@kimoontje ik moet ook 6 april haaha grappig zeg! Krijg nu wel een echo omdat ik dat per se wou! en de volgende x krijg ik 100mg.... Sloeg het bij jou niet aan? Ik moet naar enschede ziekenhuis... XX
@puk25.....dan is het afwachten of ik een ei krijg of niet....maar jij woont dus ook in (de buurt) van enschede?.....ik moet ook altijd in enschede naar het ziekenhuis
klopt ik woon ook in de buurt 10km verderop...Heb jij oo dr oosterhuis? krijg je wel echo's of moest jij daar ook zelf om vragen? XX
@puk25...ikzelf woon in enschede (heb altijd in oldenzaal gewoond)....maar heb dr Everhardt (vrouwelijke gyn)....en ik krijg helemaal geen echo .....ik heb er wel om gevraagd maar krijg ze niet. Net zoals ik gevraagd heb om het zaad van mijn vriend te onderzoeken, dit vond ze ook niet nodig. Maar heb het gister aan de huisarts gevraagd en hij wil dit wel onderzoeken....ik denk dat ik het maandag weg breng naar het ziekenhuis. Ik moest eerder wel bloedprikken maat deze maand ook niet meer....moet het nu alleen doen met ovu-tests....Dus ben een beetje nerveus of ik mijn ei wel vindt....ik hoop uiterlijk donderdag Maar ik dat een beetje aardige arts die jij hebt?
@lima84:O oke ik heb gehoord van een klant van mij dat die vrouwelijke arts heel goed is! Ik heb haar soms met echos maken.... Het komt vast goed meid! Niet te veel op letten want dat werkt niet(moet ik zeggen haha) Dit is mijn 2e ronde clomid en de vorige keer gebeurde er dus niets,,had wel een ovutest met 2 strepen,maar waarchijnlijk moest die 2e streep donkerder zijn dan de test streep! Gewoon flink aan de klus! Die van mij is ook prima hoor dr Oosterhuis,maar wel een man brrrrr hhiihihi.... Succes meid!
@puk25/......ze is ook heel aardig hoor en heel geduldig....kon ik dat maar van haar overnemen ...maar de eerste ronde clomid 50 mg sloeg bij mij niet aan....maar ronde 2 en 3 sloeg wel aan....en zit nu in ronde 4....we klussen om de dag dus daar zal het niet aan liggen....had vorige maand een duidelijke pos. ovu-test....dus ga ervan uit dat het deze maand wel goed zit....we blijven lekker doorklussen..... Ik heb toen wel speciaal om een vrouw gevraagd en kreeg dus dr. everhardt. Maar wel fijn dat je echo;s krijgt.
Dan zal het nu ook vast wel aanslaan!Goed dat je aan je ha hebt gevraagd of je vriend/man een zaadtest mocht ondergaan. Fijn voor mij om te horen dat de 2e ronde bij jou wel aansloeg! ook 50mg toch?En werd bij de eerste ronde toen het niet aansloeg ook je ongie opgewekt? en bij de 2e niet,maar kwam dat vanzelf?(bij mij wel) Wat een vragen ofniet pfff hahha.. XX
Ik heb nog helemaal geen echo's gehad, dus van de vorige ronde kunnen ze niks van na vertellen volgens mij....Het gaat nu echt om deze ronde en of ik geen cyste vorming heb bijv. door de clomid...
O nu snap ik het ...bij jou hebben ze geen bloed laten prikken om te kijken of het eitje gesprongen is....Bij mij dus wel en mijn progesteron was zeer laag dus mis poes.... Ja idd cyctes kun je ook krijgen door clomid,maar laten we ons niet gek maken! We gaan voor ons PAASEI!whoehoe
Lima gelukkig geen trombose zeg. Puk balen dat je geen eisprong heb gehad , volgende ronde weer 50mg ? Hier vanmiddag uitslag gehad van progestrong ipv 16,5 nu 65.9 heel gunstig dus
@tanta mars....goed nieuws...succes meid @puk25....inderdaad ronde 2 sloeg clomid wel aan. En werd dus (helaas) ongesteld....
@ all wat word er veel geschreven ik kan het allemaal niet meer zo bij houden iedereen die een ei heeft gehad ik duim voor jullie iedereen die hem nog moet krijgen klus ze verder nog bijzonderheden? hier is alles rustig ik ben nog steeds aan het afwachten ik ga morgen de dokter bellen voor een afspraak om misschien bij haar een bloedtest te doen zij kent mijn verleden en als het dan negatief is dan kan ik gewoon weer verder weinig klachten alleen onrustig slapen en moe af en toe nog pijnlijke borsten maar heel erg haaruitval had ik bij mijn eerste ook zou dat dan bij een tweede weer zo zijn?
@ Tante Mars, das goed nieuws. Succes! @ Lima, toen wij het de eerste maand alleen moesten proberen voelde ik ook heel weinig en was ook bang dat ik geen positieve ovu-test zou krijgen. Maar kreeg hem uiteindelijk ook. Je gaat die positieve test gewoon krijgen meid. Nog even geduld. @ Thamar, jeetje het blijft spannend zeg. Als je bij je eerste die klachten ook hebt gehad dan ziet het er nu goed uit. Blijf nog steeds mee hopen hoor! Zal leuk zijn als er weer iemand zwanger is dat geeft ons ook moed. @ All, hier vandaag weer een positieve ovu-test. Wilde eerst niet testen omdat hij normaal gesproken bij mij altijd binnen 24 uur springt. Gister was hij ook positief. Ik bleef wat steekjes in mijn zij houden en normaal gaan die weg na mijn eisprong. En mijn gevoel was goed. We gaan lekker door met klussen. Morgen maar weer een testje doen. Dan zal hij wel negatief zijn. Deze maand toch allemaal weer anders. We wachten maar af.
@thamar...mijn duimen draaien voor je....ik hoop dat alles symptomen positief zijn @marsim....ik hoop gauw een pos. ovu-test in handen te hebben. En 2 weken later een pos. zw-test. Het zal wel los lopen Maar ik zou als ik jou was ook lekker gaan klussen.....en hopen dat her raak is. En dat IUI niet meer nodig is
@ marsim wat fijn een positieve test klus ze... @ lima 84 ja ik hoop het ook maar ik hou nergens rekening mee
Hi meiden, Spannend he voor iedereen. Ik heb zelf deze maand geen echo's meer en daar ben ik wel blij om. Ik wilde deze ronde tempen, maar ik had gisteren en eergisteren 35,2! Termometer stuk, dat kan niet anders. Vandaag maar een nieuwe gekocht. Wilde eigenlijk wel ovutesten gaan proberen. Heb de vorige ronde die van Kruitvat gehad, maar hoor daar niet zulke goede verhalen over. Welke testen gebruiken jullie? Ik voel trouwens mijn ei niet springen. Maak me daar ook eigenlijk niet zo druk om. Het zou wel prettig zijn als je weet dat ie springt, maar het zegt ook niets als je em niet voelt. Fijne avond!