@ lima, had je toch gelijk he ik dacht nou zie je wel bij mij werken die testen niet.. maar goed dat ik je naar je geluisterd hebt.. moet ik nu twee keer per dag testen denk je ?
@einad....hahaha...de ervaringsdeskundige .....ik zou nu inderdaad 2x daags tetsten totdat hij positief is. SUCCES !
Ik had dit kunnen schrijven! Had vandaag ook heeeeel iets licht roze! En mijn dip was eergister...Maar ik deed de grote boodschap En door de druk kan het misschien zijn dat het beetje bloed nu naar buiten is gedrukt zeg maar...(heb lang nagedacht hoe ik dit moest opschrijven...hihi)
einad: ik zou nu al wel beginnen met flink klussen hoor! Want bij mij werd de ovutest niet echt positief, maar mijn ei kwam wel! (had een temp stijging!) Dus nu al lekker klussen, voordat je hem mist!
@marsab: grappig zeg hetzelfde! Hopelijk is het niets ernstig en word ik nu niet ineens ongie! Had jij veel bloedverlies? Ik alleen met afvegen zeg maar... Nu net weer geweest en nu was het iets roder,maar wel met slijm en echt heel ietsie...hopelijk zet het niet door! Het kan idd komen van het drukken... Jij alweer naar de wc geweest?
iK WEET HET NU ECHT NIET MEER... Net naar de wc geweest en nu wel iets meer bloed! Ik baal enorm! Even een traantje weggepinkt... Heb gehoord dat een innestelingsbloeding ook wel eens wat meer bloed mag/kan zijn...maar ik heb mn hoop een beetje opgegeven....als het morgen nog zo is bel ik de gyn... Liefs...
@ puk vervelend zeg..ik hoop dat het snel ophoud want dit klopt niet echt @ all alweer eeen beetje bijgekomen ik wacht het maar af misschien ben ik wel zwanger en willen ze geen risico nemen door mij nu duhpaston te geven... dus we wachten af en klussen gewoon door
Luuske@ meid wat sneu voor je. Heel veel sterkte! Thamar@ wel vreemd dat ze geen bloedprikken, in je bloed kunnen ze zien of hcg in je bloed zit. Ik duim voor je! All@ meiden er is veel geschreven. Hier weinig bijzonderheden, ga zo meteen ovutest doen. Ik heb nog maar 4 over, zal ik nu al testten of nog even wachten.
@marsab:Welke dag van je cyclus zit je nu? Bruinverlies schijnt niet zo erg te zijn hoor! Helder rood ook niet alleen als het heel veel is...En weet niet of het bij mij nu veel is? heb nagelezen dat je best druppels bloed mag verliezen,dit kan met een innesteling te maken hebben...We moeten het gewoon maar even afwachten,en anders weer een nieuwe ronde clomid! Maar dan ga ik zeker om echo's vragen zo wordt je zooo onzeker! Heb vandaag bloed laten prikken omk te kijken of ik een eisprong heb gehad,dat hoor ik dinsdag van mijn gyn telefonisch...ik heb gezien aan ovu/temp dat ik hem wel heb gehad,en we hebben goed geklust en ook mn mans zaad was prima samelevingstest ook! Dus wat dat bloedinkje nu kan zijn!? Hoop dat ik morgen geeeen last meer heb dan krijg ik nog een beetje hoop! Hopelijk stopt het ook bij jou en kunnen we er snel om lachen! Houd je mij op de hoogte? Hoe is het nu dan? XX
@ puk 25 is het al iets minder? @ mamavyas ik ga wel ff bloed prikken bij mijn eigen huisarts want ik vertrouw die testen bij mijzelf niet net voordat ik weer terug moet belle laat ik me prikken dat doet mijn huisarts wel voor me @ luuske hoe is het? @ marsab hoe is het nu met het bloedverlies?
ik laat effe snel iets horen, thamar veel sterkte meid en geduld word meestal beloond en luuske ook heel veel sterkte meid de volgende ronde beter ziek goed uit! en alle anderen ook heel veel sterkte. Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongie en dan beginnen met clomid 100 gr
Hi meiden, Wilde even laten weten dat bij mij ook een nieuwe ronde is begonnen. Gyn dacht dat ik vorige week m'n ei had gehad, nou volgens mij hebben ze hem mooi over het hoofd gezien, want ben gisteren ongi geworden. Mag de deze ronde weer 50 mg clomid gebruiken en tempen en dan op dag 21 bloed prikken. Gelukkig geen echo's, ben daar wel blij om! Slaap lekker allemaal!
Ik heb nu nog behoorlijk verlies en ook krampen! Temp ook omlaag naar 36.5...Dus hier is het echt game-over helaas! Ik zat op dag 8 na ei....
@schattigkindje, nou ik hoop dat het vals alarm is en dat je alsnog zwanger bent, zo niet laat dan die verdomde maar komen, zodat je aan je volgende ronde kan beginnen. @Visjes, wat balen meid dat je gyn het waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien. @marsab, hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest, ga voor je duimen meid. @puk25, sterkte meid en stiekem hoop ik toch voor je dat het toch niet doorzet en dat het gewoon ook een innestingsbloeding is. zelf moeten we als het goed is van het weekend klussen we gebruiken deze maand geen ovulatietesten, omdat het de vorige ronde niet is gelukt, wel een positieve ovulatietest, maar niet zwanger. wel voel ik volgens mij en eitje, want ik heb ontzettend last van me buik. Hebben juliie ook zo'n last van je buik als je een eisprong krijgt met clomid?
@einad, goed klussen meid, en idd 2 keer per dag testen, doe ik ook altijd als mijn streepjes zo zijn..... @lima, hoe gaat het met jou? @thamar, heb je nog steeds klachten? @marsab, jeetje meid 8 dpo is wel vroeg, heeft een eitje niet eens tijd om goed in te nestelen.... heb je dit vaker? @visjes, hier ook as vrijdag weer Clomid... @puk, heb bij jou het vermoeden dat het echt een innesteling is..... @mamavyas, heb je je ei altijd rond dezelfde dag? dan kun je 2-3 dagen van te voren beginnen met testen.... ik ben helaas niet zo constant met mijn testen dus begin altijd zo rond cd 13, want heb mijn ei namelijk al een keertje bijna gemist..... @all, hier flink vloeien en af en toe flinke buikkrampen....baal er wel een beetje van, maar ik ga maar uit van een mooie april maand!
@luukske....het wordt vast een mooie april maand voor jou .....Ik duim voor je.... @ouk25....ik denk dat het wel goed zit @marsab...jeetje dat is vroeg...... @eindad....al positief? @all....hier gaat het weer goed....gister was een rotdag...Ik heb vandaag weer het volste vertrouwen dat het allemaal wel goed gaat komen. Nu alleen nog wanneer
@all; ja hoor dag na stoppen met provera al ongi (joepie) ga dus zaterdag starten met clomid 100mg en hopen op een geweldig paasei !