meiden, ik ben vanaf 20 februari niet meer ongie, raar want mn thep is 36,5 en normaal zakt mn temp als het dichtbij komt had vandaag wel enorme steken in mn onderrug en onderbuik misschien heel binnenkort dat ik omgie word ik wil beginnen met clomid vermoeiend hoor dit allemaal... trouwens normaal is mn thep 35,1 als ik ongie ben
iik heb ergens geleze dat je temp minimaal 36.8 moet zijn als je zwanger bent,krijg je geen opwekkers dan? duphaston of primoluut ofzo? Klopt je banner ook nog wel dan? XX
@ all ben 2 dagen niet geweest en wat is er een hoop gebeurt... aan alle nieuwe welkom @ alle bekende hoe is het dames nog nieuws? @ all vandaag gewerkt drukke en lange dag weinig nieuws heb over de post een nieuw recept voor duhpaston gekregen dus als ik niet zwanger kan ik meteen beginnen met een nieuwe ronde weinig klachten hier nog wel wat haaruitval en af en toe flinke pijnlijke borsten en ongi buikpijn dus soms voel ik een dag of 2 niks en dan heb ik weer klachten het is niet leuk om nog 1,5 week te wachten
Hoi, allemaal heel veel geluk en hopen dat het deze maand echt raak is natuurlijk! Wie heeft er (goede) ervaringen met clomid? ik moet mn komende cyclus voor de 1e keer gaan slikken. Maar als ik de bijsluiter zo lees.... hebben jullie ook bijwerkingen of hopelijk nergens last van?
@ sen 13 iedereen heeft volgens mij wel last van bijwerkingen zelfs was ik erg emontioneel en kon weinig hebben maar ik had ook bijwerkingen van duhpaston
Ik had geen bijwerkingen van Clomid (heel af en toe een opvliegertje pffffffff ). En mijn vriendin vond me soms iets wat sneller geirriteerd. Al met al viel het bij mij heel erg mee. Succes!
@mamavyas, een pos ovu test moet ook echt positief zijn, dus gelijke kleur of zelfs donkerder dan controle streep. kijk eens in mijn album, heb ook van die dipjes erbij, en daarna echt een knal pos test. Door het LH gehalte in je lijf heb je voor je ei meestal wel een lichte 2e lijn. Wanneer test jij eigenlijk? ochtendurine moet je niet gebruiken, het beste is 's middags te testen. @lola, balen meid dat jullie 2e IUI is afgeblazen.... @sen, de bijwerkingen die op de bijsluiter staan is de fabrikant verplicht om te noemen als 1 op de 1000 mensen die klachten hebben, hoe vaker ze voorkomen hoe hoger ze worden vermeldt ("vaak voorkomende klachten" etc...) MBT de Clomid heb ik alleen de 1e ronde last gehad, en dat was toen hij niet aansloeg... nu inmiddels weinig last, af en toe humeurig, en heb enkele dagen erna een bloeddrukdaling....deze is dan wel weer de voorbode van mijn ei dat in aantocht is.... @thamar, jeetje voor jou duurt dat wachten wel heel lang....moet je echt engelengeduld voor hebben....succes meid... @marsab, blijf die droom vasthouden... @anoniempjuh, succes met je FM....heb jij trouwens altijd zo laat je ei? duim duim duim.... @all, nu ff douchen en plan de campagne bespreken voor vandaag, even afschakelen en genieten....
@ luuske: veel plezier vandaag! Wat ga je eigenlijk doen? @ lola: hier ook (nog) geen bijwerkingen volgens mij...tenminste, ik heb ze nog niet kunnen ontdekken! En ik wordt verdrietig van je onderschrift! Hopelijk is de cyste snel weg! @ sen: dat heb ik ook vaak hoor, dan zie je wél een 2e steepje en de volgende dag is hij weer weg...Gewoon volhouden, hij wordt vast snel positief! @ thamar: kunnen ze verder niks voor je doen op dit moment? Moet je gewoon kijken of je niet zwanger bent en dan beginnen? @ anoniempjuh: succes met je FM! @ puk: what's up girl? Nog een paar pilletjes en dan zit het er weer op voor deze ronde he!
