Luukske, wat fijn dat je mag blijven! Morgen naar het z'huis, dus dan ga ik meer vertellen hier. Ga er zo vandoor, ff naar een collega Liefs!
Meiden, help! Ik heb net 2 zwangerschapstesten van Clear Blue gedaan en die waren allebei positief! Alleen waren allebei de testen 4 maanden over datum. Daarna ook nog één van Predictor gedaan, en daar was eigenlijk vrijwel niks te zien. Ik snap er nu dus echt niks meer van! Weet iemand van jullie of het erg is om te testen met een test die over datum is? En of er misschien testen zijn die niet zo gevoelig zijn?
heey meiden had gister wat rekbaar slijm dat was bloed.. dus ik dacht ik ga weer ongi worden maar nee hoor.. vandaag niks meer te zien Wel vreemd wat zou dit geweest kunnen zijn? Groetjes
@Rel84 Zou geen waarde hechten aan een test die over de datum is, er staat niet voor niets een houdbaarheidsdatum op lijkt mij.. Morgen even met een "verse" test nog eens proberen?
@ Luuske, wat fijn dat je mag blijven! Iig een zorg minder. Een zwangere vriendin van mij heeft net haar verloskundige gebeld om te vragen over die testen. Zij vertelde dat er een houdbaarheidsdatum opstaat omdat ze dan minder gevoelig worden. Dus dat zou dan in het voordeel spreken voor mij. Op de Predictortest nu wel een lichte streep. Morgenochtend doe ik gewoon nog even een test. Ben benieuwd! Ga voorlopig nog gewoon uit van niet....
@rel....ik duim voor je... @luukske...wat fijn dat je mag blijven ....en ik duim voor je voor volgende week @thamar....ik duim ook voor jou.. @weetjewel...succes morgen.....ben erg benieuwd. "all...hier weinig nieuws....net weer clomid genomen, nog 2 dagen en het zit er voor deze ronde weer op
Hey Rel84 wat leuk man als het echt zo is, duim voor je meid. Heb je ook al je thempratuur opgenomen misschien is het hoog en ben je wel echt zwanger ik hoop het zo voor je het geeft ons allemaal de moed om door te gaan. mag ik vragen op welke cyclusdag je zit? groet schattigkindje
@marsab, goed klussen meid @weetjewel, spannend....laat wat weten morgen @rel, hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt....ik duim voor je.... @lima, balen meid dat mijn gevoel voor jou niet klopte.....had echt goeie hoop.....maar ik duim dat het deze ronde wel wat wordt! @einad, hoe gaat het bij jou? @all, heb op het NOD topic gelezen dat mercedes een vmk heeft gehad....weet even niet of ze dit hier ook al had verteld..... maar, Mercedes.....sterkte meid!
@ Mercedes, wat verschrikkelijk meid. Ik denk aan je. @ Rel, ik ga voor je duimen maar het klinkt allemaal erg goed. @ Marsab, succes met je ovu-testen en veel klusplezier straks. @ Weetjewel, succes vandaag in het zkh. @ All, vandaag ga ik weer starten met de clomid. Heb dinsdag een afspraak bij de gyn dus dan horen we meer. We hebben besloten om deze maand nog niet met iets nieuws te gaan beginnen. We gaan einde van de maand een weekendje weg en dan heb ik precies mijn vruchtbare dagen. Dat wil zeggen dat ik dan waarschijnlijk weer voor van alles moet terug komen. Ik heb al zoveel afgezegd en veranderd en gelaten dat ik nu zoiets heb. Ik reageer goed op de clomid dus we hebben een kans. We gaan lekker het weekendje weg en lekker van elkaar genieten. Die maand daarop zien we wel weer verder. Even wat rust inlassen.
@ marsim geniet lekker van je weekend weg je hebt gelijk dat je het deze maand nog rustig aan doet @ marsab veel succes @rel84 en? @ all vandaag nog geen ongsteldheid te zien had ik ook wel verwacht want zo gaat het al tien maanden ik ga pas na het weekend testen en anders kan ik meteen naar de huisarts voor een bloedtest en dan kan ik ook meteen de gyn bellen dat ik niet zwanger ben en ook niet ongsteld maar ik hoop dat het natuurlijk wel zo is
Meiden...... vanochtend weer een predictor test gedaan, en het streepje was onmiskenbaar! Gisteren was er bijna niks op dezelfde test te zien omdat ik toen zo'n 4 flesjes water van tevoren had gedronken. Maar nu dus wel overduidelijk! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.. En ik wil ook nog niet al te blij zijn, want het is nu nog zo pril. Maar een klein beetje blij ben ik dus wel zeker Ik hoop inderdaad dat dit jullie meiden ook weer hoop geeft! Ik ga nog harder duimen voor jullie allemaal..
Hey Rel gefeliciteerd meid ben blij voor je geniet er lekker van. Ben je wel altijd regelmatig en op de hoeveelste cyclus dag heb je dan getest? en dit was toch je eerste keer clomid 50 want je bent samen met mij begonnen Groet hoor van je...