@ Rel : Balen meid! Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk @ Lima : Fijn dat je je goed voelt, hopelijk is het voor jou ook raak deze maand @ All : Nou ik snap echt niet wat hier allemaal gebeurd. Ging er echt 100% vanuit dat ik vandaag ongi zou zijn. Meestal 1 dag ervoor iets bloedverlies op papiertje en dan de volgende dag flink ongi. MAAR vannacht helemaal niet ongi dus dacht ik zal eens een testje wagen. Zag een heel licht streepje dacht ik mijn man zei ik zie niks hoor. Kom ik er s'ochtends achter dat ik een ovu-test heb gebruikt ipv een zwangerschapstest. Ongelooflijk zeg wat ben ik toch ook een doos, haha. Nu nog steeds niet ongi. Je hoort me niet klagen hoor zo kan ik toch nog een beetje hoop houden. Tis maar afwachten wat het gaat doen. Morgen of overmorgen maar eens een ZWANGERSCHAPSTESTJE wagen, haha. Je zou door deze actie zeggen dat ik zwanger ben of blond en aangezien ik niet het laatste ben, haha. Nee hoor gekkigheid. Ik snap er even helemaal niks meer van maar hoop nog steeds op een positieve test ook al heb ik zo nu en dan een piep klein beetje bloed op het papiertje.
Komisch, haha? Nou hoop dat ik idd achteraf hier ook heel hard om kan lachen. Nee hoor het is wel komisch en hoop ook dat het zo blijft. Want als het doorzet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nog even iets onsmakelijks. Dat hele kleine beetje bloedverlies heb ik voornamelijk als ik wat harder pers voor de ontlasting. Haha, beetje onsmakelijk. Sorry meiden. Iemand enig idee? Het zou toch geweldig zijn dat eindelijk na 1 jaar en 8 maanden het raak is. We blijven hopen. Wordt er eerlijk gezegd wel een beetje onzeker van. Vannacht moet ik weer werken en dan ga ik al denken hoop niet dat ik heel veel moet tillen enzo want ben dan bang dat het alsnog door gaat zetten. Ik weet niet hoe ik bij het idee kom. Ik ga nu echt raar praten, haha. Dus ik stop maar.
Snelle update; Mijn temp daalt de laatste dagen lekker en blijft ook daar maar de echo vanmorgen wees uit; goed dik slijmvlies (klaar voor innesteling) maar rechts geen eitjes van enige maat en links was het eitje van 11 niets gegroeid. Ben dus meteen na de afspraak weer met provera begonnen en ga daarna starten met clomid 100 mg.
Hi meiden, Wilde jullie even laten weten dat ik vanmorgen naar het ziekenhuis ben geweest, had er niet veel van verwacht omdat er donderdag ook nog niets te zien was. Maar nu denkt ze dat ik gisteren of vanmorgen m'n eisprong heb gehad! Ze zag vocht en dat zou er op duiden dat de eisprong is geweest en m'n baarmoederslijm was wel zo'n 8mm, dus was ook goed? Ik moet in elk geval maandag bloedprikken en die week erop word ik gebeld of het een (goede) eisprong is geweest. Afwachten dus. Maar goed, het kan dus anders lopen dan dat je denkt! Fijne dag!
He Djaar, wat balen zeg! Maar hopen dat het de volgende ronde beter aanslaat. Hoe lang duurt je proverakuur?
Ga nu weer maximaal 10 dagen slikken of minder als de ongi eerder komt. Voor jou goed nieuws, super en nu hopen dat het inderdaad goed gesprongen is en ook nog eens bevrucht!
hey rel 84 en djaar ablen meiden volgende ronde beter. Ik zit vandaag in cyclus dag 26 en voel nog niks en geen kramp ik denk wel dat mijn eisprong geweest is omdat het borrelig gevoel al weg is. Maar goed het lichaam kan je voor de gek houden moet aanstaande donderdag bloed prikken om te kijken of mn ei inderdaad geweest is en krijg de uitslag de week erop. Dus hopen dat ik in ieder geval gewoon niet ongesteld wordt maar dat ik lekker zwanger ben. eigenlijk weet ik bijna 100 procent zeker dat ik niet zwanger ben maar jah. We houden het spannend met elkaar en steunen elkaar gelukkig.
