@ Mamavyas Super Van Harte Gefeliciteerd !! Hoeveel dpo zit jij nu? Hier nog geen ongi,blijf braaf wachten (durf nog niet te testen)
@mamavyas, duidelijk streepjes..... @Puk, kan toch eigenlijk niet...zou wel een erg rare cyclus zijn..... @lola, zie dat je ook weer op het bankje zit.....spannend..... @mercedes, dat je het nog uit houdt.....succes met testen..... @marsab, hoop dat je te horen krijgt dat je een eisprong hebt gehad.... @lima, you go girl.....echt niet stilzitten tot in juni.... @all, hier niks nieuws, heb er wel een goed gevoel bij, nu maar hopen dat dat gevoel blijft....
Ik had vanmorgen wel weer voor het eerst een temp stijging! Dusik denk echt dat mijn ei geweest is! Ik moet om 9.15 uur in het ziekenhuis zijn, dan hoor ik meer... Maar ik denk wel dat de paasei langs mijn huis is geweest! @ mamavyas: duidelijk een 2e streepje hoor! @ mercedes: knap vanje dat je niet gaat testen! Ik duim voor je! @ luuske: ja, je kan nu niks anders doen dan wacchten, helaas!
@Luukske, ik hoop dat je gevoel gelijk heeft. @Marsab, Een mooi paasei voor jou,hoop dat de gyn dat ook ziet vandaag. Ik heb nog geen ongigevoel,weet niet of dit juist een goed teken is of niet.Ik weet niet wat ik moet denken.
@Joontje; suc6 met de clomid!! @Lima; inderdaad gewoon doorgaan en hopen op een wonder @Luukske; gaat je goed af met 1 hand hahaha @Marsab; jij hebt dus wel een mooi paasei gehad! Ik wacht nog even @All; ik geef iedereen een flinke *knuffel* . Mijn temperatuur is eigenlijk onveranderd en geeft duidelijk nog geen eisprong aan. Ben vanmorgen al zenuwachtig wakker geworden. Maar gisteren fijn geklust en braaf 40 min met de benen in de lucht. Vanavond maar weer klussen en hopen dat morgen het ei gesprongen is. Zo niet dan maar op voor de spuit. Ben niet bang van spuiten maar in dit geval wel voor de bijwerkingen!! Hier is vast iemand met ervaring ?!
Vanmorgen alweer een FM gehad, mijn ei was in 3 dagen mooi gegroeid van 16 mm naar 23 mm!! Dus waarschijnlijk vandaag of morgen mijn eisprong! Voel hem ook echt zitten, een pijnlijke druk aan de rechterkant. Hopelijk deze maand ons geluksei. Heb ook de zwemmers van mijn lief gezien, met de samenlevingstest, zag er allemaal goed uit gelukkig! Liefs, Marijn
@djaar, hoop dat je ei gewoon springt, zonder prenyl!! @marijn, succes....zie dat jij ook alweer de 7e ronde met Clomid hebt!! @mercedes, geen krampen en bloed, geeft toch wel een goed gevoel...ik duim voor je!
Ja 7e ronde alweer, had toch eigenlijk wel gehoopt dat ik bij de gelukkigen zou horen waarbij het de eerste ronde gelijk raak is... zou het ook heel fijn vinden als ik eindelijk van die medicijnen af ben, reageer er behoorlijk heftig op, zou eigenlijk wel weer eens willen weten wie ik ben zonder al die hormonentroep in mijn lijf... Maar dat zal nog wel even duren. Liefs, Marijn
@marijn, ik had ook wel het idee dat het voor de 2e keer ook zo snel ging, maar helaas...hier ook alweer ronde 6 met de Clomid....baal er ook van, bij mijn zoontje ben ik zwanger geraakt met 100 mg
even snel tussen mijn deadlines door @ mercedes: wat een geduld moeten we soms opbrengen, he? Spannend. @marijn: hopen dat hij snel springt Hier mijn derde dag clomid, geen bijwerkingen voor zover ik kan waarnemen, alhoewel ik wel een beetje een gespannen gevoel in mijn binnenste onderbuik voel, alsof er binnenin buikspieren zitten die zich aanspannen. Niet onprettig, maar anders. Overigens ben ik nog steeds bang dat mijn eierstokken buitengewone proporties gaan aannemen van de clomid. Misschien omdat mijn ene eierstok toch al twee keer zo groot is als de ander (arts: waarschijnlijk gewoon asymmetrie). Dat 'waarschijnlijk' blijft knagen. Ach, ik zal me wel druk maken om niks, maar ik lag er wakker van vannacht.
@allen ben idd weer ongie geworden vandaag! shit zeg! Maar heb nu dus al 2 x achter elkaar een korte cyclus van 20 dagen hoe kan dit? Komt dit van de clomid misschien? Wat is hieraan te doen iemand enig idee?? Heb vanmiddag spuitles voor die pregnyl.... Liefs....
