@ marsim wat fijn dat je goed het kunnen vragen hoe of wat het is niet leuk om een stapje verder te gaan maar je kunt inderdaad niet altijd clomid blijven slikken @ luuske en? @ all vanmorgen weer een test gedaan natuurlijk negatief straks bellen over hoe of wat.. ik baal er super van maar ik wil wel zo snel mogelijk beginnen met een nieuwe ronde maar sommige meiden zijn al veel langer bezig met clomid dan ik dus ik wil niet zoveel klagen maar vind het erg kut allemaal...
@thamar....nog steeds negatief ....Ik duim voor je dat hij nog positief wordt en anders veel succes met een nieuwe ronde. @ lukkske.....alweer getest? @marsim......wat goed dat je nu eindelijk een stap verder mag. Het is misschien weer een stap verder maar misschien wel met het gewenste resultaat @all.....ik heb het idee dat mijn eitjes weer aan het groeien zijn maar nog geen pos. ovu-test.....moet nog denk ik 8-9 dagen geduld hebben.....WACHTEN DUURT ZOLANG.....Ik hoop gewoon zo dat het eens raak mag zijn..... Misschien dat jullie dit weten.....ik voel me zo nerveus en zit met spanning en heb het idee dat ik elk moment kan janken...Zou dit nog door de clomid kunnen komen? Ik heb verder geen idee waarvan dit kan komen.....heb niks anders egdaan als anders
hey meiden, hier niet zo'n leuk bericht..... gisteren weer licht positief getest, maar helaas vannacht flinke buikpijn, en flink bloedverlies.....
Hoi dames! Ben ik ook weer een keer! Nou als het goed is heb ik mijn ei gehad (geen positieve ovutest gehad, maar wel een temp stijging! ) We hebben dan op de dag van mij ei geklust. Dus we hebben wel een kans, maar goed...niet echt optimaal en gericht kunnen klussen dus.... Maar goed, tot nu toe is mijn temp nog hoog....8 dpo... Ik heb al wel een temp dipje gehad (ik hoop zoooo op een innestelingsdipje) en vanmorgen had ik een heeeeel klein sliertje bloed/ heeeeel iets gekleurde afscheiding. Ik hoop dat dit een innestelingsbloedinkje is geweest... Maar goed, eigenlijk verwacht ik mijn ongi vandaag of morgen... Zou ook wel heel snel zijn: 1e ronde clomid zwanger....
@luukske......wat balen meid .....ik had zulke goede hoop, toch raar dat hij licht positief kleurde .........succes in deze nieuwe ronde. Met de hoeveelste ronde clomid begin je nu? @marsab...alles is mogelijk.....ik duim voor je @all....Misschien dat jullie dit weten.....ik voel me zo nerveus en zit vol met spanning en heb het idee dat ik elk moment kan janken...Zou dit nog door de clomid kunnen komen? Ik heb verder geen idee waarvan dit kan komen.....heb niks anders egdaan als anders.......
@lima, dat de test nog licht was kan idd omdat er HCG in je lijf zit, maar ik vermoedde het al omdat hij niet donkerder werd.....helaas!
@kimonootje, welkom hier. Ik ben aan de 2e ronde clomid bezig en ik moet deze ook slikken op cyclusdag 3 tot en met 7, maar waarom moet jij ook provera slikken? Ik word gewoon ongesteld en dan moet ik op dag 3 beginnen en heb jij ook zo'n last van je buik?
@marsab, dank wel wel... maar lees ik nou dat nu op 8dpo zit? dan kun je nu toch nog niet ongi worden, maar is het wrs een innesteling.... ik hoop voor je dat het gewoon raak is, enne je zult niet de eerste zijn die in de 1e ronde zwanger is, dus heb alle hoop! @Thamar, balen meid.... @marsim, hoop dat het HSG voor je meevalt...en veel plezier in jullie rust maand....wie weet... @alle andere meiden, succes deze maand/ronde!
@ luuske wat balen zeg...ik snap nu ook niet dat je licht getest hebt heel raar is de buikpijn al wat minder~? @ marsab duim voor je @ all ik word straks teruggebeld door de assistente van de gyn... maar voordat ik met een nieuwe ronde begin wil ik zeker zijn dat ik niet zwanger ben dus denk eerst ff bloedprikken en ik heb dan een nieuwe ronde duhpaston nodig dus denk dat ik wel ff naar de gyn moet ik heb ook nog wel wat vragen dus dat ga ik ook wel ff zeggen
@thamar, mijn testen bleven licht positief, dus er is wel HCG maar dit stijgt niet, gevolg is dan een vmk.... als het HCG bijna helemaal verdwenen is dan is de test negatief... de flinke pijn is nu gezakt, maar bloed als een rund...heb aan aantal tabletjes feminax genomen....
@ luuske groot gelijk neem er maar wat tegen je hoeft echt geen pijn te lijden...beterschap @ all nog geen nieuws hier zit te wachten op een telefoontje
@thamar......even afwachten nog @all....dus jullie hebben geen idee of dat nerveuse gevoel van de clomid kan komen
@ lima 84 kan maar zo clomid heeft zoveel bijwerkingen had er zelf ook nog wel wat....kijk anders ff in de bijsluiter of google ff clomid dan komt ook de bijslijter.
@marsim fijn dat je weet hoe het er nu voorstaat ,wie weet gaat het nu wel heeel snel... @thamar wat vreemd is dat zeg...Hoe voel je je dan?Je mag echt wel zo denken hoor..het gaat tenslotte ook over jou...succes @luuske wat rot voor je! weet je al wat meer? @marsab ik hoop het zo voor je wat is 8dpo? Als het bij mij raak is dan krijg ik als het goed is morgen een innesteling....
@thamar....daar heb ik gekeken en ik kan er niks over vinden. Ik heb de afgelopen 3 rondes nergens last van gehad. het lijkt wel of deze ronde extra heftig is......en ik was benieuwd of hier meer meiden zijn die daar last van hebben (gehad)
@ lima 84 ik niet in ieder geval ga denk ik snel met ronde 2 beginnen @ puk 25 ik mag me inderdaad zo voelen lief van je
@thamar....ik hoop ook dat je snel mag beginnen mocht je niet zwanger zijn.....succes meid @puk25....en hoe is het met puk25?
@lima84 Ikzef had alleen last van mn buik (baarmoeder) krampjes alsof de eitjes flink aan het groeien waren! ook was ik iets meer emotioneel dan anders dus het is echt niet vreemd hoor....oja had op dag 17 pas een pos ovulatietest! Zit nu op dag 21 van mijn cyclus....erg spannend! Heb nog wel steeds steekjes in mn buik Succes met testen/klussen!
@ Bloem24 Ik moet Provera slikken om mn ongie op te wekken.. Helaas wordt ik het niet van mezelf... (het is ook nooit goed, ben ik ongie loop ik te zeuren, wordt ik niet ongie, loop ik ook te zeuren.. ) @ Luukske Beterschap meid! Liefs Kimonootje