Geen idee, wanneer ik mag bellen voor de uitslag. Hopelijk sneller als de vorige keer. (toen 1,5week) In "mijn" ziekenhuis verzamelen ze die waarden van verschillende mensen en voren dan pas de test uit. Duim nog steeds voor je Linda!
Ik hoop het ook Einad! Duim voor je! Ik ben met de 2de ronde bezig, maar dit is de eerste ronde die aan lijkt te slaan. Weten we dus nog niet zeker.
hallo allemaal,' vandaag ben ik voor het eerst op deze pagina, omdat ik eigenlijk graag wil weten hoe jullie alle behandelingen hebben ervaren enz. ik heb pcos en heb nu twee kuren achter de rug 1e keer kreeg ik provera met clomid 50 mg dit werkte niet, nu heb ik 100 mg gehad samen met provera en dit deed ook niets, nu willen ze een hsg gaan maken, heeft iemand hier een ervaring mee? en heeft iemand ervaring met clomid die niet werkte? bedankt alvast
Hoi Gizmotje. Bij mij sloeg de 50mg ook niet aan. Nu aan de 100mg hopelijk doet dit wel iets! Er groeide wel 1 ei-tje maar ze weten nog niet of die ook gesprongen is. hsg, dat kun je toch meten in het bloed? Wat voor onderzoeken willen ze dan doen? Sorrie heb er ook weinig verstand van!
gizomotje, begrijp ik nu goed dat je clomid en provera tegelijk inneemt? of eerst de provera om ongie te worden en daarna op dag 3 of 5 de clomid. bij mij werkte de 50 mg en de 100 mg goed. bij 50 1 eitje, en bij 100 2 tot 3 eitjes. een hsg is een baarmoeder foto, deze maken ze door contrastvloeistof in de baarmoeder te spuiten en dan foto's maken. ze kijken dan of je eileiders goed doorgankelijk zijn en dat de vloeistof goed wegloopt. pijn doet het niet echt, het is wel een vervelend gevoel als ze de vloeistof inspuiten, maar ik vond het meer lijken op hevige ongiekrampen dus ach. ik wil je heel veel succes wensen met alles wat gaat komen, en je zal zien het valt best mee! oh ja ik zit nu aan de 14e ronde clomid mijn verhaal staat een pagina terug.
Hey, hier goed nieuws vanmorgen. ei is gesprongen. Waarschijnlijk zaterdag toen ik wat krampen had. Kan over 2 weken bellen voor de uitslag (progesteron geprikt) of dat deze ook goed is! Nu maar hopen dat een zaadje het eitje etroffen heeft! Volgende week zaterdag zou ik dan ongeveer ongesteld moeten worden. (of niet natuurlijk)
spannend indian! ik duim voor je! moet vrijdag voor eerste fm, vind het toch best wel spannend hihi, maar t zit wel goed want ik voel gewoon dat mn eitjes groeien erg he
Spannend Patje, ik hoop dat het een positief resultaat mag geven deze maand voor jou! Linda hoe is het met jou? (en je ei-tjes?) Weekend hier kermis, mmmm wel of niet drinken? In princiepe, mocht ik wel zw zijn, dan kan het geen kwaad voor de baby. Het is nog een week te vroeg om te testen, dus weet ook niet of ik zw ben. Drink zo ie zo nooit veel (ivm CU), wat vinden jullie? Wel of niet doen?
indian, thnks, k hoop het voor jou ook! en gewoon doen, mijn gyn zei dat eens, anders kan je helemaal niets meer doen
Ja dat vind ik ook, maar man zei dat ik het niet moest doen! Ik had al gezegd dat het wel zou mogen, en dat het nog geen kwaad kan! (is pas vanaf 6weken zwangerschap) Duim voor jullie Patje, Lina en Linda
vorige week maandag is mijn eitje gesprongen ik heb een spuit gehad daarvoor. Wanneer kan ik nu het beste testen? Ik ben nu met 2e ronde clomid bezig.
2 weken na die datum zou je dan ongesteld moeten worden. (of niet natuurlijk!) Soms kun je al 1 a 2 dagen van te voren testen, en soms test je pas een paar dagen na die datum positief. Is afhankelijk van de hoeveelheid hcg in je bloed.
Erg rustig hier! Ik denk ongesteld te worden volgende week, heb nu al regelmatig krampjes. 11okt. zou ik ongesteld moeten worden!
Indian: wat duurt dat bij jullie lang voordat je het bloeduitslag hebt. Progestoron is toch de waarde waar ze aan kunnen zien of de eisprong goed is geweest. Bij ons was het zo dat ik die een week na mn eisprong moest laten testen en toen kon ik eind van de middag al bellen voor de uitslag. Trouwens bij mij was de eerste ronde 50 mg clomid niet aangeslagen en kreeg daarna 100 mg en toen was hetgelijk raak. Ik zal in ieder geval voor iedereen die zwanger willen worden duimen dat het snel raak is.
Hello ladies! @Indian; Meid, ongikrampen hebben zwangere dames ook hoor! Dus dat zegt niets! Geen bloed, geeft moed! Ik duim ervoor! @Patje; Spannend Patje! Ook ik duim voor jou! @Nyncke; Gefeliciteerd met je zwangerschap! En voor ons fijn om te horen dat het echt wel kan! Hopelijk mogen wij jou snel volgend Hier helaas geen rare krampen, pijn in tepels oftewel geen teken van een aankomend eitje.. Ben bang dat de Clomid zijn werk niet heeft gedaan En ben ook nog eens vergeten bloed te laten prikken vandaag Ben ziek en ben het gewoon helemaal vergeten.. Volgende week dan maar! We shall see! Succes meiden! Dikke kus
Dankje Nuncke, tja in "ons" ZH verzamelen ze het progesteron van verschillende mensen, omdat het schijnbaar net zo duur is om er 1 te testen als 30 bijvoorbeeld. Baal wel idd dat het zo lang duurt. En het is idd om te kijken of je een goede ei-sprong hebt gehad! Dankje voor het duimen! Balen Linda! Ennuh beterschap in iedergeval! Kan je dan maandag weer bloed laten prikken? Tja weet ook niet wat voor krampjes het zijn, af en toe in mijn rug, dan weer in mijn buik. Ook niet continu, gewoon af en toe. In mijn rug voelt het dan net als, uhm....spierpijn of dat je iets te zwaars hebt getilt. Moet 11 oktober (niet) ongesteld worden. Dus nog een weekje geduld! Duurt wel lang hoor! Normaal heb ik er niet zo'n last van, het wachten, maar nu op de een of andere manier wel.
haaaaii meiden, nou er zit een dik vet ei van 23 mm bij 18,5 mm! yesss! mn laagje was 12,5 beter kan niet toch? t gaat gewoon lukken deze ronde kan niet missen, ben volop positiviteit..