@thamar, ik hoef ook geen FM's te laten doen, ben zwanger geraakt met Clomid bij mijn zoontje, en reageer nu goed op de Clomid, dus geen FM's voor mij, ik gebruik wel ovu testjes, dit omdat ik voor mezelf graag wil weten wanneer mijn ei komt....ik voel het wel, maar wil graag van te voren ook gericht klussen, en dan niet net te laat zijn..... wat betreft het zwanger raken in de 1e ronde.....alles kan meid......
@ luuske gelukkig ik dacht al met mijn eerste ben ik gewoon zwanger geraakt ik heb nu getempt en heb een dag 36.8 gehad het hoogste daarna rond 36 en 36.5 dus ik denk dat ik toen mijn ei heb gehad gaat het met de ovu test makkelijker dan temp?
ik zelf temp niet, te omslachtig voor mij, gebruik liever ovu testjes, en dan weet ik hoe en wat, met tempen ben je er toch de hele maand/cyclus mee bezig....ovu testjes gebruik je maar een paar dagen.....
dan ga ik dat volgende maand ook doen dat temp vind ik ook niet zo fijn als ik niet zwanger ben hoop ik dat ik zelf ongesteld word dat is toch beter dan die medicijnen en dan kan ik ook beter mijn cyclus bepalen
@thamar....ik heb ook geen echo's gehad. Ik krijg gewoon clomid en moet mijn temp bijhouden. Ikheb afgelopen maand voor het eerst ovu-tsten gebruikt....ben er wel over te spreken. @all....ik denk dat het misschien vandaag of morgen wel doorzet ....heb veel afscheiding (sorry) en daar zat een een beetje licht bruin bij. Op naar de volgende ronde. Ik zal vandaag ook even ovu-testen bestellen....dan heb ik die vast liggen
@lima 84 ik hoop voor je dat je niet ongsteld word als je zwanger bent heb je wwel meer afscheiding he?ik heb het nu ook weer meer maar misschien betekent dat ook dat ik gewwoon ongsteld word
@thamar....ik hoop dat je gelijk hebt......maar ben er bang voor..... @all....daar was ik weer ....ik krijg nu we weer last van mn liezen
@thamar, ik heb alleen de 1e ronde provera moeten nemen, de andere rondes reageerde ik goed op de Clomid. @lima, spannend meid..... @all, hier ontzettend aan het balen.....mijn werkgever, een van de grotere zorginstellingen in Limburg(met dat dure nieuwbouwziekenhuis, waardoor ze bijna failliet verklaard werden, zie media), houdt as maandag een voorlichting voor zijn medewerkers.....er vliegen er 1150 uit! was eerst sprake van 900, en dan voornamelijk op kantoor en management niveau, maar nu gaan ze dus ook aan het zorgpersoneel knabbelen..... ben eens benieuwd, we hebben al een personeels tekort, en als ze nog meer gaan krimpen, dat mogen de mensen die mogen blijven extra gaan werken(denk ik)......ik heb wel een vast contract, maar dat zegt helemaal niks....ben al aan het kijken op internet naar andere vacatures.....is toch eigenlijk niet normaal......
Hier last van krampen gehad en rugpijn lichtelijk. Nog geen bloedingen of iets bruinig. Me lichaam brengt me geest in de war
@luuske shit wat balen maar mensen met een vast contract doen ze meestal niet weg hoor eerst de rest ik hoop dat ik nu van mij zelf ongi word want dat zou wel fijn zijn voor mijn cyclus heb ook al een keer provera gehad van de huisarts na 6 maanden niet ongi geweest te zijn dus nu duphaston iemand bekent mee? @lima 84 nog 2 dagen spannend hoor het is gewoon afwachten ik haat wachten
@luukske......nou dat is niet zo mooi. Het wil natuurlijk nog niets betekenen maar het spookt wel door je gedachten. @ mamavyas.....je lichaam kan je goed voor de gek houden...maar heb alweer een testje gedaan of wacht je nog even? @all....nou hier veel ongi krampen en zere lies.....maar volgens mij houd mijn lichaam mijzelf voor de gek. Als het niks is wil ik wel graag snel ongesteld worden dan kan ik vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen.....maar heb nog geen bloed
Meiden ik mag op ROZE! Ik heb vanmiddag een test gedaan... Ik kan het gewoon nog echt niet bevatten! De streep is heel licht nog, maar hij staat er! Morgen ochtend nog 1 met ochtend urine.
@ weetjewel van harte gefeliciteerd wat fijn voor je geniet ervan heb je het al van de daken geschreeuwd.. @lima84 ik zou zeggen herhaal de test over een paardagen als je nog niet ongi bent geworden
hoi dames, allereerste weetjewel gefeliciteerd en alle andere die zwanger zijn geraakt genieten jullie er lekker van. Ik ben gister bij de gyno geweest om te kijken of mijn eitje verder was gegroeid want vorige week was ik gegaan en mn ei was 12 mm en moest dus gister terug en wat ik heel raar vond de gyno kon geen eitje meer zien en dus werd ik doorgestuurd om bloed te prikken om te kijken of mijn eisprong geweest zal zijn en moest wachten op de uitslag van gister en ben dus vanmiddag gebeld en hebben me verteld dat mijn ovulatie nog niet geweest is en de dokter zei dus moet ik toch effe afwachten maar ik zei hoe kan dat dan gister geen ei te zien was. volgende week ga ik weer bloed prikken om te kijken of mijn baarmoeder slijm wel goed is en moet ik wachten op telefonisch uitslag vermoeiend allemaal. heeft iemand dit misschien ook wel ens meegemaakt? wat wel zo is dat ik steeds nog van die borrels voel onderin maar jah ik weet nu niet wat et zal zijn vooral omdat er geen eitje te zien was. maar we zien wel en hopen op een zwangerschap en mijn thempratuur blijft maar op 36.5 deze dagen dus spannend....
Ik kan het echt niet geloven, dus morgenochtend nog een test doen Dan moet het er gewoon vanaf spatten natuurlijk Mijn mannetje is echt helemaal van slag ook! Echt schattig!