Wat een gedoe met die Clomid he. Je wilt zó graag dat ie zijn werk doet! Laten we hopen dat we hier voor een babyboom kunnen zorgen de komende weken. Wie kan er het eerste testen? Zullen we een testdatum-Clomid-lijstje gaan maken? 22 sept: Lina
hier geen idee hoor. weet echt niet weaanneer ik weer ongesteld zou moeten worden. begin okt? de 10de ofzo
hoi dames, ik sluit me graag aan bij dit topic: ik weet sinds een aantal jaar dat ik PCO heb, en toen de zwangerschapswens kwam ben ik meteen gestart met Clomid 50, dit was niet voldoende. ben ruim 3 jaar geleden zwanger geraakt dmv Clomid 100, 1e ronde, en de goeie zwemmertjes van papa natuurlijk! Ik heb met bijna 7 weken een miskraam gehad van 1 van de 2 vruchtjes, en mijn zoontje is blijven zitten tot week 32...hij was 1 kilo en 35 cm. mijn man blijft toch nog een beetje angst hebben voor een 2e zwangerschap.... groetjes, Mirian
Ik mag over drie daagjes een test gaan doen al hoewel ik wel wat gerommel voel, ook zo frusterend he.. ben misselijk, pijnlijke borsten, moe maja dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. Hoop zo dat het deze keer wel raak is, ik duim ook voor jullie allemaal!
hoi ik kwam ff kijken hoe het met jullie gaat. Hier het volgende te melden mijn eerste ronde clomid was tevens ook gelijk de laatste dit middel is voor mij niet de oplossing want mijn eisprong was al op dag 4 en mijn follikels groeien gewoon vrolijk verder ondanks eisprong heb ik nu alweer een follikel zitten van 14mm moet weer terug naar de gyn en dit neemt contact op met een ander ziekenhuis het blijft dus afwachten wat er nu gebeurt weet wel dat mijn cyclussen over het algemeen genomen te kort zijn maar dan de tijd voor de eisprong meiden ik wens jullie heel veel succes en snel een positieve test toe
Hey Luukske leuk dat je mee schrijft. Snap je angst van je man voor een 2de zw. Hopelijk blijft dat jullie nu allemaal gespaart en gaat het gewoon goed! Minimuis, wat vervelend dat clomid niet de oplossing is voor jou. Wat dan wel? Nou hopelijk vinden ze snel iets anders en is het meteen raak. Duim voor je! Einad, succes meid! Duim voor je!
Lina, hoe was Tarzan geweest? EN nog ziek geworden, of is het overgewaaid? Al tekenen voor een zw? Hoop het zo voor je!
Tarzan was weer gewéldig! Heb gister de huisarts gebeld en de situatie uitgelegt. Heb meds gekregen om tóch naar Tarzan te kunnen. Was zó misselijk......dat wil je niet weten. Omdat ik van de 'niet klagen maar dragen' ben, heb ik alleen meds gevraagd om de avond door te komen. Wist gisteren écht niet waar ik het zoeken moest. Nu kijken hoe het vandaag gaat. Ach, bijna maandag, dan is de bloedtest. Hoest met jullie?
Ola! Lina misselijk?! Dat klinkt goed (als je begrijpt wat ik bedoel) SPANNEND! Indian, hoe is het met jou? Ook alweer bijwerkingen, of nog niet begonnen? Luusje, ik snap dat het heel spannend is! Ik hoop ook nu dat het beter gaat voor jullie! Kop op en blijf positief! Einad, spannend meid! Hopelijk een posi test in handen! Minimuis, wat ontzettend balen zeg! Wat gaan ze nu doen? Ik voel mijn Clomid al werken, heb alweer lichte groeipijntjes! Zit alleen nog een beetje in twijfel over mijn korte ongi en blijvende misselijkheid.. Misschien toch nog een test doen!
Linda, als je zw bent mag je geen clomid gebruiken! Had je niet eerst getest dan als je twijfelt over je mentruatie? Ja ben gestart, woensdag meteen, dus dezelfde dag als jij! Ben benieuwd of het nu wel werkt en of het goed werkt! Lina, fijn dat je iets gekregen hebt, en dat je toch kon genieten van tarzan! Je was al ziekjes net voor om meteen na de TP of niet? Heeft dat geen negatief effect, hoop het niet natuurlijk. Duimen draaien overuren voor je!
Nee Ik dacht dat het wel echt mijn menstruatie was i.v.m. buikkrampen.. Maar ben nog steeds misselijk nu en heb enorme last van mijn boobs.. Ik denk toch dat ik maar een test ga halen vanmiddag! Maar leuk dat we gelijk begonnen zijn, kunnen we precies kijken hoe onze cyclussen gaan lopen! LEUK!
Ja hihi, Hoe goed de jouwe het doet, en hoe de mijne het eigenlijk zou moeten doen. Maaruh wat was de uitslag van de test? Ik hoop positief, maar dan hoop ik ook dat de clomid niks heeft aangericht. Duim voor je! (hopelijk geen griepje oid)
Ik was al grieperig voor de tp, maar na de tp kwam het écht eruit. De misselijkheid begon ná de tp. Maar heb sinds gistermiddag bijna geen last meer van de misselijkheid. Houd er dus ernstig rekening mee dat ik aan de verkante keer van het bankje af ga donderen. Allemaal een plezierig weekend. Ik ga denken aan wat we kunnen gaan doen als afleiding.
Lina, duim gewoon door hoor. Je hoeft nl helemaal gene klachten te hebben! Heb bij zw van onze zoon 9mnd nergens last van gehad, al die tijd op een rose wolk gezeten!
oh spannend Lina! Hoop het zo voor je! Je krijgt morgen middag de uitslag toch! Hoop zo dat het positief is! Heb je zelf al een goed voorgevoel? (ja ik weet het, je lijf kan je ook goed voor de gek houden) Spannend, duim gewoon door!
Mijn voorgevoel is nogal dubbel, heb nl wél kwaaltjes, maar die kunnen zowel bij ongi als bij zwangerschap. Tja, net zoals bij liefde en haat, liggen ongi en zwangerschap óók dicht bij elkaar. Morgenmiddag de uitslag idd. En wat ik knap van mezelf vind: ik heb nog steeds niet getest! En dat terwijl ik elke x nog getest heb voordat ik naar het zh ging voor bloedtest.