomid kan het wel eens zijn dat je laat een eisprong hebt.....

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @all.....ik krijg echt wel erge ongikrampen. Ik vind het alleen raar want ik zit 2 dagen voor NOD.....zou ik dan toch eerder ongi worden en anders misschien toch .....?

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, hoop het zo dat het gewoon iets anders is.....maar 2 dagen voor NOD kan wel eens, heb zelf een LF van 13 dagen, en niet zoals bij veel meiden 14 dagen.....

20. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ all

ik heb helemaal geen echos om te kijken naar de eitjes ik moet eerst zelf temp en clomid nemen is dat niet raar?
    vandaag nog erg moe en niet lekker in mijn vel heb nergens zin in en met vlagen misselijk kkan het met de eerste ronde al raak zijn?
    groetjes

Share This Page