meiden, ik heb sinds vanmiddag hoofdpijn, en begin wat krampjes te krijgen.....denk dat dit weer op een VMK gaat uitdraaien......
Luukske ik hoop gewoon dat je een positieve test in handen krijgt! Nog even afwachten meid, meer kan je niet doen. All, hier begin ik alweer aardig steekjes in mijn zij te krijgen. Moet elke keer in een andere houding gaan zitten of liggen want het is knap vervelend. Niet dat het nou zoveel pijn doet maar gewoon ongemakkelijk. Dinsdag naar de gyn. Hoop dat het allemaal goed gaat verlopen. Ben erg benieuwd maar nog steeds een tikkeltje bang. Toch weer een stapje verder. Hoop echt dat het allemaal goed komt.
@luukske.....ik hoop dat je geen gelijk hebt en dat je lekker zwanger mag zijn....even geduld nog @marsim....ik kan mij voorstellen dat je bangbent....misschien toch weer een stapje verder.....suces dinsdag @all.....ik bewaar mijn ovu-testen ook. Ik plak ze zelfs in een schiftje zodat ik na de hand precies kan terug kijken hoe mijn cyclus verlopen is. En ik vind het handig want dan heb ik een vergelijk met andere maanden. Ik vermoed dat ik deze maand mijn ei iets eerder krijg.....we zullen het zien
@ lima 84 ik vind dat niet gek dat je die bewaart ik ga dat denk ik ook doen dat is gewoon makkelijk en krijg je zicht in je cyclus @ marsim het is niet leuk om een stapje verder te gaan maar misschien toch meer kans om zwanger te worden toch?
Ha meiden, alhoewel ik niet vaak meer reageer kom ik hier zo af en toe nog even kijken hoe het met jullie gaat. Ik hoop zo dat het voor jullie snel raak gaat zijn! @ Gien, heb je inmiddels nog een test gedaan? Iig alvast voorzichtig gefeliciteerd..
Hey meiden, Ik heb een vraagje, voelen jullie ook je eitje groeien? Ik krijg geen echo's en daar baal ik van, want ik weet niet of me eitjes goed groeien. Wel heb ik vorige ronde clomid ovulatietesten gedaan, maar niet zwanger geraakt helaas ondanks een positieve ovulatietest, dus heb ik me voorgenomen het deze ronde zonder te doen. Maar ik heb wel het gevoel dat ik me eitje voel groeien.
@ bloem 24 ik voelde wel buikpijn toen ik heb gewoon getempt en op dag 12 had ik 36.8 daarna nooit meer zo hoog geweest maar ben nu overtijd woensdag weer een test en anders gyn bellen voor overleg ik ga echos eisen denk ik hoe moet ik het allemaal anders doen dan
Goh Bloem, wat opmerkelijk dat jij geen echo's krijgt.... Dat vind ik vreemd hoor want je gebruikt Clomid wat je in mijn ogen toch dient te volgen door middel van echo's. Je slikt toch niet voor niets Clomid, juist toch om het wat te stimuleren? (en daarbij kan het toch ook zo zijn dat je 'teveel eitjes' -overstimulatie- produceert, dat moeten ze toch in de gaten houden?) Vreemd he, dat het overal zo verschillend is. Ik krijg wel echo's (doen IUI) en na de IUI volgen ze mij ook niet meer. Pas als ik mijn menstruatie weer heb en weer begin met hormonen, dan mag ik weer komen voor een echo. Maar of mijn EI echt gesprongen is, wordt ook niet gecheckt. Ik ga ze dat binnenkort wel vragen hoor want'ik slik niet voor niets die hormonen wat toch ook een 'aanslagje' op je lijf is, toch? Succes! Lola2
@ lola2 ik krijg ook geen echos dus het is inderdaad moeilijk te checken of er wat gebeurt is... maar ik ga dat ook zeker weten vragen
hey meiden, ik dacht echt gisteren al mijn ongi te krijgen maar vanochtend nog niks.....heb wel het idee dat het eraan zit te komen......had vanochtend na het klussen een beetje slijm... testen doe ik dus ook niet..... @thamar, zou idd kunnen....had gisteren echt knallende koppijn, en was behoorlijk chaggie volgens mijn man.... @marsim, elke maand in de mmm langer is natuurlijk niet leuk, en ik snap volkomen dat je bang bent voor een evt. volgende stap.... @lima, ik doe het idd zoals jij dat ook doet....ovu testjes netjes bewaren om zo duidelijk de cyclus te volgen en te vergelijken @bloem, ik voel idd erg goed mijn ei(tjes) groeien, en weet dan ook dat mijn pos ovu test eraan komt.... @lola, ik heb idd ook geen echo's, weet dat ik goed op 150 mg reageer, dus nu gewoon gericht klussen en hopen dat het binnenkort raak is..... @all, ben net tot de onclusie gekomen dat het dus voor mij geen 2009 beebje gaat worden....gezien mijn cyclusduur zal het 2010 worden....als het al een keer goed zal gaan.....
@luukske.....ik duim voor je dat je ongi niet door gaat zetten.....wanneer ben je van plan weer te testen?
@ luuske ik zeg testen geen bloed is geen bloed misschien moet je nog een paar dagen afwachten maar anders gewoon testen.. @ all gister veel pijnlijke borsten gehad en flinke steken erin verder wel moe en heel af en toe misselijk ik hoop dat de gyn mij wilt zien want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus ik wil gewoon weten wat nu te doen
@thamar, waarschijnlijk ben je iemand die gewoon laat positief test.... bij mij heb ik er gewoon een hard hoofd in....
@ luuske ik hoop het we wachten het gewoon af... ik denk voor jou dat je gewoon nog ff moet afwachten met testen een paar dagen en anders de gyn bellen?
@thamar, denk dat ik daar niet op hoef te wachten....denk dat ik dadelijk mijn banner op CD1 kan zetten, en mijn receptje Clomid weer kan halen....
@ luuske is het nu doorgezet dan?maar goed je weet zelf wel wat je voelt echt vervelend voor je...ik snap wel een beetje hoe je je nu voelt
@thamar, idd mijn gevoel zegt eigenlijk genoeg..... heb hier nog niks roods kunnen ontdekken, maar komt echt wel....
@luukske,.....geen bleod geeft moed.....ik hoop dat je gevoel het fout heeft.....ik hoop het zo voor je....