Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ gien, voorzichtig gefeliciteerd!

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @puk25.....ja morgen nog een testje doen en dan kun je zien welke er echt positief is.....En ik zal mijn ei denk ik op dag 21 hebben. Afgelopen 2 rondes ha dik mijn ei ook op dag 21 en denk niet dat het deze ronde anders zal zijn. Ik ben vandaag al wel begonnen met ovu-testen want je zult zien dat wanneer ik wat later begin te testen dat mijn ei al is geweest.....succes

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Puk, kan best zijn dat hij niet meer positief is hoor. Ik heb altijd maar 1 dag een positieve test en de volgende dag is het streepje alweer minder te zien. Hoeft niet altijd 48 uur van te voren te zijn dat hij positief geeft.
    In ieder geval succes ermee!

@ Lima 84 : Jeetje nu al beginnen met ovu-testen. Ben je met geld aan het gooien? ;)
    Je kan het mijn kant ook opgooien hoor!

@ All : Vandaag weer mijn laatste clomid naar binnen gegooid.
    Heerlijk weer even van die troep af. Nu maar weer afwachten op een mooi eitje.

4. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ all

er is zoveel geschreven ik kan niet iedereen wat terug sturen ik ben er ff niet opgeweest had het ff gehad..
    het is nu afwachten tot woensdag voor mij ben dan een week overtijd ben nog wel moe en vaak pijnlijke borsten en af en toe een beetje misselijk ik hoop dat de gyn mij even wil zien want ja ik weet nu ook niet hoe het verder moet dat ik zwanger ben ga ik niet meer vanuit we gaan gewoon voor de volgende rond maar ja dan moet ik wel eerst weer ongesteld worden en dat gebeurt zeker niet spontaan..
    @ luuske

hoe is het?heb je al weer getest?

@ marsin

hopen op mooie eitjes

@ puk 25

vervelend he dat je geen echos krijgt ik word daar heel onzeker van en weet nu eigenlijk niet of er wat gebeurt is

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @puk, je kunt idd wel eens een piek van 24-36 uur hebben met ovu testjes, zie dat bij mijn eigen testjes ook.....
    en idd echt geen ochtendurine gebruiken...

@thamar, jeetje meid wat een onzekerheid

@marsim, fijn dat je je dosis weer binnen hebt, nu goed zoeken naar je ei

@lima, ik start idd ook vroeg met ovu testjes, je zult net zien dat je een ronde een vroeg ei hebt....

@gien, nog een nieuwe test gedaan?
    ben benieuwd....maar een streep is een streep

@all, hier weer ontzettend duizelig, mijn bloeddruk is goed, maar denk toch dat ik ongi ga worden, heb een voorgevoel....

6. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @thamar wat balen voor je meid...hopelijk weet je snel meer of je ongie er aan komt of niet...

@luuske weet je al meer vandaag? Ben je nog steeds duizelig? Vreemd hoe je lichaam soms kan reageren zeg...

Bij mij: Ik ga staks mn ovutestje doen,maar heb ook 3 dagen getemperatuurd,gister was mn ovutest positief en mn temp 36.5 en dat is gewoon mijn basale temp,vandaag was mn temp weer 36.5 dus wel vreemd 3dagen terug was hij 36,7 en gister dus 36,5 en vandaag ook 36,5 Wie weet er meer van?
    Want je temp. verandert toch ook als je eisprong er aan zit te komen?
    ik weet nog niet of ik hem gehad heb? Het kan dus binnen 24/48 u.....
    Weet iemand hier meer van?

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Luuske@ meid volgens mij is een streep een streep. Maar na je nod weet je het zeker. Ga je vandaag nog testen?

All@ gisteren ben ik begonnen met ovu testten. IK zag 1 streep dat betekend toch dat er nog geen eisprong is :oops: ?
    Ben ik niet te vroeg begonnen?

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @puk, ja ik voel me helemaal niet lekker, echt gewoon op het misselijke af, en ga dus echt pas testen na mijn NOD...

@mamavyas, als er 1 streepje is is er nog geen activiteit, zie mijn album voor een paar cyclussen waarbij je ziet hoe een piek eraan komt....
    ik test ook altijd vroeg, omdat ik mijn ei niet wil missen.....
    wat betreft het testen, ik test idd pas na NOD weer.....maar voel me gewoon niet lekker, denk dat het niks wordt

9. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @mamavyas; Ik ben zelf begonnen met ovutestjes op dag 11,maar pas gister op dag 17 denk ik een positieve ovutest... het kan dus lang duren...en als je aan de clomid bent geweest meestal nog langer zoals bij mij...je kunt er ook naast temperaturen,alleen zoals je in mijn vorige bericht zag snap ik er zelf ook niet al te veel van...want heb pos.getest maar mijn temp is nog gewoon....?misschien gaat hij nog stijgen!?
    Ga straks weer even testen met een ovutest....

