Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hai meiden!

Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner ben ik gister onverwachts ongesteld geworden!
    Flink k**t..Ik zat op dag 21 nog maar?!
    Het kan zijn dat ik dus toch geen eisprong heb gehad,maar dat mijn lh hormoon wel hoog was aangezien mijn ovutest pos was,ik snap het ook allemaal niet meer!?
    Vanmiddag beld mijn arts mij terug en zal ik wel aan de 2e ronde clomid moeten... Maar nu hoop ik wel met echo's en een pregnyl spuit!
    Hoop niet op een operatie waarbij ze mijn eileiders openmaken..help!
    Ik heb gister bloed laten prikken en zal vanmiddag ook wel horen of ik wel een eisprong heb gehad?
    Ik had na mn clomid wel continu last van steekjes ik mijn buik rechts en links,bij mij was dat dus geen goed teken helaas...
    zo....dat moets er evnetjes uit...wel een beetje ego he haha...

@luuske zie dat jij ook weer op dag 2 zit balen voor je meid! Wie weet mooie april maand idd!
    morgen weer aan de clomid?

@thamar hoe is het met jou?

@djaar succes meid!

2. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @marsab: Meid wat balen! Weet precies hoe je je voelt!
    Hier is het dus ook flink aan het doorzetten!Rot ongie!Dit MOET echt de laatste keer zijn...
    Heb jij wel een eisprong gehad?
    Ik hoor dat vanmiddag van mijn gyn telefonisch...
    Mag jij weer ad clomid? en hoeveel? ook echo's enz?

Liefs...

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @puk25,.......wat balen meid....en ik had nog wel goede hoop

@djaar....succes...

@bloem24.....ja hoor....had vorige ronde erge last van mijn buik en lies....heel vervelend

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @ Puk
    Jammer dat je weer ongie bent geworden!
    Hoelang zijn jullie al bezig met klussen? Want zo'n operatie is toch vrij uitzonderlijk ofniet..? Heb je al eerder een spuit gehad?
    Liefs Kimonootje

5. @ lima, ik ga straks weer testen. hebben gisternacht nog wel geklust. ben blij dat je er wat meer vertrouwen weer in hebt gekregen!

@ luukske, hoe gaat het nu met je ?

@ marsab en puk, dan hebben jullie allebei toch wel een hele korte cyclus ?

@djaar, fijn dat je ongesteld bent geworden!

@ bloem, ik heb ook altijd flink veel last van mijn onderbuik gehad.

6. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ puk 25

ja met mij gaat het wel weer goed flink balen gister omdat ik nog 2 weken moet wachten..
    maar goed misschien is dat wel beter ook

@ luuske

ja nog steeds wel wat klachten zere borsten en haaruitval en moe wel wat minder misselijk dus ja ik weet het niet maar ga bij mijn eigen huisarts bloedprikken want ik vertrouw die testen niet

7. @ thamar, goed dat je bloed gaat laten prikken bij de h.a.!

8. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ einad

ja dat heb ik mooi zelf bedacht zij kent mijn voorgeschiedenis maar dat ga ik ook pas over 1,5 weken doen bel ik ff voor een afspraak...

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Kl*ten zooi he! :( Ben blij dat we zo mooi wat aan elkaar hebben! Heb je iig het gevoel er niet alleen voor te staan en dat het dus vaker voorkomt! ;)
    Ik heb waarschijnlijk wel een ei gezien, als ik mijn tempkaartje mag geloven...Ik moet een afspraak maken voor cyclusdag 12 en dan krijg ik waarschijnlijk een echo! Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen...
    Ik begin zaterdag weer aan de clomid, 2e ronde en 50 mg! Jij dan?

@ luuske: nee, ik is mijn eerste echte cyclus na de zwangerschap van mijn zoontje, dus ik heb dit sowieso nog niet eerder gehad!

