@ luuske heeel spannend meid,maar ze zeggen toch altijd streepje is streepje,Dus ik zeg ook alvast voorzichtig gefeliciteerd!
@ Luukske, zal mijn gevoel voor jou dan toch goed zijn. Ik zie ook echt een streepje hoor. Over een paar dagen nog maar een testje en bij deze alvast een voorzichtige felicitatie!
hey meiden, idd een streep is een streep....maar.....ik kon natuurlijk weer niet wachten tot NOD, dus hou nog even mijn banner aan....moet trouwens 4 dagen voor NOD zijn, en niet 5.....
Ik heb m gezien en hij staat er echt! Nog effetjes wachten tot maandag en dan kunnen we je feliciteren! Wel leuk he, maar 2 weekjes verschil!
idd maandag test ik opnieuw! zou idd wel leuk zijn Miracles om "weer" samen zwanger te zijn.....hoop dat het deze keer goed gaat.....bij jou heb ik er wel vertrouwen in, maar ik zit toch nog voor NOD.....zullen ze op ons werk blij mee zijn....haha.....
@ luuske super voor je ik zie ook echt een streep ik krijg morgen testen van sensitest zijn die goed? dan ga ik metteen testen zaterdagochten als ik kan wachten @ puk 25 van sensitest heb ik ze 3 voor 7,50 inclusief verzendkosten en ze komen in een blanco envelop dus dat is perfect @ all hier best wel spannend ik durf eigenlijk niet te testen af en toe nog pijnlijke borsten en moe begin nu weer beetje misselijk te worden na het eten van mijn man moet ik testen morgen of overmorgen maar ik durf niet onnozel he? vanmiddag ging ik tempen en toen was het 37,2 ik weet het echt niet meer
@thamar, ik heb zelf nu met de babyboom testen getest, en was niet echt geconcentreerde urine.... ik ga morgen KV testjes halen(2 voor 5 euro) en ga dan zondag/maandag opnieuw testen..... heb nooit sensitest zwangerschapstestjes gebruikt, alleen 1 ronde ovu testjes van sensitest, en die waren voor mij niet goed....ivm PCO bleef hij bijna 2 weken zo goed als positief.....babyboomshop geeft bij mij 1-2 echt knal positieve testen en meer niet, en kloppen ook altijd met mijn cyclusduur....
@ luuske ik ga er ook niet vanuit dat ik positief test bij mijn eerste duurde het ook 2 weken voor dat er eeen positieve test in handen had dus als ik dit weekend negatief test dan bel ik maandag de dokter voor een bloedtest ik ben er echt zo zenuwachtig voor
heyy meiden luuske spannend hoor ik zie ook ene licht streepje!ik hoop het echt voor je meid! mercedes ik ken je niet maar wat ontzetend kloote zeg, ik zag in ej onderschrift dat het al de 3e keer was..bah bah houd het dan nooit eens op... Ik zag dat jij de eerse keer een mk hebt gehad met 14 weken?jeetje zeg dat is nog laat, ik had mijn 2e mk met ruim 11 weken en ging er toen al een beetje vanuit dat ik de 3 maanden gehaald had, maar jij was er zelfs al overheen...maar goed heel veel sterkte en suc6 deze nieuwe ronde! djaar ik vroeg me laatst hetzelfde af want toen ik met provera bezig was was me temp ineens net zo hoog als ie alijd na me ei was, maar volens de gyn kwam da gewoon door de provera. Maar denk er wel aan als je nu misschien toch nog een ei hebt dat als je gaat klussen en je bent zwanger dat je dan niet volgende ronde met clomid moet beginnen he! En over provera, laatste keer moest ik 10dagen slikken en werd meteen na de 10e pil ongesteld,keer daarvoor een 7daagskuurtje en werd toen al na de 6e pil ongesteld.het kn dus heel goed dat je het eerder word.je kan dan gewoon stoppen met de rest van provera. thamar spannend hoor maar meid je bent 2 dagen overtijd kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een negatieve test maar ja je wil toch ook wel weten waar je aan toe bent...ik duim iig voor je. hier alles goed hoop echt dat er maandag wel een eitje te zien is, t is dan dag 16 dus dan moet het wel.....
