anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid en nu elke maand clomid 50 mg Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg mrt'09 Provera + Clomid 150mg Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, nu hopen op een eerste wondertje. _________________
@marsab: O oke,wel fijn dat je nu wel echo's krijgt! Je kunt ook vragen of ze je een pregnyl spuit willen geven als het eitje groot genoeg is (20mm) en dan springt hij zeker! Ik ben vandaag weer begonnen met clomid 50mg,heb nog geen uitslag van mn bloed...vanmiddag even weer bellen....jij morgen weer ad clomid? Toch denk ik dat we nu misschien meer geluk zullen hebben aangezien mn ongie nu vanzelf is gekomen,en normaal heb ik een cyclus van 30dgn(zonder eisprong)Denk gewoon dat ik die duphaston toen niet nodig was,omdat nu dus mn eigen cyclus weer in de war is/was denk je niet? Heel veel succes en hopelijk voor de laatste keer ongie! Liefs...
hoi dames, hier nog steeds geen ongieook helemaal geen buikpijn... raar want heb geen eisprong gehad zei de dokter....ik ben benieuwd...
Hoi meiden, mag ik hier even inbreken met een snelle vraag? Ik moet namelijk morgen voor het eerst starten met Clomid 50mg en wil graag weten wanneer ik het beste kan beginnen ivm evt bijwerkingen. ik lees bijvoorbeeld dat sommigen er niet van kunnen slapen enzo. Wanneer neem ik hem het beste in volgens jullie, 's morgens of 's avonds? Ik snap dat iedereen weer andere bijwerkingen kan hebben en dat het persoonlijk is, maar aangezien ik dat allemaal nog moet gaan ontdekken vraag ik hier even startadvies. Bedankt alvast voor jullie tips!
Hoi Elke, De bijwerkingen is bij iedereen anders,ik heb soms last van mijn oog (soort van waas),daarom neem ik ze altijd 's avonds na het eten.
anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu met 100mg bezig.NOD nog onbekend Lima84 4e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid en nu elke maand clomid 50 mg Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg mrt'09 Provera + Clomid 150mg Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, nu hopen op een eerste wondertje. Bloem24 aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, eerste wondertje
@ puk25: hoe was de uitslag van het bloed? @ elke: ik slik het nu 's ochtends... @ schattigkindje: vreemd ja...nog maar ff afwachten dus. En anders toch voor de zekerheid een testje?
CLOMID-CHICKS! anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu 4e ronde met 100mg bezig. NOD nog onbekend, 1e wondertje Lima84 4e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid en nu elke maand clomid 50 mg, 1e wondertje Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK, 2e wondertje Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg, 4e ronde mrt'09 Provera + Clomid 150mg, 1e wondertje Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, 1e wondertje Bloem24 aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, 1e wondertje Marsab: na bevalling sept. '07 + BV sept. '08 geen cyclus, 2e ronde clomid 50mg, 2e wondertje Zwanger: - ? [img ]http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00549/SNN0821B_380_549536a.jpg[/img ] Plaatje erbij: bovenste link kopiëren en dan bovenaan je bericht plakken ZONDER SPATIES ERTUSSEN!
@marsab: Hoe is het met jou? vandaag begonnen met clomid? Ik zit alweer op tabletje 2...tja nog een lange weg te gaan.... Ik heb nog geen uitslag,omdat ik na 12u bloed had geprikt woensdag en nu dus pas ma binnen is....dinsdag beld mijn gyn ook al.... Hopelijk krijgen we een PAASEI! hahahah.... Ik denk zelf dat we nu meer geluk zullen hebben aangezien ons lichaam nu uit zichzelf ongie is geworden...en nu misschien de cyclus wel langer duurt denk ik.... Mijn cyclus is normaal 30 dgn...Jouwne dan? Liefs...
@kimonootje:Ik ben in mei naar de ha gegaan en in november volgensmij in de mmm gekomen....ik durf het bijna niet aan mijn arts te vragen ,maar wil graag echo's en een pregnyl spuit als mijn eitjes groot genoeg zijn!Nu maar hopen dat ik niet eerder ongie ga worden! Heb het idee dat dat met duphaston te maken heeft normaal heb ik 30dgn cyclus... Hopelijk slaat het bij jou aan! Groeiden er bij 50/100mg geen folikels? Liefs,,,,
puk25: ja vanmorgen begonnen met de eerste tablet! Heb goede hoop voor deze ronde! We gaan ervoor! Dan worden we januarimama's als het goed is! Nog ff geduld dus voor de uitslag....we zullen het overmorgen wel horen!
hahah januari mama's klinkt goed! Heb ook goede hoop dit keer! Heb ook stiekem al gekeken wanneer in januari Hoor jij het ook maandag of je een eisprong hebt gehad? Of moet je naar het ziekenhuis? Ben nu wel echt heel erg ongie Succes! We contakten!
Ik moet volgende week maandag: 6 april! Dan hoor ik of ik een ei heb...spannend! Normaal heb ik ook een cyclus zo rond de 30 dagen.
Oja dat klopt dat heb ik ook gelezen! dan zit je op cd 12 ofzo? Bij mij hopelijk ook echo's dat hoor ik a.s dinsdag,ma kan ik even bellen met de assistent over of ik afgelopen x nu wel of niet een eisprong heb gehad? Zo weet ik of clomid heeft gewerkt....maar had wel een pos ovutest en temp verhoging dus denk het wel....maar nu met goede moed op naar ons volgende ei! XX
spannend spannend! hihi Ik spring een gat in de lucht als ik deze ronde zwanger blijk te zijn! Ohhhh.... *dagdroomt over trappelde voetjes* hihi
hey meiden, hier alweer cd 4....vloeien is zo goed als voorbij.... nieuwe ronde nieuwe kansen.... morgen even lekker met mijn 2 mannen erop uit....ff afschakelen! spreek jullie maandag!
heyyy meiden wat leuk dat jullie jezelf ook allemaal op de lijst hebben gezet!en zelf nog mooier gemaakt, leuk hoor! Puk als je idd tempverhoging had en een posi ovutest zal je wel een eisprong hebben gehad, suc6 deze ronde luuske idd meid nieuwe ronde nieuwe kansen! marsab ik droom met je mee hahahahah hier alles goed, maandag weer fm, dan ist dag 23, pffff hoop zo dat ze doorgroeien. xxx
Anoniempjuh: ik denk het zelf ook,maargoed nieuwe ronde nieuw geluk! En jij succes maandag,lekker ontspannen nu altans proberen..komt goed... @luuske wie weet wordt de april maand wel roze op dit forum!hhihii