Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsab, fijn meid.....hoop dat je over 2 weken positief test

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Vraagje, als je Clomid gebruikt zonder IUI, IVF o.i.d., dan hoef je de pregnyl niet te gebruiken zeker?

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    nee klopt, mits je ei niet vanzelf springt....dan dus wel!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dank je wel meiden! Ik hoop ook op een positieve test over 2 weekjes! Wat duurt dat nog lang zeg...pppff...:(

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    aha... weet ik weer ff genoeg thnx!

6. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @marsab: Super meid whoe hoe!!!! Nu hopen dat iik je over 2wk mag feliciteren!!

@zuurtje: welkom hier! Je verhaal lijkt verdacht veel op de mijne!
    Ik krijg ook geen eisprong van de clomid tot nu toe 50mg...maar wel grote eitjes 25 mm maar die zakken weer in denk ik... En word al snel weer ongie dag 20 alweer snap er niks van!

@luuske:hoe is het met jou??
    Ik heb denk ik geen eisprng gehad achteraf gezien heb net bloed laten prikken hiervoor....we zullen het wel weer horen

@all net weer terug van het ziekenhuis,kreeg spuitles voor pregnyl auwww!
    Hier heb ik zelf om gevraagd hoor,omdat ik geen 100mg clomid wil omdat ik dan te veel last van mn darmen heb...Nu alleen hopen dat ik wel een eisprong krijg,maar niet te vroeg ongie wordt...

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Als mijn eitje morgen niet gesprongen is (dag 20) dan krijg ik dus wel pregnyl om hem te laten springen. Ik heb geen iui of ivf, dus het kan wel maar is denk ik afhankelijk van verloop van de cyclus en wensen van de gyn.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Puk; als ik jou verhaal zie dan hoop ik maar dat mijn ei gesprongen is morgen. Ga straks wel de pregnyl ophalen bij de apotheek en hopelijk heb ik hem niet nodig. Denk van wel want ik heb nog steeds geen eisprong gevoeld (maar weet ook niet of ik dat uberhaupt wel zal voelen)

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

heb ff niet gereageerd, ik reageer regelmatig, maar mdat er bijna nooit terug word gereageerd op mij doe ik t dus niet zo veel meer, maakt ok niet uit hoor, maar lees nog wel mee.

Mamavyas wil je even van harte feliciteren met je zwangerschap!!!!!ik heb gister ook al getest, was negatief dus alle hoop is weg, maar lees dat jij ook eerst negatief had en dag erna positief, dus heb toch een kleiiinnnnn beetje hoop haha.

Voor alle meiden die ongie zijn geworden, veel sterkte, op dat moment voel je je echt even zwaar kut, maar komop meiden blijven doorgaan!!!ooit......

puk vond t trouwens wel apart jou verhaal, al op dag 20 ongie???heb je aan het zh gevraagd hoe datkan??want heb je dan al je ei op dag 6 of is je lf heeel kort???

liefsss

10. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    puk ja ik zou het idd ook vragen want dan heb je wel een heeeele korte lf.
    Of een heeeele vroege eisprong, maja misschien kan dat ook gewoon hoor..

Ja heb wel goed geklust denk ik teminste, maar ja gister al een nega test, dus niet zo heel veel hoop meer...helaasss..

xxx

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Vandaag langs de gyn geweest en ook zij hadden een positieve test in handen van mij.
    Nu het bevestigd is kan ik voorzichtig blij zijn.

Ik blijf hier kletsen en hoop dat jullie het niet erg vinden.
    Mocht het wel zo zijn dan hoor ik dat.

Groetjes
    Mamavyas

13. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ mamavyas

van harte gefeliciteerd..

@ puk 25

denk aan je

@djaar 77

succes met spuiten hoop dat je het niet nodig hebt

@ luuske hoe is het met je hand??

@ anoniempjje

morgen testen??