@ marsab ja dat zou kunnen maar ik denk dat de gyn het niks voor niks heeft gezegd dus hou mij er maar aan... @ luuske ja ik heb nog wel geduld goed he? hahah @ all straks wat leuks doen met mijn gezin ff lekker weg groetjes
Hey meiden, Hoop dat jullie deze maand allemaal op roze mogen Dat zou wel fijn zijn. Even trouwens over temp, als je een lage temp hebt, betekent het dat je weinig progesteron aanmaakt. Dat heeft mijn homeopate verteld, dat wist ik zelf ook niet. Maar zij kwam daar mee omdat mijn temp ook vrij laag was. Misschien dat jullie er wat mee kunnen. Hier alleen gigantisch vermoeid, ik ben blij als het donderdag is. Dan weten we of alles goed is. Liefs!
CLOMID-CHICKS! anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu 4e ronde met 100mg bezig. NOD nog onbekend, 1e wondertje Lima84 4e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid en nu elke maand clomid 50 mg, 1e wondertje Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK, 2e wondertje Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg, 4e ronde mrt'09 Provera + Clomid 150mg, 1e wondertje Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, 1e wondertje Bloem24 aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, 1e wondertje Marsab: na bevalling sept. '07 + BV t/m sept. '08 geen cyclus, 2e ronde clomid 50mg, 2e wondertje Zwanger: - weetjewel [img ]http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00549/SNN0821B_380_549536a.jpg[/img ] Plaatje erbij: bovenste link kopiëren en dan bovenaan je bericht plakken ZONDER SPATIES ERTUSSEN! MEIDEN DIE NOG NIET OP DE LIJST STAAN, GRAAG FF BIJZETTEN! IS LEUK OM BIJ TE HOUDEN!
heyy dames hey luuske, nou di is pas de 3e keer dat ik clomid gebruik, eerste keer rond dag 16eisprong, 2e keer dag 23 en nu dacht ik dus ook dat ht niet aansloeg want op dag 16 nog niks te zien, kwam dus ook heel onverwachts dat ie dag 19 ineens 5mm gegroeid was,ik hoop dus echt heeel hard dat ie doorgroeid, opzicht is 5mm in 3 dagen netjes dus dan zou je denken dat ie wel doorgroeid, pfff hoop het zo fijne dag allemaal meiden xxx
Zo er is weer heel wat geschreven! Ik had gister een goede positieve ovu-test. Ik hoop dat we goed geklust hebben en nu maar wachten dan... @ weetjewel, nog een paar dagen en dan je eerste echo, spannend hoor!
hey einad jij hebt dus ook laat je eisprong, of klopt je banner niet?ik zat donderdag op dg19 en had een ei van 12mm, moet morgen weer en hoop dat ie dan op springen staat! suc66666 en anders idd nog een keertje klussen haha.
Hoi Puk, Ik kreeg normaal wel opwekkers maar ik wilde het dit keer zelf niet omdat het alleen maar mn ongie uitsteld juist en misschien ben ik het nog niet omdat mn cyclus lang duurt met clomid we zullen wel zien hoop op snel ongie....
Luuske@ ik had gisteren niet goed gekeken, ik had een lichte posi test. Vanmiddag weer getest en de streep was donkerder, nog niet zo donker als de andere streep. Ik had eigenlijki ook niets anders verwacht. Dit omdat ik mijn eisprong altijd heel goed voel, ik voel enorme steken. Dus zometeen klussen
CLOMID-CHICKS! anoniempjuh-clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu 4e ronde met 100mg bezig. NOD nog onbekend, 1e wondertje Lima84 4e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid en nu elke maand clomid 50 mg, 1e wondertje Luukske- zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK, 2e wondertje Kimonootje juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg, 4e ronde mrt'09 Provera + Clomid 150mg, 1e wondertje Lilyan juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, 1e wondertje Bloem24 aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, 1e wondertje Marsab: na bevalling sept. '07 + BV t/m sept. '08 geen cyclus, 2e ronde clomid 50mg, 2e wondertje Visjes na mola-zwangerschap+chemokuren sinds nov '08 weer gestopt met de pil, lange, onregelmatige cyclussen, 2e ronde clomid, 1e wondertje Zwanger: - weetjewel