@weetjewel, ik zei het je toch! mijn gevoel was goed, heb het deze ronde nog niet mis gehad..... gefeliciteerd meid!
Weetjewel@ GEFELICITEERD !!!!!!! het is je van harte gegund!!!!!! Luuske@ je bent eng , je verwachtingen zijn uitgekomen.
@mamavyas, nee ben niet eng, ben juist hardstikke lief! haha....nee, ik heb wel eens bepaalde voorgevoelens.....en die komen vaak uit....vraag me niet hoe dat kan.....heb het al van kinds af aan.....ik was degene die mijn zus en schoonzus vertelde dat ze zwanger waren, en geslacht klopte ook.....ook zei ik hun precies wanneer ze zwanger waren van hun 2e..... bij de zwangerschap van mijn zoontje wist ik ook op het moment dat we "het" deden dat het raak was.....en dat heb ik in december ook gehad..... @thamar, ja voel me goed, gisteren was gewoon een rot dag qua drukte, en vandaag weer dat gedoe met het werk...... heb me voorgenomen maandag te kijken hoe en wat, en mijn man loopt morgen mijn CV even na, die is daar wel goed in..... komend weekend gaan we (ik, mijn hubbie, schoonbroer en 3 vrienden) naar Assen, ijsspeedway......effe gezellig motor races kijken.....
Hahaha Luukske, weet je ook al wat het is? Het wordt wel spannend hier deze maand, ik ga gewoon met jullie meelezen hoor. En blijf ook reageren. Ik vind het hier wel gezellig!
@luuske ja ff je cv nakijken kan geen kwaad lekker dat je ff weg gaat ik moet morgen werken en zaterdag ook dus weinig leuks voor mij voel me misselijk en ontzettend moe en buikpijn onderin zijn het de tekenen?ben blij dat jeje weer beter voelt
@thamar, dat lijken zwangerschapssymptomen. @lima, ja bij jou heb ik deze ronde ook gewoon een goed gevoel..... @weetjewel, ben er nog niet uit.....maar ik laat het je weten @all, hier toch af en toe wat steekjes in mijn lies, en een soort ongi achtig gevoel.....zal echt wel van mijn ei zijn....
@luukske....een goed gevoel....of een super gevoel zoals je ook bij de rest had Sorry maar ik ben ook zo verschrikkelijk onzeker wat dit betreft. In de normale gang van zaken heb ik daar helemaal geen last van Ik denk inderdaad dat je je ei voelt @thamar....het kunne inderdaad wel eens symptomen zijn
Luuske@ en.... wat denk je zou het deze ronde raak zijn? Ik wil het zo graag weten, nog steeds geen bloed of bruin verlies maar wie weet. Morgen nog maar eens testen.
@mamavyas.....geen bloed geeft moed....ik hoop het zo voor je.....mijn duimen draaien. Hou je ons wel een beetje op de hoogte?
@ Weetjewel. Echt super! Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten. Hoe lang ben je nou alles bij elkaar 'bezig' geweest? Ik ben de dagen inmiddels aan het aftellen. Het zou toch wat zijn als het in 1 keer raak zou zijn.. Maarja, ik ga maar gewoon uit van niet. Dan kan het ook niet tegenvallen (naja, das niet waar...) Ik duim nog steeds ook voor alle andere meiden op dit forum!
Wij zijn ruim 1,5 jaar bezig geweest, nu was de 4e ronde Clomid raak met 150 mg. Ik zou hierna ook even gaan stoppen met de clomid, omdat ik me er niet echt happy van voelde. Maar goed, als alles meezit hoef ik het ook niet te slikken meer Het is nog steeds niet tot me doorgedrongen, vanmorgen weer een lichte streep, net zoals die van gister. Dus ik ga gewoon zondag nog een testje doen. En straks meteen de gyn bellen wat er nu gaat gebeuren. Of ik daar moet blijven of dat ik gewoon een afspraak met een vk mag maken.
@mamavyas, nog steeds geen bloed? ik blijf er toch bij dat ik je een goeie kans geef.... @Lima, hoe is het bij jou? hou je de spanningen nog vol? @einad, hoe gaat het bij jou? @marsim, bij jou heb ik ook een goed gevoel, weet niet waarom..... @rel, idd zelfbescherming.....ik ken het helemaal.... hoop voor je dat het niet te lang duurt voordat je een pos test in handen krijgt!
@luukske....nog geen bloed....de symptomen worden wel iets vager....maar afwachten.....ik hoop nog steeds dat je gevoel goed is. Hoe is het nu bij jou? @weetjewel...ik vind het echt super voor je. @marsim....ik heb ook een goed gevoel bij jou.....nog 6 daagjes