10. Lilyan81

Lilyan81 Lid

26 mrt 2009
    13
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, is het goed als ik mee klets? Heel fijn dat er zo'n forum als dit bestaat, om ervaringen en dingen met elkaar te delen en te weten inderdaad dat je niet de enige bent! Sinds begin dit jaar weet ik dat ik PCO heb en ben inmiddels in de tweede ronde. Eerst begonnen met Clomid 50, wat niet aan sloeg. Nu de tweede ronde Clomid 100 en ik heb gisteren echo gehad en ben zo blij, er waren namelijk maar liefst drie eitjes te zien. Twee van rond de 20 mm dus hopelijk wordt het deze ronde wat! Ik heb nu wel soort van steken in mijn linkerzij, hebben jullie dit ook rond de eisprong met gebruik van Clomid? Nooit eerder zoiets gevoeld dan alleen toen ik een cyste had. Daar is het eigenlijk mee begonnen, stopte begin zomer met de pil (Diane35) en toen kreeg ik rare steken in mijn linkerzij. Ik naar ziekenhuis bleek dat ik een cyste op mijn linkereierstok had, ik moest na een paar maanden weer terug komen om te kijken of hij vanzelf zou weggaan, dit is gebeurd, maar toen kreeg ik er dus heel veel meerdere kleintjes voor terug: PCO. :( Ik heb geen overgewicht, maar wel last van overbeharing en acne :(

Succes allemaal!

Groetjes,

Lilyan

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoi Lilyan81; ook bij mij sloeg de eerste ronde clomid 50 niet aan en ik ga zaterdag beginnen aan de tweede ronde en dus clomid 100. Op welke dag heb jij de echo gehad? Op dag 10? Ik ben erg benieuwd

12. Lilyan81

Lilyan81 Lid

26 mrt 2009
    13
    0
    0
    Ha Djaar77, Spannend voor jou ook, hoop dat je ook eindelijk wat ziet op de echo! Ik had mijn echo op dag 14. Waarschijnlijk als er nog niks te zien is, moet je nog een keer later komen, dat had ik de eerste ronde iig. Toen ging ik ook op dag 14 en toen nog een keer een paar dagen later.

13. @ Lilyan, welkom. Jammer dat je ook in de mmm zit! Hoop dat je veel suc6 hebt met de clomid!

14. Lilyan81

Lilyan81 Lid

26 mrt 2009
    13
    0
    0
    @einad: Bedankt! Dat het maar een baby forum gaat worden!

@djaar17: Zie dat jij ook op andere dagen clomid slikt. Ik nl van dag 5 t/m 9. Vandaar misschien ook dat je eerder echo hebt.

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @liliyan81....helaas welkom hier...maar laten we inderdaad hopen dat het een baby-forum voor ons allen wordt :)

16. Ik heb net weer een ovu-test gedaan, is die weer een heel stuk lichter.
    Is dat vaak zo dat hij eerst donker is dan weer lichter en dan opeens positief.
    Naja zal proberen veel te klussen...

17. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @ all: bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@marsab:Ik zie dat jij ook in twente woont ik ook grappig!,nl...mag ik vragen of jij ook naar enschede gaat (ziekenhuis)
    Nou heb net de assistent aan de tel gehad,en die vertelde dat ik morgen even moet bellen voor mijn progestoron waarde,als die boven de 10 is dan is het goed en mag ik morgen weer met clomid beginnen 50mg wederom...
    Als hij boven de 10 is dan heb ik wel een eisprong gehad...en wordt dit mn 2 e ronde clomid!
    maar ze vertelde wel dat hij er waarschijnlijk wel wat mee ging doen?ben benieuwd?
    Hopelijk krijg ik nu wel echo's en een pregnyl spuit!
    Iik ga het gewoon eisen!

Gaan ze bij jou niet eerst kijken of je een ei hebt gehad?

Succes meid!

18. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hey meiden,
    Moet effe me ei kwijt hier ik word er gek van die onzekerheid, wanneer zal het nou eens bij ons raak zijn, we zijn al zo lang bezig één vriendin is net bevallen en een vriendin is alweer bijna op de helft, ik gun het zo hoor maar waarom wij niet. Ik ben ook zo emotioneel door clomid ik word er gek van ik zit zelfs jankend op m'n werk :cry: kan me niet meer concetreren.

19. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @kimoontje: dankje...we zijn al bezig vanaf maart 2008...maar kwam pas in dec in de mmm....
    bedoel je een pregnyl spuit? Heb jij heeft iemand hier ervaring mee?
    Hoe is het met jou?

Liefs.........

20. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @bloem24: Balen is dat he als je dat om je heen ziet! Mijn schoonzusje staat ook op springen vorige week uitgeteld...Tja het komt voor ons ook vast wel...
    XX

Deel Deze Pagina