heyyy dames ik schrijf niet zo veel maar lees wel steedsmee hoor. schattigkindje wat vervelend dat et allemaal zo lang duurd, dan begin je je toch af te vragen hoe dat kan he.ik hoop dat je sel duidelijkheid zult krijgen. luukske wat balen dat je er ff helemaal doorheen zit, helaas kennen we dat allemaal maar al te goed. Hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit! Weetjewel wat fijn dat de echo goed was meid heerlijk hoor, lekker gaan genieten! thamar jeetje jij zit ook lang in onduidelijkheid, wanneer hoor je nou mneer? lima spannend hor tis n weer dag 21 he.test jij vaker met ovutesten?weet jij hoe lan zo'n test posi blijft?ij is bij mij nu al 3 dagen positief! nou hier alles goed, vanmorgen fm en eindelijk was me eitje weg. dinsdag bleek me zuurgraad niet goed te zijn dus daar had ik spoelingen voor gehad,vanmorgen heeft ze weer gekeken en nu was ie perfect gelukkig!nu maar hopen dat de klustiming goed was!want heb sinds gisterochtend pas die spoelingen gebruikt grrrr xxxx uit het zonnige westen
De vorige ronde had ik een hele tablet, maar daar reageerde ik iets te goed op, toen had ik 3 eitjes, en voor IUI is dat best veel, 3 is ook het maximum, als het er 4 waren geweest, was de IUI niet doorgegaan... En om dat risico nu te voorkomen, proberen we t deze keer met een halve tablet van 50 mg..
@annoniempjuh: Hopelijk heb je goed geklust! Nu nog eventjes afwachten,naja eventjes dan duurt wachten altijd zo lang! Zal voor je duimen! @all: Hier nog niet veel verandering,wel weer wat steekjes rechts,misschien groeien er al folikels,we zullen hat maandag wel zien! Ga ff met het eten beginnen! Fijne avond allemaal! XXX
Even geleden alweer, helaas weer ongi geworden zondag.. nu alweer derde dag clomid... en dan maar weer hopen dat deze maand onze maand wordt... Liefs, Marijn
ik heb alles weer gelezen en ben weer bij. @all.....ik heb nog steeds geen pos. ovu-test.....vreemd. Misschien is mijn cyclus deze ronde wel een dag langer......36 dagen dus. Ik voel mijn rug wel iets en voel steken in mijn onderbuik.....dus ik denk dat mijn ei eraan komt.....tenminste dat hoop ik [-o<
HAHAHA..... ......dank je wel marsim voor het vertrouwen......het komt ook allemaal wel goed.....voor ons allemaal
@lima, hoop dat je idd een pos ovu test hebt vandaag of morgen....heb dat ook wel eens gehad 1-2 dagen later, maar ook al een keer 5-7 dagen eerder.... @all, hier weer een weekend werken voor de boeg, hoop dat dat wat afleiding brengt.....
@ luukske, vervelend dat je, je nog niet helemaal goed voelt. Ik hoop inderdaad dat het werk afleiding biedt! @ lima, klus ze en hoop dat er een mooi eitje springt! @ puk, veel succes maandag! @ all, nog tien dagen, eerste maand met ovu-testen gewerkt en heb mijn ei gevonden. De afgelopen dagen veel steekjes gevoeld (maar dat kan ik me ook allemaal inbeelden natuurlijk) we zullen zien.
@all...ik voel van alles in mijn buik dus denk dat het niet lang zal gaan duren voordat ik mijn ei vindt.......maar zou dit misschien kunnen komen door ETOS ZWanger worden? Dat zou nog niet zo erg zijn als het maar een beebje tot gevolg heeft
Hoi allemaal, ik ben hier nieuw op dit topic. Heb afgelopen woensdag net mn laatste tablet provera gehad en wacht nu op mn ongesteldheid. Spannend want daarna ga ik voor het eerst starten met clomid Ben zo benieuwd wat mn lichaam hierop gaat doen. @lima84, ik zag dat je etos zwanger worden gebuikt, is dat geen probleem samen met de clomid? Ik durfde het niet zo goed en ben eerst gestopt met de etos en overgestapt op de foliumzuur..
@EINAD, ja meid denk idd dat ik dat wel nodig heb.... morgen gaan we trouwens onze nieuwe tent uit proberen, hebben een bungalowtent gekocht, omdat onze andere te klein in voor 3 pers. dus van zaterdag op zondag slapen wij in de tuin...haha.... voorproefje voor onze zomervakantie over 2 maandjes @lima, hoop echt dat je je ei snel vindt! @joontje, spannend meid....hoop dat je snel resultaat hebt met de Clomid @all, heb vanochtend de knoop doorgehakt, en besloten om rigoreus te gaan afvallen, is echt nodig, want ben tijdens de zwangerschap van ons zoontje 25 kilo bijgekomen, en die ben ik net meer kwijt geraakt....nu met de Clomid ook weer bijgekomen.....misschien ga ik me dan ook echt weer wat beter voelen.....
@luukske.....heel veel succes.....ik zit er ook wel eens aan te denken om nog strenger te gaan dieten, maar ben nog niet verder dan 10 kg. Ik hoop trouwens dat ik mijn ei gauw vindt....ik wordt er wel een beetje nerveus van
hey meiden bedankt voor jullie woorden...hoop dat ik het gewoon door kan zetten....maar ik weet dat met PCO het best moeilijk is, ivm je hormonen.....
@all....het is nu officieel, mijn ei is later of ik heb hem gemist. Ik duim voor optie 1. Maar het vreemde is dat ik al een dag of 10 testen in handen heb waarvan het test-streepje goed zichtbaar is maar hij is niet zo donker als het controlestreepje.....Iemand enig idee? Mocht ik maandag nog geen pos. ovu-test in handen hebben dan moet ik waarschijnlijk met provera beginnen