@Puk; helaas heb ik geen idee. Mijn cyclus is nog steeds niet aantoonbaar korter geworden met clomid. Ben heel benieuwd naar de ervaring met pregnyl. Als ik morgen geen eisprong heb gehad zet de gyn hem morgen voor mij. Weet echt niet wat ik kan verwachten
Hi djaar: Ik ga het staks wel even ad assistent vragen... Met pregnyl moet je juist blij zijn! Dan heb je zeker een hele grote kans! Hij springt dan zowieso hoor! een vriendin was direct zwanger hiermee wel goed klussen XX
goedemiddag mag ik hier ook meekletsen? ik zal even iets meer over mij vertellen ik heb 2 kindjes en 1 engeltje de oudste is een zoontje en om zwanger te worden van hem heb ik cortisone moeten nemen omdat mijn hormonenhuishouding niet in orde was verder heb ik nog een dochtertje van net 1 en van haar was ik zwanger bij de 1ste ronde clomid (bleek van mezelf geen eitjes aan te maken en eisprong te hebben buiten een 2 keer per jaar) nu ben ik alweer in de 4de ronde clomid voor een wondertje, maar op de een of andere manier heb ik zo het gevoel dat mijn eisprong niet goed gaat in begin vertelde mijn gyn dat ze maar maximum 3 rondes clomid zou doen en dat we dan verder zouden gestuurd worden om over te gaan op spuiten maar ik heb toen tussen ronde 2 en 3 een ronde pauze gehouden en de gyn zei dat ik gerust nog een ronde erbij kon doen dat was dan de clomid van deze ronde vorige week donderdag dus een echo gehad en er was weer een eitje dat volgens gyn op springen stond (bij de eerste 2 rondes had ik behalve een ei ook nog een cyste die vanzelf is verdwenen) in ronde 3 was er geen ei meer te zien dus die zou al gesprongen zijn dacht de gyn omdat mijn baarmoederslijmvlies mooi dik was uiteindelijk is die toen veel later geweest volgens mij ook aan de hand van ff en een ovutest donderdag dus bij de gyn geweest en toen kwam die af met nog 2 rondes clomid erbij te doen omdat ik er nog altijd goed op reageer en omdat baarmoederslijmvlies nog altijd mooi dik is maar ik ga hier niet meer mee akkoord om zo aan het lijntje te worden gehouden dus als ik weer ongi wordt ga ik terug clomid nemen maar dan bij de fertiliteitsarts op controle en dan moet hij maar eens bespreken met ons hoe het nu verder moet want zo is ook niet leuk ook vooral omdat ik een korte lf heb van 9 dagen en de vorige ronde werd ik na een week alweer ongi dit was zo een beetje mijn verhaal sorry dat het zo lang is geworden
@zuurtje, welkom helaas!! @puk, raar hoor.....zo'n korte cyclussen, en een eisprong van nog geen 5 dagen geleden..... ik hoor trouwens bij verschillende meiden dat de cyclussen met Clomid zelfs iets langer zijn dan normaal....maar je lichaam kan rare dingen doen.... @lynd, succes meid met de Clomid.....bijwerkingen komen vaak pas na de laatste inname van de Clomid, maar hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn....
hallo, ik vroeg me af, wanneer je een goede eisprong hebt gehad dmv clomid 100 mg en deze word helaas niet bevrucht, start je dan opnieuw met een kuur van 100 mg of kjken ze dan eerst hoe je lichaam na deze ongesteldheid reageert?
@natascha, welkom! zoals ik in je andere topic vermelde, wordt over het algemeen niks veranderd aan de Clomid dosering zolang je een goeie eisprong hebt, dit wordt mbv bloedtest(progesteron gehalte 7 dagen na je ei) getest. indien het goed werkt geeft een gyn ook wel eens voor meerdere rondes Clomid mee, zodat zelf geklust kan worden....
@ zuurtje: hey girl! Welkom hier, hopelijk is het raak voor jou deze ronde! Ik gun het je zoooo! @ puk: kl*ten meid, dat het toch door heeft gezet! Nou de volgende ronde sowieso een ei met die spuit! Je gaat gewoon voor een februarikindje!! @ all: heb vanmorgen weer een FM gehad, en ja hoor...MIJN EI IS GESPRONGEN! Ben zo blij! Ik had al een vermoeden door mijn ovulatiepijn en door mijn tempstijging, maar nu dus bevestigd! Volgende week bloedprikken, hopelijk gaat het deze keer goed allemaa! @ natascha: ik sluit me aan bij luuske! @ Marijn: Jij moet deze ronde ook gewoon op roze, goede moed houden hoor! @ Djaar: hopelijk springt je ei uit zichzelf deze dagen! @ luuske: hoe is het met je hand? @ mamavyas: en? al aan het idee gewend dat je ZWANGER bent?!
@Marsab; geweldig een gesprongen paasei !!! Nu maar hopen dat het ook een goede eisprong was en je over twee weken gewoon zwanger bent!! Voor mij geldt dat mijn ei gewoon morgen gesprongen moet zijn en anders dan krijg ik morgen de pregnylspuit tijdens mijn fm.