@luukske.......nog niks.....toch wel hoopvol. @thamar....hier gaat het wel oke......ik voel nog geen eitjes groeien onder in de buik. Normaal krijg ik wat krampen.....maar nu nog niks. Dit is de eerste maand dat ik helemaal geen controles krijg om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Eerder moest ik op dag 21 bloedprikken....dus ben wel een beetje zenuwachtig. En verder gebruik ik voor het eerst etos zwanger worden. En hioe is het met jou? Wanneer krijg je een beetje duidelijkheid. @all.....heeft iemand ervaring met Etos zwanger worden? Ik gebruik het deze maand voor het eerst.......Ik zit nu op dag 11 alweer....maar voel nog niks groeien.....
@ lima 84 wat is etos zwanger worden? als ik woensdag nog steeds een negatieve test heb dan moet ik bellen en hoor ik verder wat ik moet doen misschien langskomen of zo?want uit mij zelf ongsteld worden dat zie ik nog niet gebeuren en daar heb ik het best wel moeilijk mee
@thamar.....ik snap het dat je het daar moelijk mee hebt. ....het werkt dan toch niet naar behoren.....en dat is vevelend. Ik ben erg benieuwd hoe het bij jou zal gaan lopen. Etos zwanger worden zijn vitamines + foliumzuur van etos eigen merk.....En je hoort er wel een positieve verhalen over.....en ik wil toch alles geprobeert hebben om zwanger te worden.
@ lima 84: Ik kreeg/krijg deze maand ook geen echo's heeeel vervelend je word er zo gestrest door! Maar ik voelde idd wel wat groeien hoor! Steekjes elke dag...Heb ook ovutestjes gedaan en afgelopen zaterdag was hij pos! En vanmorgen was mijn temp flink gestegen naar 36,9 hopelijk is dat een goed teken? Normaal is mijn temp 36,4.... Heb ik nu wel een eisprong gehad? Ik denk dat het wel goed komt hoor met jou mijn achtebuurvrouw had pas op dag 21 eisprong en...nu zwanger...dus alles kan! Liefs...
@lima, ik heb idd ook geen verdere controles, dus werk gericht met ovu testen, en dat gaat prima.... @thamar, ik begrijp je helemaal wat betreft het ongi worden, of juist niet.... ik vind het ook niks als ik Provera moet nemen, ben dan helemaal uit mijn doen.... hoop dat je gewoon een late tester bent! @puk, heb zelf geen ervaring met tempen, maar volgens mij moet hij idd stijgen na de ovulatie....en als je een pos ovu test hebt gehad op zaterdag kan dat idd wel kloppen! @all, nog steeds geen ongi.....
@luukske....ik hoop dat het net zo goed gaat als de afgelopen rondes en dat ik dus mijn ei krijg.....de gyn zag geen reden om nog langer bloed te laten prikken.....ze zal het wel weten .......mijn duimen beginnen pijnlijk te worden..... @puk 25.....je wordt er inderdaad wel een beetje gestrest door... heel vervelend. Maar ik heb mijn ei de vorige rondes ook pas op dag 21 gehad dus het zal nu wel niet veel anders zijn.Ik gebruik ook ovu-testen en zoek daarmee mijn ei op.....ik zal nog ±10 dagen geduld moeten hebben . Maar ik denk wel dat jij je ei hebt gehad.....nu kun je alleen nog maar afwachten
*INBRAAK* Meiden ik braak even in. Ik krijg woensdag een echo omdat er een vermoeden is van PCO. Stel dat ik dat heb (hoop het natuurlijk niet ) en ik komaan de clomid. Wordt er dan altijd je cyclus gevolgd d.m.v echo''s? Of op een andere manier? Bedankt alvast voor jullie reactie. *uitbraak*
@boots: dat zou ver vervelend voor je zijn pco..Het kan zo zijn dat je echo's krijgt je hoort het veel...Bij mij hebben ze dat niet gedaan ik ben ook met de 1e ronde clomid bezig...gewoon even vragen aan je gyn...ik hoop voor je dat je echo's krijgt dat maakt je een stuk geruster kan ik vertellen...en anders moet je netzoals ik ovutesten doen!en temperaturen heb ik ernaast gedaan.... Succes!
@ puk 25 ja misschien bloed laten prikken dat hoor ik woensdag denk ik wel.. @ lima 84 goed om te weten dat dat goed pillen zijn ik ben oook benieuwd over hoe en wat @ luuske misschien een late tester bij mijn eerst was ik zes weken toen ik voor het eerst positief testte dus ik wacht woensdag af en anders gaan we gewoon weer aan de provera of duphaston @ all ik heb echt veel aan jullie en aan jullie antwoorden echt bedankt verder begrijpt niemand je echt alleen als je het zelf mee maakt
@thamar: Je kunt ook een test kopen bij sensitest en die test al 6 dagen voooor je nod,misschien is dat een optie? Deze is heel licht gevoellig en test zon 6 dagen eerder.... Xtra-Sensitieve kijk maar op www.sensitest.nl Groetjes!
@ puk 25 ja maar dat is bij mij al helemaal geen optie want ik reageer daar niet zo op maaar lief van je maar ik heb helemaal de drang niet om een test te doen om dat ik bang ben voor negatief resultaat dus ik doe woensdag nog en dan bel ik meteen en dan zal ik het wel horen maar lief van je dat je zo meedenkt
hoi dames, ben een lange tijd niet op geweest maar heb alles een beetje doorgelezen. Thamar ik hoop voor je op een positief resultaat en luuske een streep is een streep je bent gewoon lekker zwanger meid! diegene die op de eisprong wachten heel veel succes en diegene die wachten om een test te doen voor zwangerschap ook heel erg veel succes. Hier ben ik nog aan het wachten op ongi zit nu op dag 32 en denk dat het deze dagen gaat komen hoop ik tenminste ik laat jullie nog weten ....
Luuske@ ennn... meid je houdt ons wel in spanning. All@ niets bijzonders te melden hier, heb afgelopen dagen negatieve ovu testten dus even afwachten.
Hey mamavyas,we lopen weer samen op hihi.Hier is ook nog niks bijzonders.Alleen een beetje clomidbijwerkingen,maar verder niks.
@boots, ik heb ook PCO en heb voor mijn 1e zwangerschap altijd met de Clomid controle echo's gehad, heb niet alle rondes bloed hoeven prikken (wel heel veel bloedonderzoeken gehad toen de PCO vastgesteld werd, omdat ze dan ook naar je bijnieren, alvleesklier etc kijken ivm mogelijke insuline resistentie). Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! ennne.....succes met je weight lost! @Thamar, nog nieuws? jeetje meid.....ik zou me toch echt ongeduldig worden.... @Puk, die sensitest heb ik ook eens gebruikt, maar werkt idd maar bij een handje vol meiden.....helaas.... @schattigkindje, succes met wachten, hoop dat je snele een positieve test hebt, en niet je ongi krijgt..... @mamavyas, hoop dat je snel een knal ovu test hebt.....ennne vooral al klussen..... @mercedes, hoe gaat het met jou? @all, hier niks nieuws....morgen maar eens testen als mijn ongi niet komt.....