heyy meiden ben even een paar dagen niet geweest, maar heb net wel alles bijgelezen. weetjewel van harte gefeliciteerd meid!hoop dat je snel een echo krijgt. schattigkindje ik snap je verhaal niet helemaal, j had eerst een echo met een ei van 12 mm, een paar dagen later zat er niks meer en je bloed wees uit dat je geen eisprong hebt gehad?heb je daarna nog weer echo;s gekregen?anders slaat 50mg misschie gewoon niet aan, dat zou ook kunnen. djaar vervelend meid ik had vorige keer hetzelfde, eerste 2e keer 50mg deden het prima bij mij, was beide keren zwanger, en de 3e keer sloeg het ineens niet aan.kreeg toen ook 10dgn provera en vervolgens 100mg.ik heb woensdag me eerste fm, erg spannend dus. visjes dat zou mooi zijn meid dan heeft ie ineens een groeispurt gehad.hoe groot was ie op je vorige fm dan, of hebben ze m toen niet eens gemeten? haha marsim een ovutest, ja die had je nu net ff niet nodig he....blijf voor je duimen. lima balen meid dat je ongie is doorgezet, nu maar vol goeie moed de volgende ronde in. rel voor jou ook balen meid veel suc6 volgende ronde. nou ik ben ziek bah bah lig op de bank, denk ik buikgriep ofzo, het komt er van bovn en van onder uit, lekker smakelijk haha. Hoop alleen niet dat dit invloed kan hebben op de groei van je eitje... xxx
hoi meiden, ben terug van een lekker weekend weg met mijn hubbie.... vandaag hebben we een gesprek of we onze banen behouden of niet. verder zit ik op cd 26, nog een weekje en dan weten we meer.....heb helemaal nergens last van....zie het komende week wel.... ben niet veel online hebben stroing op het net, mail nu even van miracles haar pc uit!
Hi meiden, Even een vraagje?: Wanneer kan ik het beste met ovulatietesten beginnen? Ik ben aan de clomid geweest en zit nu op mijn 11edag van mijn cyclus. Heb vandaag een ovulatietestje gedaan maar...niets te zien...het zal nog wel te vroeg zijn? Ik krijg geen echo's deze maand helaas! groetjes!
Nou meiden, Ik baal als een stekker. Zit er even flink doorheen. Kijk mijn banner zegt genoeg. Had er deze maand zo'n goed gevoel over maar zelfs dat heeft niet geholpen. 24 maart een afspraak bij de gyn. Aan de ene kant heel fijn dat we verder gaan kijken maar aan de andere kant ben ik verschrikkelijk bang. Gaan waarschijnlijk weer een stapje verder, had zo gehoopt dat dat niet zou hoeven.
Puk, tja, het kan nog best dagen duren voordat je een positieve hebt maar ik denk dat je nu wel mooi op tijd begonnen bent. Vanaf nu dus iedere dag even een testje er tegen aan gooien! Good luck! He gadver Marsim, wat een enorme domper meid! Wat een oneerlijke strijd is het toch, he? Ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk bang bent. Ik wens je veel sterkte toe! Groetjes, Lola2
@lola2 thanx! Nu is het me allemaal wel wat duidelijker.... Hoe is het met jou? Ook ervaring gehad met clomid? groetjes!
Ja, ik heb 2 cycli Clomid geslikt. Weinig tot eigenlijk geen last van bijwerkingen gehad. (af en toe een opvliegertje). Ik slikte 100 mgr. Ben over gestapt op Puregon omdat dat iets of wat 'agressiever' zou zijn. En ja, omdat ik nogal eens wanhopig ben ( ) grijp ik zowat alles aan en bespreek ik al mijn wensen met de gyn... En wat is jouw verhaal als ik vragen mag? Groetjes, Lola2
@lola2 heeft bij jou de clomid niet gewerkt dan? En dat andere heb ik ook al eens van gehoord idd... Ikzef: Ben nu precies een jaar gestopt met de pil..werd maar niet ongesteld en doorgestuurd naar de gyn..hier allerlei onderzoeken gehad,maar alles bleek goed alleen geen eisprong....op een gegeven moment werd ik ook weer ongesteld netjes op tijd elke maand maar nog steed zonder eisprong....dus onlangs begonnen met duphaston en hierna op de 3e dag clomid 1e ronde(50mg)....nu wil mijn gyn donderdag een samenlevingstest laten uitvoeren mijn man is al getest en alles was uitstekend zoals de gyn zei! Maar volgensmij lopen ze telkens een stapje voor?Krijg dit x geen echo's....dus hopelijk lukt het! Vandaar dat ik alvast aan de ovulatietesten ben begonnen vanaf vandaag,ben alleen wel erg benieuwd wanneer ik positief ga testen!? Meestal zeggen ze rond dag 17?
@marsim...wat balen meid....ik hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen @luukske....hoe is het vandaag gegaan op het werk? @puk....ik zou vanaf vandaag gaan testen ik heb mijn ei tot nu toe elke ronde op dag 21....wat laat maar wel lekker regelmatig @anoniempjuh....beterschap.....dat het gauw voorzij mag zijn @visjes...dat is mooi nieuws.....goed geklust? @schattigkindje....ben benieuwd @all...hier niet zoveel nieuws...ben in alle hevigheid ongesteld.....ben alweer bezig met clomid en heb komende vrijdag een afspraak bij de gyn....kijken wat ze ervan zegt