Ik had zelf ook telkens 1 streep maar een paar dagen later werd de 2estreep zichtbaar en gister dus helemaal...

Succes meid!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Luuske@ misschien voel jij je niet lekker omdat je zwanger bent, zou ook kunnen meid. Nog 1 dag en dan weet je het zeker.

Ik ga eens in je album kijken. Thanx.
    Ik bewaar die ovu testen niet, of zou ik dit wel moeten doen?
    Moet is een groot woord, maar om zeg maar meer inzicht te krijgen?
    Zelf denk ik streep, dan gaan klussen of ie licht is of niet..

11. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @ luuske: Nog 1 dag dus? spannend joh...ik ga voor je duimen!

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Puk@ thanx voor je reactie. Bewaar je die ovu testten?
    Het kan lang duren dus voor dat er een 2e streep komt. Ik ga eens kijken hoeveel testen ik nog over heb. Anders even bij bestellen.
    :D

13. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @mamavyas: heb alleen die van gister bewaard haha,maar ik geloof er nog niets van hoor zal dan mn alllereerste eisprong zijn/worden?Ik denk steeds misschien heb ik mn plas wel te lang opgehouden ofzo?
    Ik had er 24 besteld de goodkoopste van sensitest op internet...

Heb jij ook steekjes dan weer links en rechts...?
    Vooral smiddags savonds?

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0

Je moet niet te lang wachten hoor met aflezen.
    Op de gebruiksaanwijzing staat precies binnen hoeveel tijd je hem moet aflezen. Wat daarna zichtbaar wordt kan bv een indroogstreepje zijn.

En beter te vroeg dan te laat beginnen met testen. Dan mis je hem in ieder geval niet!

Zelf bewaar ik mijn ovu-testen niet. Ik vind niet dat dat heel veel meerwaarde heeft.
    Een licht streepje wil zeggen dat er wat lh in je urine wordt gevonden maar is hij niet even donker of donkerder dan de controle streep dan is de test gewoon negatief. Het kan idd zijn dat je het per dag wat donkerder ziet worden. Dan zit hij er wel aan te komen maar bij een positieve test dan heb je een eisprong 24-48 uur.

Zelf als ik een positieve test heb gehad is hij de volgende dag weer negatief dus bij mij springt hij binnen 24 uur.

Succes ermee!

15. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ all

ik ga als ik wat meer weet ook zeker ovulatie testen kopen want dat tempen vind ik niet zo ik was het ook een keer vergeten
    kan de gyn trouwens zien of je een ei hebt gehad door middel van echo of bloedprikken?ook na zoveel dagen of weken?

16. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @marsim: o gelukkig bij mij was de test net weer negatief het kan dus zijn dat hij al gesprongen is...
    Het klopt idd dat je de test gelijk binnen enkele minuten af moet lezen....

Toch heb ik het idee dat hij nog niet gesprongen is aangezien mijn temp niet verhoogd is tenminste vandaag niet en hij moet dan gister gesprongen zijn...ik snap dr ook niet veel meer van!

Thamar: ze kunnen idd zien aan je bloed of je eisprong geweest is ik moet nl zelf volgende week bloed laten prikken en dan gaan ze het bekijken....ook zien ze op de echo of je eitje verdewenen is en als dat zo is is er troebel vocht vrij gekomen...maar aan je bloed zien ze het zeker!

17. @ luukske, ik hoop dat je gevoel geen gelijk heeft deze keer en je echt een mooi wondertje mag verwachten.

@Mamavyas, ik ben deze ronde ook voor het eerst begonnen met ovu-testen ik ben erg benieuwd want heb gehoord dat het niet voor iedereen wat is.
    Nu had ik een heel licht tweede streepje kan het dan toch nog dagen duren voor hij echt dik word ? Ik weet namelijk ook nooit mijn cyclus, maar ga denk ik om de dag testen tot hij duidelijker word of kan ik hem dan missen ?

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @puk, als je een positieve ovu test hebt, springt je eitje binnen de 24-48 uur, dus dat zijn 2 dagen waarin hij kan springen....

@mamavyas, ik heb de ovu testjes bewaard zodat ik duidelijk een beeld heb hoe hij verkleurt....

@thamar, een gyn kan 5-7 dagen na je vermoedelijke eisprong je bloed controleren op een mogelijke eisprong, later heeft geen zin....

@einad, ja begin van de cyclus dacht ik echt, dit wordt hem....ook vorige week meende ik dat het wel eens zo zou kunnen zijn, maar ik voel me nu zo raar......

19. @ Luukske, ik zou er niks zinnigs over kunnen zeggen of je zwanger bent of niet. ik hoop het wel voor je en gun je het ook! Ik ga veel voor je duimen!

20. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ all

bedankt voor jullie antwoorden..
    het is voor mijn toch een beetje afwachten hoe of wat ik hoop dat hij mij toch ff wil zien

Deel Deze Pagina