@ zuurtje

welkom

@ marsab d

succes

@ all

hier veel bijwerkingen van de duhpaston hoofdpijn jeuk en moe...
    donderdag naar de dokter vooor eventueel bloeddruk en ook voor mijn rug ben ooit aan een hernia geopereerd en dat begint weer op te spelen....
    verder afwachten nog 3 pilletjes en dan wachten op ongi en weer tempen...
    ik hoop nu op een goede afloop...ga ook een nieuwe temp kopen

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @puk: mijn verhaal klinkt jou dus als gekend in de oren
    ik ga in de volgende ronde een afspraak maken bij de fertiliteitsarts, hoop dat hij me kan helpen. zou maar raar zijn moest dat niet kunnen
    misschien ben ik ook wel geholpen met pregnyl voor een goede eisprong en die op tijd komt

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gefeliciteerd

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry als ik nog niet op iedereen reageer maar dat komt vanzelf wel als ik jullie beter leer kennen

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @Mamavyas, wat fijn zeg nog een extra bevestiging. Nogmaals gefeliciteerd en nu lekker genieten meid.

@ Luukske, ik hoop dat je goede gevoel je wat gaat brengen!!

@ Puk, jeetje wat een korte cyclus, toch voor de zekerheid maar even navragen denk ik.

@ Zuurtje, helaas welkom hier.

@ Thamar, jeetje vervelend al die bijwerkingen. Hernia, hmm hoop dat het vals alarm is meid.

@ All, ben weer wat beter gestemd vandaag. Het was gister toch wel een domper.
    Morgen ga ik weer beginnen met de clomid. Volgende week donderdag terug voor een fm.
    Dan maar hopen dat de iui ons iets heel moois gaat brengen. Ik vind dat we nu wel lang genoeg gewacht hebben.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    van mij mag het hoor vind het wel gezellig !! Gefeliciteerd en geniet er nu maar gewoon van!!

@all; heb dus na mijn werk de ampullen gehaald en ze staan al in de koelkast te wachten.
    Net heb ik dacht ik een steekje gevoeld aan de rechterkant waar dus het ei zou zitten maar of dat het nu een eisprong was ?! Hoop dat mijn mannetje op tijd thuis is en we nog een fijne avond gaan beleven. Ik ben inmiddels vrij gespannen voor morgen.

19. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ marsim

jouw was ik nog vergeten geloof ik in mijn rijtje...bedankt ik hoop inderdaad dat het vals alarm is want ja daar zit ik niet op te wachten waarschijnlijk weer voor de zoveelste keer fysio en dan zullen we het wel weer zien ik hoop dat iui gaat lukken wat is dat precies???

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ puk: is dat moeilijk, die spuit zetten? Hoe gaat dat in zijn werk dan?

@ djaar: je hoeft je ei niet te voelen hoor! Dat had ik eerst ook nooit. Nu dus wel, echt steken zeg maar...

@ mamavyas: natuurlijk mag je mee blijven kletsen! Je hoort er gewoon bij hoor! :D

@ anoniempjuh: jammer dat jehet zo ervaren hebt, dat niemand op jou reageert. Is vast niet bewust gedaan! Bij deze: Sorry! ;) Kom je weer gezellig mee kletsen!?
    Jammer dat je negatief hebt getest. Maar alles kan nog hoor! Ik testte bij mijn zoontje pas 4 dagen na mijn NOD postitief! daarvoor ook steeds negatief hoor!

@ thamar: meisie ik wens je een goede vruchtbare ronde toe! Balen van die bijwerkingen! Lijkt me zeer vervelend!

@ luuske: een goed gevoel is altijd een goede instelling! Ik hoop met je mee en ik hoop ook dat het kindje zich dan stevig aan jou vast blijft houden!

@ Marsim: snap dat je het allemaal even moest laten bezinken...is ook niet niks hoor! Veel succes met de iui! knuffel!

@ mercedes: hoe is het met jou meisie?

@ zuurtje: al een ei in zich bij jou? Je had hem toch nog niet gehad he? Voel jij je ei altijd of niet?

@ jorientje: blijf je niet meekletsen? ;) Is gezellig hoor! :D

Deel Deze Pagina