Luukske Spannend Ik zie m ook hoor ! Uhm ik had van het weekend gevraagd of die clomid aanslaat op zw test maar dat was dus indd niet het geval . Gister FM gehad en had al een eitje van 15 mm op dag 10 en een Baarmoederslijmvlies van 5mm en dat terwijl ik vorige week nog compleet leeg bloedde (20 tot 30) verschoningen per dag. Erg spannend maar de kansen zijn zeer gunstig
@ anoniepjuh ik ga me er ook overeen zetten want ik moet weten waar ik aan toe ben echt waar als het zo is schreeuw ik het van de daken @ tante mars succes meid ik duim voor je
thamar ik ben benieuwd meid ik ga er gewoon vanuit dat je het gewoon bent en puck heel veel sterkte de meiden die zwanger zijn ook heel veel sterkte, hier nog moe en heb veel last van mijn onderrug, heel snel emotioneel en zit op cyclusdag 29 ben echt heel erg benieuwd normaal is mijn cyclus tussen 27 en 39 dus nog even wachten het kan alle kanten op en aangezien ik niet weet of ik een goeie eisprong had ga ik er toch maar vanuit van niet
@Luukske; ook jij bent gewoon zwanger, ik zie de streep ook. @Anoniempjuh; dat de temp stijgt door provera is voor mij geen vraag maar een feit, heb het de vorige ronde dus al meegemaakt. Wat nu anders is als de vorige keer is dat ik duidelijk steken voelde gisteren en een zeurende onderbuik daarbij heb ik ontzettend veel slijm (ook gisteren tijdens het klussen liep het er gewoon uit toen ik opgewonden raakte). Vorige keer had ik al na 2 dagen erg veel last van harde schijfen in mijn borsten en nu helemaal niets?! Ik ga er maar vanuit dat het gewoon niet kan en dat ik aan de volgende clomid ga.
goeiemorgen meiden..... ja ik verklaar mezelf pas zwanger als ik die postieve test komende zondag of maandag in handen heb, want zit nog voor NOD en er kan vanalles gebeuren (niet dat ik dat hoop)..... heb op de raarste plekken pukkels gekregen....schouder, hals etc....normaal nooit.... heb vannacht ook super slecht geslapen, heb elk uur op de klok gezien....
ow luukske wat spannend hoop et voor je t zijn wel allemaal symptomen he>? meiden ff een stomme vraag misschien, dinsdag bloed wezen prikken en woensdag gebeld en ik had een eisprong gehad het zag er perfect uit zei ze ( de waarden ) maar nou vraag ik me af: ben ik volgende week óf zwanger óf ongesteld of kun je ook niet ongesteld worden en ook niet zwanger snapje? dat zei mn schoonmoeder namelijk... dat je ook niet zwanger kunt zijn maar toch 'overtijd' zeg maar... vaag!
@gien, afhankelijk van je LF wordt je na je eisprong ongi of niet.... gemiddeld 14 dagen na je eisprong begint je nieuwe cyclus..... met een mooie eisprong zul je waarschijnlijk echt ongi worden of zwanger zijn...mits je goed hebt geklust!
@ all net een test gedaan negatief meteen de assistente van de gyn gebeld die zei het is nog heel vroeg woensdag ochten moet ik nog een test doen ben dan een week over tijd is die nog steeds negatief dan moet ik bellen en gaat ze overleggen dus het is heel dubbel ik weet niet wat ik moet denken maar bij mijn eerste had ik het ook duurde het 2 weken voordat ik positief testen maar zagen ze het via een bloedtest ik vind het heel spannend maar ik heb nog een heeeeeeeel klein beetje hoop van die test die ik net heb gedaan trek ik me maar niks van aan want ik heb net ook nog 2 pakjes drinkenn op en het was geen sochtends
Hoi thamar, Jammer misschien heb je wel over een week een positieve test... Dames ik ben weer teleurgesteld heb deze maand geen goeie eisprong gehad en moet wachten op mijn menstruatie. en dan verder met 2 clomid pillen 100 gram. misschien dat het wel helpt en aanslaat. ik ben er zo moe van geworden en het wachten ook . hoop zo om ook een keer in mijn leven zwanger te worden