@puk25, ja dat hou ik mezelf ook steeds voor, maar het is zo moeilijk, vooral als je zo'n wurmpie ziet liggen en de ouders op de roze wolk. Iedereen doet z'n best om me te helpen, maar helaas gaat dit pas over wanneer ik zwanger ben, maar ik ben het zat om steeds zo verdrietig te zijn. Maar idd voor ons komt de tijd ook wel.
@einad: meid ik heb geen idee bij mij wqaren ze eerst heel licht en heb hierna maar 1 x een postieve gehad! En mn temp ging ook omhoog! Liefs...
Ik moet inderdaad dag 3 t/m 7 slikken. Ik heb al zoveel echo's gehad maar krijg de eerste altijd op dag 10. Jij begint 2 dagen later met slikken en gaat dus op dag 14 voor de eerste echo, daar was ik benieuwd naar.
@Bloem24 Snap je frustie... En dan nog eens die medicatie erbij, waardoor je dubbel emo wordt.. Hopelijk is het snel raak, je verdient het! *knuff* @Puk25 Ben je in dec naar de ha gegaan, of ben je toen pas doorverwezen naar de gyn? Ik heb ook nog geen ervaring met pregnyl.. 12 april weer naar de gyn, als dan blijkt dat de clomid 150mg niet is aangeslagen moet ik ook pregnyl... Althans, hij had het over injecties, dus neem aan dat hij pregnyl bedoelt. @All Hopelijk wordt het hier inderdaad een babyforum! Iedereen succes Liefs Kimonootje
@lilyan, helaas welkom hier..... zou anders ook even bij het topic PCO en pas gesart met Clomid kijken, zijn allemaal meiden die in hetzelfde schuitje zitten.... @all, er is weer een hoop gebabbeld idd.....zal vanavond even alles bijlezen!
@ Bloem: Ik heb ook altijd last van mijn zij als mijn eitjes aan het groeien zijn. @ Lilyan: Meid helaas welkom op het forum. Succes met de clomid. 3 eitjes das in ieder geval hoopvol. Nu hopen dat het raak is meid. @ Luukske, zit nog steeds voor je te balen. Vreselijk als die ongi zo erg is. Hoop dat het deze maand raak is. @ Lima, iedereen heeft wel eens een dipdag. Praat maar lekker van je af meid dat lucht tenminste op. @ Thamar, goed dat je een bloedonderzoek krijgt! Hoop dat de uitslag positief zal zijn. @ All, hier nog steeds wat bloedverlies van de hsg van gister. Erge buikpijn is wel weg, denk nu dat het komt door een ei. Denk dat ik rond maandag weer een positieve test zal hebben. Ben benieuwd. Meiden ik ben het hele weekend weg. Ga me lekker laten verwennen bij de beautyfarm zaterdag. Ben met mijn schoonouders een weekendje weg dus ben pas maandag weer terug. Iedereen een heel fijn en vruchtbaar weekend!
heyy meiden ben ff een week niet gewest, was erg druk sorry. heb net ff een beetje alles bijgelezen. de dames die wtoch weer ongie zijn geworden, kut zeg. luuske jij had vlak voor nod een positieve test toch?maar helaas dus toch ongie? puk voor jou ook kloote zeg, veel scu6 volgende ronde! thamar hoe ist bij jou?og steeds geen duidelijkheid?pff dat moet ook vervelend zijn zeg, maar over 1,5 week dus bloed prikken, nou ben benieuwd! marsim fijn weekend, geniet er lekker van! bloem ik ken je gevoel heel goed hoor, heb er de ene keer ook meer last van dan de andere keer.maar idd niks kan het oplossen behalven zwanger worden en blijven.ik vraag me ook vaak af, zal ik ooit een dikke buik krijgen, zal ik ooit een kindje krijgen.maar we blijven hopen meid, ooit.... ff een update over mezelfmdat de 50mg niet meer aansloeg met 100mg begonnen.op dag 11 eerste echo, niks te zien, toen maandag dag 16 weer niks, 7-8mm nah das niks, ik flink balen was er echt van overtuigd dat het niet aansloeg maar moest vandaag, dag19 terug en simsalabim:een ei van 12mm! tis nog niet veel natuurlijk maar toch in 3dagen 5mm gegroeid!het begin is er dus, ik hoop echt dat het doorzet, me slijm was mooi 3lagig en 6mm. \moet nu maandag weer terug ben benieuwd, als t toch niet doorgroeid kun je me echt opvegen.... xxxx
@ lylian welkom @ bloem24 ik was ook heel erg emo door al die medicijnen @ luuske hoe is het? @ anonimiephje ja het bloedprikken is een idee van mij zelf want ik moet het van de gyn nog 2 weken afwachten en dan weer testen alleen is mijn ervaring dat het bij mij lang duurt voor er hcg is dus ff bij mijn ha een bloedtest regelen @ marsim goed klussen dit weekend @ all weinig bijzonders hier te melden morgen en zaterdag werken ben nog wel moe en heb ook erge eetlust af en toe pijnlijke borsten en vanmiddag een kleine duizeling ga nu zo lekker naar mijn bedje vroeg op morgen.... op zich ben ik positief gestemd want de kans is er nog steeds ook al is hij misschien heeeel klein ook gaan wij gewoon door met klussen want het kan zijn dat ik een spontane eisprong kan hebben en dat bleek ik bij mijn eerst ook te hebben gehad groetjes en succes iedereen
hey thamar t zal al vak gevraagd zijn hoor, maar hoe was je cyclus hiervoor dan?ook zo onregelmatig?wel spannend hoor, en idd gewoon blijven klussen. waarom maken jullie hier eigenlijk geen lijst met alle namen en waarmee je bezig bent en hoe lang, ik zit namelijk ook op een andere site bij een clomid forum en daar hebben ze dat ook das best handig hoor!zal ik een begin maken? xxx
-anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend -
als jullie willen kunnen julle gewoon quoten en jezelf erbij zetten, en anders niet haha lol, maar tis wel makkelijk hoor! ga lekker gtst kijken xxx
mijn ovu-testen zijn ook lekker verwarrend, de ene keer bijna posi en dan weer veel lichter. van mijn temp kan ik ook weinig zeggen.. ben nu wel flink aan de klus en hopen dat het succes heeft.
@ pluk: nee ik ga naar almelo, maar afgelopen cyclus hoefde ik geen echo's en nu dus op cyclusdag 12...Dus eigenlijk geen echte bevestiging gehad of clomid wel aanslaagd!
anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg
anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK goeiemorgen meiden, hier alweer cd 3.....helaas hoop dat deze ronde veel meiden geluk mag brengen.... ik heb me voorgenomen om tot deze zomer te proberen met Clomid, en anders houdt het op! Hoop gewoon voor die tijd een keertje zwanger te worden, en dit ook 9 maanden te blijven....
anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg mrt'09 Provera + Clomid 150mg
anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg mrt'09 Provera + Clomid 150mg Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, nu hopen op een eerste wondertje.