@puk25....dan weet ik het ook niet....zal vanzelf wel weer overwaaien .......ik heb nog geen pos. ovu-test gehad maar zal nog wel komen. Ik voel iets groeien....(steekjes links en rechts).....de vorige 2 rondes had ik op dag 21 een pos.ovu-test.....we zullen beiden nog even geduld moeten hebben
@ja helaas duurt wachten heeeel lang haha... Maar je hebt nu toch 150mg? Dan kun je daar natuurlijk veel heftiger op reageren.... Ik had 50mg...
hallo meiden daar ben ik weer na een paar dagen flink griep (bijwerkingen). Heb nu laatste provera genomen vanmorgen en had gisteren en vanmorgen al een beetje roze bij afvegen dus vermoed snel ongi te worden. Ben erg benieuwd wat de clomid 100 mg met me zal gaan doen. Maandag had ik echt een inzinking, heb huilend op de bedrand gezeten en wist me echt even geen raad. Heb geloof ik nu de moed weer gevonden om door te gaan en kijk er al weer naar uit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
@ djaar hopelijk ben je opgeknapt ik had vanmorgen oook zo inzinking na de zoveelste negatieve test hoop nu ook weer snel opnieuw te beginnen succes!
@djaar77....helaas herkennen wij het allemaal.....ikzelf heb er nu last van.....zit vol met spanning en heel nerveus.....even afwachten @puk25.....nou dat is het vreemde.....ik zit nog steeds op 50 mg
@djaar77 Zo te horen heb je ook wat bijwerkingen van de Provera. Ik heb het ook heel erg gehad vorige week. Erg emotioneel, extreem moe, lusteloos, gewichtstoename... Ik heb net naar de gyn gebeld, mag 12 april weer op visite... Liefs Kimonootje
@ luukske, wat erg maar moet je het anders is niet laten onderzoeken waarom je nu weer al een vmk hebt gekregen ? @ kimonootje, vervelend dat je aan de provera moet. @ all, ovu testen werken niet voor mij denk ik....
Ja ik baal er zelf ook hard van... Ik ga bij de gyn toch even vragen of er een andere optie is, ivm die heftige bijwerkingen. Misschien even stoppen met alle medicatie-zooi... We willen graag een klein pareltje, maar ik wil ook niet dat het een obsessie gaat worden (al ben ik volgens mij wel aardig opweg.. )
thnx meiden, ik weet dat we het allemaal hebben en daarom wilde ik het ook met jullie delen. Vrees dat ik door de provera wat minder weerstand heb ofzo. Alles kwam even op een hoop maandag. Ben ook weer flink aangekomen (wijt het gedeeltelijk aan de provera) Want maandag heb ik bijna niets gegeten en dat wat ik gegeten heb kwam er ok snel weer uit , maar afvallen helemaal niet !?!
@ kimonotje; volgens mij is het een obsessie zodra je merkt dat het niet vanzelf gaat en je er alles aan wilt doen om het te krijgen (kost wat kost). maar de bijwerkingen zijn niet gering dat heb ik wel gemerkt, vooral emotioneel vidt ik het zwaar
Ja ik vind het emotioneel ook erg zwaar. Groot deel ook door mezelf, omdat ik al gauw 'waanidee-en' heb. Daarnaast is het lichamelijk ook zwaar, omdat ik zooo moe ben! Ik kan niks doen zonder lood in mn sokken! Ik hang voornamelijk op de bank, met laptopje, en een beetje naar buiten kijken... (groot voordeel dat ik vaar, ik zit dus in de stuurhut, en mn uitzicht is altijd anders) Pas als na het koken krijg ik een beetje energie. Dus na het eten doe ik nou steeds een beetje huishouden. Liefs Kimonootje
@ all ik vind het emontioneel ook erg zwaar omdat ik het heel erg moeilijk heb waarom mij dit nu weer overkomt en het niet gewoon een keer goed kan gaan
@all....emotioneel vind ik het deze ronde wel heel zwaar. De vorige rondes niet zo .....alleen die laatste week, dan moet je veel geduld hebben.
@ Thamar, heel herkenbaar... Ik denk ook vaak: Hoe zou het zijn als alles in 1 keer lukt...? om geen fouten te maken..? als alles perfect zou zijn... Maar aan de andere kant, het troost me weer om te weten dat niemand een perfect leven heeft.. Ookal zou je het perfecte leven hebben, hoe weet je dat dan als je de tegenstelling niet kent..?
@ kimonootje niet eens perfect zijn maar ik zou gewoon wel een zelf een positieve test in mijn handen willlen hebben niet steeds negatief of dat de huisarts mijn belt negatief en nu weer niet ongsteld worden daar word ik een beetje depri van
@einad.....dat heb ik ook gehad....eerst streepjes en later niks....en toen een paar dagen later was hij knal-pos.....dus het kan nog wel. Ik heb ook pas op dag 21 mijn ei....ik zal nog een aantal dagen doortetsten als ik jou was
@ Thamar, Ik snap wat je bedoelt. Wordt bij jou ook je ongie opgewekt? Dat van dat 'perfecte leven' kwam er misschien een beetje onhandig uit, sorry daarvoor! Ik hoop dat je snel een positieve test heb! Dat geld trouwens ook voor alle andere meiden hier! Liefs Kimonootje