Tjee veel geschreven zeg,en dat terwijl k maar even weg was hahah.... @lima super fijn voor je dat je gewoon verder mag met klussen! @tante mars dat zit wel goed! Ik ben aan de 2e ronde 50mg idd... @thamar ik hoop zoooo voor je dat je zwanger bent,wat een onzekerheid zeg! @Marsim veel klus plezier! @visjes ik heb ook die van sensitest,en die zijn prima hoor...alhoewel de test wel knalpositief moet zijn,omdat ik dus dacht dat ik een eisprong had want ik zag 2 streepjes,maar vandaag te horen gekregen dat ik geen eisprong heb gehad vorige maand! vreemd toch...Ik had zelfs oplopende testen dag na dag... @all: weinig bijzonders...alleen zondag te horen gekregen dat mn schoonzusje zwanger is! 9wk...ben erg blij voor dr maar barste in tranen uit...gelukkig begreep ze het wel,ik had echt een brok in mn keel echt shit,ik had het zelfs al gedroomd! Succes iedereen! XXX
Ben ik een paar dagen niet geweest en is hier lekker veel bij geschreven. @Visjes, ik heb vorige maand de sensitest ovulatietest gebruikt,deze maand heb ik die andere,vind deze ook fijn. Had gisteren een positieve ovulatietest dus nog extra geklust (binnen 24 uur)zodat we een goede kans maken.Nu maar weer op het wachtbankje.
@ visjes: ik gebruik ook die van sensitest! Zijn prima hoor! @ mercedes: goede kansen dus! @ lima: ben zo blij voor je! @ marsim: klusze!
@ Puk, het is en blijft moeilijk als mensen zeggen dat ze zwanger zijn als je zelf ook heel graag wil. Niet dat je het iemand niet zou gunnen maar we willen zelf heel graag. Kop op meid het komt ooit goed.
@ puk, nee de 50mg en 100mg sloegen niet aan. Nu heb ik 150mg, laatste dag, en dan is het weer afwachten en duimedraaien... Ik heb trouwens in Hengelo gewoont, vroeger heel wat keertjes in Enschede gewinkeld @all, jemig, het gaat hier snel zeg haha! Misschien een domme vraag, maar als je zwanger bent, na hoeveel uren/dagen/weken kan een test dat zien..? Liefs
Er is een hoop geschreven zag ik, ik houd het niet meer bij dames. Lima@ meid gelukkig dat er niks aan de hand is !
hey meiden, wat hebben jullie weer een hoop geschreven! @all, vanmorgen een beetje zitten te brullen..... overbuuf is vannacht bevallen van een 2 ling....hebben een dochtertje van bijna 3, was beide keren in de 1e ronde zwanger! ik gun het hun echt van harte maar dit vreet gewoon aan me!
hallo meiden, @Puk; ook ik herken het gevoel en geef je een knuffel @kimonootje; ja hoor we hebben de laatste dag clomid en nu op naar het ei! @all; reageren op iedereen lukt me gewoon niet maar ik lees met alles mee en geef jullie nog eens allemaal een zonnige knuffel uit het zuiden des lands.
@Luukske; voor jou ook een extra knuffel. Het is even gemeen en druk je met je neus op de feiten, dus jank maar even het mag, je bent een mens.
@djaar, in het zuiden schijnt idd het zonnetje al goed...kan er ook al van genieten! mag ik vragen in welke provincie je woont! ennne, bedankt voor je knuf....heb het gewoon even gehad....
@luukske, Brul maar effe lekker uit! T is begrijpelijk dat het aan je vreet... There will be a day for you! Liefs Kimonootje
@luukske.....dikke knuff......het is inderdaad balen, je wordt even lekker met je neus op de feiten gedrukt. MAar het komt goed. @kimoootje......nog een uit het oosten @all.....nog steeds geen ei
@djaar, ik ook.....straal van 25 km! heb het echt niet vandaag....had me gisteren voorgenomen vandaag flink te poetsen, maar er komt niks uit..... ben nu spulletjes van onze zoon aan het opruimen(opbergen) en denk dan dat ik dat nog een keer wil.....
@ luuske denk aan je... @ all vanmorgen niet lekker dacht dat ik ziek werd wil ook wel gaan poetsen maar heb geen zin ga straks met mijn overbuurvrouw naar de dierentuin mooi weer en ff genieten ik hoop dat ik snel wat zekerheid krijgt nog een weekje afwachten... xx
@ Luukske, ook vanuit hier een dikke knuffel voor jou! Het is heel begrijpelijk hoor. @ Lima, blijf erin geloven dat je ei komt. Omdat je het de eerste maand alleen moet doen wil niet zeggen dat er geen ei komt! @ Thamar, knuffel voor jou voor tijdens het wachten. @ All, vanmorgen was de ovu-test weer negatief. Heb dus inmiddels mijn ei gehad. Nu gaat het wachten weer beginnen. Voel me verder goed en wordt helemaal blij van de zon.
@all: aan iedereen een hele dikke knuffel! Het zonnetje schijnt dus we kunnen al iets meer ontstressen!kop op allemaal..(en mezelf haha) Hier: Nog geen veranderingen,begint af en toe wel een steekje hier en daar,misschien beginnen mn folikels al wel te groeien... Zijn er hier mensen die wat meer af weten van pregnyl spuiten? Ik krijg ze deze maand niet omdat ik volgens mn gyn eerst op spuitles moet ofzoiets ...maar hoorde dus ook dat je hem bij de poli kan halen klopt dat? En als een vriendin verpleegkundige is dan mag zij het ook bij mij zetten? Ik zie het al voor me:""hey mn ei is rijp zet jij even een spuit dan gaat hij springen!" hahaah Vindt het allemaal maar erg appart.... Liefs...