@ Luukske, kijk dat is nou nog eens leuk om te horen dat je een goed gevoel bij me hebt. Nu maar hopen dat het uitkomt. En schoppen en slaan? Heb je je mannetje heel gelaten. Veel plezier het weekend! Geniet er maar lekker van, even je zinnen verzetten. @ Djaar, balen meid. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt. @ Lima, als er nog geen echt rood is blijven we positief hoor! Dus je banner moet nog even wachten. Hoop voor je dat je zo een veel mooiere banner hebt. Maar dan met hoeveel weken je zwanger bent @ Weetjewel, fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan. Ow die eerste echo. Ben erg benieuwd. Geniet er maar lekker van. Heel onwerkelijk allemaal zeker? @ Mamavyas, nog geen positieve test maar ook nog geen rode dondertjes. Er is nog hoop. Blijf voor je duimen hoor! @ All, vanmorgen kwam ik terug van mijn nachtdienst. Had behoorlijk last van mijn borsten en er waren duidelijk meer aders te zien dan normaal. Nu zie ik er weer niet zoveel meer van en doen ze ook weer iets minder pijn. Als ik ongesteld word heb ik normaal dat mijn tepels pijn doen. Heb nu echt gewoon last van mijn borsten beetje aan de zijkant zeg maar. Nou ik blijf hopen. Heb nog steeds een goed gevoel, dus we wachten maar af. IEDEREEN EEN HEEL FIJN WEEKEND!
@luukske....ik reageer op zich wel goed op de clomid. Heb elke maand netjes een eisprong. Het enige waar ik mij zorgen om maak is het zaad van mijn vriend. Ik denk wel dat het goed is maar het is nooit onderzocht. Ze zoeken het probleem bij mij. Komende vrijdag moet ik wer naar de gyn en zal dan vragen om een zaad-test.... Maar veel plezier dit weekend...probeer je gedachten opzij te zetten over maandag....ik duim voor je @marsim.....ja die banner van mij.......ik hoop dat ik hem nog mag veranderen maar ben er bang voor. Ik heb nog geen rood maar het bruin wordt steeds meer en donkerder... Maar bij jou heb ik een goed gevoel @mamavyas....wanneer ga je weer een testje wagen? @all.....zie banner
lima@ morgenochtend denk ik. Ik heb contact gehad met mijn gyn, die zei dat ik gewoon na het weekend moest testten en als ik as woensdag nog niet ben gaan menstrueren en ook geen posi test, dan moet ik een afspraak maken. Dit is me 5e ronde clomid en hoop dat het echt raak is. Oh ja door een dag te laat clomid ingenomen te hebben, kan het zo zijn dat me eisprong een dag later is. Ik denk dat ik dan niet goed geklust heb, maar we zullen zien. Ik maak mezelf gek.
@mamvyas....Hoe moeilijk het ook is maar na het weekend is inderdaad beter. Ik hoop het zo voor je. Ik hoop gewoon dat je dan een positieve test in handen hebt
@all vandaag gewerkt wat gebeurt er veel op een dag op dit forum verder nu weinig klachten wel moe maar dat komt ook door het werken hoe is het verder met jullie allemaal? geen pijnlijke borsten gehad en buikpijn mijn lichaam houd me voor de gek fijn weekend ik moet morgen weer werken maar morgen ga ik zeker weer kijken fijn weeekend alvast groetjes
Lima wat balen zeg Hier is het nog steeds onwerkelijk, alleen is mijn kennismaking met de pleepot weer begonnen. Ik ben echt gigantisch misselijk. Dus dat is voor mij alleen maar meer bevestiging
goedemorgen, Ik heb onwijs veel buikpiijn en enorme krampen. Ik denk toch echt wel dat het vandaag gaat doorzetten. Ik heb tot op heden geen bruinverlies of bloed gezien. Ik blijf hoop hebben, maar eigenlijk weet ik al dat ik ga menstrueren, die krampen en die bukpijn bevestigen het. Ik heb helemaal geen zin in een volgende ronde blleehhhh Lima@ meid en heb je al getest? hou ons op de hoogte, ik ben heel nieuwsgierig geworden. Thamar@ thanx meid en jij ook een fijn weekend Weetjewel@ misselijk zijn is niet fijn, maar inderdaad wel een bevestiging van je zwangerschap. Je hebt het er vast voor over dus meid ga lekker genieten, na die misselijkheid natuurlijk.
