Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ einad: gewoon door testen hoor! Hij kan ineens positief zijn!

@ puk25: dpo is een aanduiding voor het aantal dagen ná je eisprong. Ik zit nu dus op 8 dagen ná mijn ei!

@ djaar: lijkt me idd erg moeilijk als je zo veel last van de bijwerkingen hebt! knuffel voor jou!

@ kimonootje: ik snap dat je het sommige momenten even niet meer ziet zitten....Toch geloof ik dat jullie ook een baby zullen krijgen, vroeg of laat....

@ thamar: heb je dit wel eens eerder gehad dan, dat je zover overtijd loopt?

2. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Ja ik hoop het wel... Ik ben sinds juni 2008 met de pil gestopt, begin november een Provera-kuur gehad van de ha, toen ongie geworden. In dec weer niks, en sinds januari '09 bij de gyn.
    Als k van andere meiden lees hoelang die al bij de gyn lopen heb ik echt het idee dat ik me aanstel!
    Ik heb echt respect voor jullie allemaal! Zo sterk!
    Ik zit nog maar net in deze mallemolen, en ik ben nu al een wrak...

3. @ lima en thamar, wat vervelend dat jullie zo emo zijn van de clomid, ik had dat de derde en vierde ronde ook heel erg, bijna depri leek ik wel

ik zal nog ff verder testen

4. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ kimonootje

precies hetzelfde verhaal als bij mij bij mij word ook de ongi opgewekt..
    en je hoeft je nergens voor te verontschuldigen maar soms denk ik wel eens dat andere het perfecte leven leiden

5. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik ben ook heel depri van de clomid ik ben nu gelukkig weer van me 5 dagen clomid af, maar ik heb het nog steeds. Iedereen zegt steeds je moet er niet zo mee bezig zijn, maar als ze daar nou eens een medicijn voor hadden. Ook is een vriendin van mij net bevallen en ik gun het ze natuurlijk, maar ik vind het wel moeilijk ook op het werk gaat het niet zo lekker, omdat ik zo depri ben.

6. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    Even een ego berichtje:

Heeft iemand ervaring met een innestelingsbloeding?
    Ik heb nl licht roze (bloed) verlies het is bijna niks...en nog steeds af en toe steekjes....Zondag was mijn eisprong! Volgens de berekeingen kan ik morgen een innestelingverwachten...
    Ik moet pas 5april ongie worden en verwacht het nu dus nog lang niet!
    Graag hoor ik het van iemand?

Liefs...

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @puk, heb ik ook 1 keer gehad....bleek zwanger, maar bij mij helaas vmk....
    hoop dat jij meer geluk hebt deze ronde!

8. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Wat me opvalt, iedereen lijkt bijwerkingen te hebben van de Clomid..
    Ik heb juist last van de bijwerkingen van Provera ben ik achter gekomen. (Wist ik eerst niet, voelde me wel k*t,maar wist niet waarom, totdat ik de bijsluiter las van de week. Toen pas viel alles op zn plek!) Vrijdag mag ik weer aan de Clomid, eens opletten of ik dan ook verschil merk!

@ Puk, Ik hoop dat het raak is! Ik duim voor je!
    Liefs Kimonootje

9. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ all

ik had ook last van de provera en dhupaston wel minder van de clomid nog steeds niks gehoord van de gyn ik ga zo weer bellen

10. @ thamar, ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt van de gyn, suc6

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @all...ik had van de provera helemaal geen last....maar van de clomid des te meer :(

@thamar.....ik ben benieuwd

12. Ik heb net weer een ovu-test gedaan, nu zag ik duidelijk twee streepjes, maar nog niet even donker. wanneer zou ik mijn ei kunnen verwachten.
    foto staat in mijn album.

13. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ all

hier geen duidelijkheid moet nog 2 weken wachten weer een test doen is die weer negatief dan weer beginnen meet duhpaston ik vind dit echt niet leuk meer het is alsmaar wachten wachten wachten bedankt iedereen voor jullie steun

14. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ all

hier geen duidelijkheid moet nog 2 weken wachten weer een test doen is die weer negatief dan weer beginnen meet duhpaston ik vind dit echt niet leuk meer het is alsmaar wachten wachten wachten bedankt iedereen voor jullie steun

15. @ thamar, dat is echt vervelend, kunnen ze niet iets anders voor je doen ? bloedprikken ofzo ? niet fijn dat ze je zo lang laten wachten al die onzekerheid :(

16. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ einad

eerst weer verder afwachten hij denkt dat het vanzelf gaat komen ik koop ook geen testen meer en ga gewoon verder met foliumzuur enz

17. @ thamar aan de ene kant hoop ik dan maar dat je snel ongi word zodat je weet waar je aan toe bent en weer een nieuwe ronde kan starten.

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @thamar....wat balen meid.....moet je weer afwachten....wat raar dat ze niet even wat bleod afnemen...

@einad...zo te zien lijkt het alsof je ei in aantocht is.:)

19. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ einad

dat hoop ik ook maar ik ben al 10 maanden zelf niet ongesteld geworden dus daarom denk ik ook niet dat het vanzelf ineens gaat komen maar misschien ben ik wel een late tester dat had ik bij mijn eerste ook

20. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    @ lima 84

ja raar he maar hij is de dokter hij zal het wel weten hoe of wat

Share This Page