@lima, hier rustig aan....weinig last....vannacht wel onrustig gedroomd, heb zitten stampen en slaan.....
Even snel voordat ik de deur uit moet, ik moet woensdag naar de het z'huis voor nog een test. En dan krijg ik meteen een afspraak voor de echo! Woehoee!
@weetjewel, fijn dat je zo snel terecht kunt....en benieuwd wanneer je de echo kunt verwachten....spannend!
@luukske.....hahaha.....dromen is dat geen goed teken ? @weetjewel....wat geweldig....en wat fijn dat je direct een afspraak mee krijgt
ik droom wel vaker raar......praat ook echt in mijn slaap....maar vannacht was het dus heavy volgens mijn man, met dat schoppen en slaan.....
Nou meiden, hier de update. Vandaag dus dag 18 en helaas geen mm gegroeid. Heb dus links 1 follikel van 11 mm en voor de rest is er niets van enige maat. Maandag moet ik dus terug en als er dan niks spectaculair gegroeid is dan ga ik waarschijnlijk weer provera krijgen en dan zal ik wel doorgaan voor clomid 100 mg. Ik ben nu erg boos en teleurgesteld. Morgen gaat het hopelijk weer beter. dikke knuffel voor jullie
@djaar, jammer meid dat de Clomid 50 niet is aangeslagen, ben benieuwd wat ze maandag zien....anders kun je idd maar beter meteen weer aan de provera gaan, en een nieuwe ronde starten, dan misschien nog een hele tijd moeten wachten op een eisprong en spontane ongi..... begrijp je verdriet goed, heb ik in het begin ook gehad, 50 was voor mij echt te weinig.....
Weetjewel@ meid wat fijn dat je zo snel terecht kan. Als de gyn eenmaal bevestigd dat je zwanger bent dan zal het doordringen. Je kan al heel snel terecht dat is erg goed, nogmaals proficiat . Djaar@ en nu hopen dat 100mg clomid aanslaat, ik ken je gevoel dat je boos bent en je moet maar zo denken, je weet waarvoor je het doet. Luuske@ ik kan me gelijk aansluiten, ik praat ook vaak in me slaap. All@ nog geen bruin of bloed te bekennen. Ik heb vannochtend getest en weer NEGATIEF . Ik snap er niks van. Ik heb ook geen buikkrampen of pijnlijke borsten. Ik weet het niet meer. Ik zit al op me nod en nog is de test negatief. Ik heb weleens gehoord dat sommige vrouwen weleens zwanger zijn en alsnog een negatieve test in handen hebben, later is het dan weer positief. Vreemd allemaal.
@djaar....ik hoop voor je dat je dan gauw met provera mag starten en dan door mag met clomid 100 mg. @mamavyas.....geen bloed is nog steeds goed.....mijn zus teste ook pas 3 dagen na NOD positief......er is nog hoop! ik duim voor je @all....mijn klachten zijn bijna allemaal verdwenen. Ik heb me ingesteld op dat ik ongesteld ga worden dit weekend. Ik heb heeeeel licht bruin verlies maar niet elke keer. Heb net de gyn gebeld en kan vandaag nieuwe clomid ophalen.
@mamavyas, vervelend meid dat je nog geen pos test in handen hebt.... kreeg jij wel echo's? of mag jij ook gewoon aanrommelen met de Clomid? @lima, nee meid.....mijn duimen draaien gewoon op volle toeren voor je door! maar ik moet je zeggen dat het bij mij ook altijd zo eindigd.....bruin verlies en symptomen helemaal verdwenen.....
@luukske.....ik heb nog steeds hoop dat je gevoel juist is.....maar ben er wel bang voor. Misschien is het gevoel wat je afgelopen maand had voor mij....wel voor de volgende ronde .....en ben ik dan zwanger De pendel van dani11 gaat ook voor April....dus wie weet
@ weetjewel: van harte gefeliciteerd meis! probeer lekker te genieten we horen het wel van je echo... @luukske de paragnost : hoe is je gevoel bij mij? ik heb maandag mn ei gehad en nu heb ik heel erg zere tepels niet normaal! ben een keer eerder zwanger geweest en toen had ik dat ook maar misschien is het gewoon door de clomid ofzo wat denk jij? @all: ik krijg wel echo's voor fm'en dat vind ik persoonlijk fijner, niet dat ik telkenms naar het ziekenhuis moet maar dat je het goed kan volgen zegmaar, met ovu testen moet je dat maar afwachten, ben altijd bang dat ik me verkijk op die dingen!
@mamavyas, kan het dan niet zijn dat je ei iets later is geweest? @gien, met de Clomid merk ik dat de symptomen die je voelt toch wel verergeren.....misschien ook wel in combi met het heel adequaat letten op alles was je voelt voor en na je ei!
Luuske zou het? ik ben heb sinds 6 mnd een regelmatige cyclus. ik heb net even in me agenda gekeken en ik moest op cd 3 clomid innemen, heb dat 4e cd gedaan zou het hierdoor komen?
@mamavyas....misschien heb je inderdaad je ei iets later gehad omdat je ook later met clomid bent begonnen. @all...hier nog steeds niks nieuws....ben net alleen bij de apotheek geweest. Ik weet niet wat ze precies van plan zijn maar heb 40 tabletten mee gekregen. Dat is genoeg voor 8 maanden. Ik hoop nog steeds dat het niet nodig is. Ik dacht altijd dat je dit max. 6 maanden mag gebruiken. Ik heb komende vrijdag een afspraak bij de gyn en zal het wel even navragen.
@all....ik wou even zeggen dat ik net bij de huisarts ben geweest voor onderzoek naar hart en vaatzieketen (heb 1.5 jaar geleden trombose gehad door pil gebruik) en dit alles was goed. Maar ik moest ook op de weegschaal staan en nu komt het......ik ben afgelopen jaar 10 KG AFGEVALLEN ....
@lima, sommige meiden mogen langer Clomid gebruiken, afhankelijk hoe ze erop reageren. enne....petje af....10 kilo! super! @mamavyas, ik heb ook deze ronde de Clomid later genomen, ivm carnaval vergeten te beginnen op cd 3.....maar mijn ei op cd 19! dus gewoon goed, iets eerder zelfs dan sommige rondes..... @all, ga dadelijk uit eten, en morgen vertrekken we naar Assen, ijsspeedway....dus spreek jullie maandag weer, en hoop dan wat roze te zien....