JA hoor heb bruinverlies en enorme buikpijn. Ik ben/ga menstrueren . Ik ben zo boos . Ga gelijk me banner aanpassen.
He meid zie je banner, jammer meid. Ik had echt gedacht dat het deze ronde bij ons beide raak zou zijn. Balen he. Ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam. Het is niet anders en god heeft het zo gewild.
ik ga deze ronde ook maar eens ovulatie testen doen, ik heb ze net besteld bij babyboom. Hoelang duurt het voor ik die testten in huis heb?
Hey meiden mag ik me hierbij aansluiten? Ik heb zelf de eerste ronde clomid achter de rug en heb een goede eisprong gehad volgens de gyn. Ik vind het zo spannend vanochtend had ik wel wat bruin bloedverlies heeft iemand dit ook gehad en wie achteraf toch zwanger bleek te zijn? Ik heb dit nog nooit gehad voor me ongi, maar met die medicijnen weet je het toch niet meer. xxx Bloem
Nou ik ben net ongi geworden ik baal zo ik had zo gehoopt dat het nu raak zou zijn . Nou we beginnen maar met vol goede moed aan de tweede ronde clomid .
@mamavyas.....wat balen meid...ik weet hoe jij je nu voelt...ik had ook goede hoop.....Nu lopen we gelijk, kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden......en samen zeggen aan het einde van deze ronde dat we op roze mogen. @bloem24.....helaas ook ongesteld geworden....balen meid. @all....hier weinig nieuws....ben dus ongesteld......morgen weer beginnen met een tabletje clomid ...ronde nummer 4.....maar ik ben er helemaal klaar voor deze ronde.....heb een nieuwe temp-kaart, heb zwanger worden van Etos gekocht.....heb nieuwe clomid in huis gehaald en heb gisteren direct even ovu-testen bij Sensitets gekocht....er gaat mij deze ronde niks mis
he balen meiden, Hopelijk volgende maand meer geluk! Hier is het rustig. Vanmorgen wat misselijk en toen ik onder de douche stond voelde ik me echt niet lekker. Verder niet heel veel klachten. We wachten maar af! Voor alle meiden die met een nieuwe maand begin, vanuit hier een hele dikke knuffel om jullie aan te moedigen. Liefs
@bloem24 welkom @ mamavyas nieuwe ronde nieuwe kansen veel succes @ lima 84 jij ook succes vandaag gewerkt nu lekker weekend wel weer wat pijnlijke borsten en moe het is echt gewoon afwachen @ luuske hoe is het?
Dag lieve meiden, Even weggeweest op het forum, verhuizing achter de rug, en inmiddels alweer 6e ronde clomid...begin er een beetje tureluurs van te worden. Twee keer achter elkaar spontaan zwanger geweest (2 keer miskraam) en nu met clomid 1,5 jaar later nog steeds niet zwanger... Donderdag afspraak in het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts in mijn nieuwe woonplaats. Ben benieuwd hoe nu verder. Ook heb ik het idee dat de clomid steeds iets minder aanslaat. Elke maand wordt mijn cyclus een dag langer... Nu verwacht ik een dezer dagen mijn ei, maar tot nog toe geen positieve ovulatietest... Liefs, Marijn
Hi meiden, Ik ben nieuw hier. Wel enorm handig zeg zon forum! Ik ben zelf voor het eerst aan de clomid 1e ronde dus. Dit omdat ik dus geen eisprong heb helaas,maar mijn vraag is eigenlijk: ik krijg van mij gyn helemaal geen echo's...toch vreemd ?Heb ik niet kans op meerlingen?(slikte 1 tablet per dag 50 mg) ik zit nu op mijn 9e dag van mijn cyclus en vind het allemaal wel enorm spannend! Groetjes!
@puk 25 ik heb ook geen eisprong en ook eerste ronde clomid en ook geen echos eerst moet ik het zelf 2 maanden proberen en dan terug komen jij?de kans op meerlingen is 6 of 7 procent of zo @ miracels thanx