Lina, Oh wat jammer zeg Indian heel veel succes Ik kwam ff zeggen dat ze het niet weten en er ook niks van snappen dat mijn lichaam zo reageer dus nu hebben we besloten 2maanden rust te houden en dan begint het echte werk ze gaan mijn cyclus nou ja cyclus platleggen en daarna regelen zodat ik een normale cyclus krijg net als bij ivf alleen mogen we zelf klussen dus nog ff rust aan deze kant en daarna laten we het maar op ons afkomen
@Minimuis; Heel veel succes meis! Nog even twee maanden bijkomen en dan gaan jullie ervoor! Hopelijk komt het dan allemaal goed en krijg je een duidelijke cyclus, dit schiet niet op natuurlijk! Succes meissie!
Veel succes minimuisje! Hopelijk heb je over 2 mnd snel resultaat! Vanmorgen bij het ZH geweest, zag er weer allemaal goed uit. ei gaat vandaag of morgen springen zegt hij! Maar dat zij die andere maandag ook, hihi. Samenlevingstest gehad, alles perfect! Dus vanavond nog eens aan de klus en nu maar hopen dat het ei springt, en een zaadje tegenkomt! Moet zaterdag weer terug, dan kijken ze of hij idd gesprongen is, dan ook weer bloed prikken! Houd jullie op de hoogte! Lina, hoe is het met je? Had dat filmpje gekeken van die punctie, wordt je idd niet zo blij van. Kan mij voorstellen dat het erg zeer doet.
Dankje Linda! Je bent een schat! Maaruh hoe is het bij jou met je ei-tjes? We waren tegelijk begonnen, gebeurd er al iets bij jou? Duim ervoor!
Ik heb wel wat krampjes, maar niets bijzonders.. Ik heb telkens enorme pijn in mijn tepels en dan weet ik dat mijn eitje op springen staat! Die pijn heb ik nu nog niet echt, dus ik wacht geduldig af! Denk eigenlijk dat het weer een latertje gaat worden.. Ik moet helaas weer mijn bloedtest afwachten en er op los klussen wanneer ik kan! Hopelijk schiet hij dit keer raak
Heey meiden, Nou ik ben vanochtend bij de huisarts geweest! Hij deed wel erg lastig hoor, je bent nog zo jong en je hebt nog tijd zat, zou je het niet nog een jaar of 2 afwachten! Nou niet dus! Maar na wat aandringen van mij heeft hij me toch een doorverwijzing gegeven voor de Gyn. Ik heb net naar de praktijk gebeld en kan daar 23-10 terecht! Ze zei: snel he! nou ik vind het nog lang wachten hoor, maar het zal wel snel zijn dan! Ik krijg een vrouwelijke gyn en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn! Hebben jullie trouwens een man of vrouw? Nou ik ga weer even verder werken, maar wilde het ff kwijt. X Willemijn
Hey Nijmelijntje, fijn dat je toch naar de gyn kunt! Groot gelijk hoor dat je doorzeurt bij de HA. Ik heb wisselend een man en een vrouw. Maar meot zeggend at ik de mannen fijner vindt, zijn wat liever en zachter tijdens echo's.
Balen Linda, hoop dat je ei zich bedenkt en toch vaart gaat maken. En idd ik hoop voor ons dat de ei- tjes springen en dat de mannen raak schieten.
@Nijn; Goed zo meid! Gewoon blijven zeuren, dan komen we er wel! Het is inderdaad wel snel hoor, ze zitten vaak heel vol! Succes in elk geval! @Indian; Is jouw eitje inmiddels gesprongen? Of heeft ie nog springangst? Inderdaad, hopelijk werken onze (velen) eitjes mee en springen ze snel! Dan is het aan onze mannen om er een mooi beebje van te maken
Geen idee Linda. Morgen naar het ZH, hopelijk kunnen ze dan zien/vertellen dat die gespringen is! Spring-angst da's ene goeie. Denk idd dat die van mij daar last van hebben. hihihihi We duimen door....bij jou nog alles rustig? ging springende ei-tjes?
Morgen naar het ziekenhuis? Kan dat op zaterdag? Ik ben benieuwd! Hoor het maandag van je! Hier alles nog steeds rustig.. Wel een beetje last van lichte opvliegers, heb het telkens bloedheet! Maargoed, ik moet het maar zo zien, de Clomid zal zijn werk wel aan het doen zijn! En dat is het belangrijkste! Fijn weekend!
Fijn weekend Linda! Ja op zaterdag en zondag kan ook! Wel alleen's ochtends. Dat is omdat je cyclus zich niet aan de doordeweekse dagen houd. Ook met de andere behandelingen zoals iui etc. Wist dat eerst ook neit,t otdat ik vorige maand op zondag moest komen, maar ik kon niet dus werd de maandag! Kan op zat. en zon. alleen 's ochtends. Ben jij in het weekend nooit online? Nou zal in ieder geval morgen of zondag schrijven. Ben erg benieuwd!
hallo dames, ik ben (weer) aan de clomid. slik 100 mg en heb nergens last van. heb pco, en al 13 rondes gehad met clomid en 3x iui. daarna 1 keer wezen spuiten met iui, dit is helaas op niets uitgelopen. toen hebben we besloten dat het tijd werd om af te vallen, ben nu 10 kilo kwijt en in overleg met de arts hebben we besloten om 3x clomid te proberen omdat ik daar wel altijd goed op heb gereageerd. dames succes, en mochten jullie vragen hebben, mag je me altijd stellen hoor, ben ondertussen een ervaringsdeskundige hihi
Hoi Patje, hopelijk heeft clomid nu wel snel resultaat voor je! Vanmorgen bij het ZH geweest. Ze kon niet zien of hij nu wel of niet gesprongen was. (heb ik weer, hihi) Moet woe terug en dan ook bloedprikken! We wachten maar weer af! Mocht hij deze ronde neit springen dan krijg ik de volgende ronde een spuit om ze te laten springen!
hoi patje wil je even vanaf het andere clomid topic succes wensen meid.. wat goed dat je bent afgevallen. super knap, succes gr jose
Howdie! Hoe is het hier? Al eitjes gesprongen?! Ik voel me echt heel anders dan mijn vorige ronde met Clomid! Veel minder last! Weet niet of het goed is, maar dat zien we vanzelf wel!
Ik hoop het Linda. Moet zeggen dat ik ook midner last heb! Vrijdagavond en vooral zaterdag veel steekjes of iets gehad. Maar dat is nu allemaal over! Nergens last van, ja oke af en toe erg gevoelige borsten. Ik mag woe om 8:30u weer voor een echo en bloedprikken, Ben benieuwd of ons ei gesprongen is! Wanneer mag jij weer Linda? Lina, hoe gaat het met jou?
Das balen! Maar gelukkig woe al bloedprikken inderdaad, wanneer krijg je de uitslag dan? Ik mag vrijdag en volgende week vrijdag bloedprikken en dan 2 dagen daarna bellen voor de uitslag! Denk dat deze keer niets is, maar ben toch benieuwd!