Ben vandaag mn laatste pilletjes in gaan nemen en ga nu met smart weer wachten of ik deze maand wel een eisprong krijg. Mercedes ik begrijp je volkomen meid. luukske veel succes met deze ronde en de rest van de meiden ook allemaal sterkte .....
@luukske, ken jij positieve verhalen over zo'n ingreep? @puk, ik heb nog geen lange lijst qua mmm. Juni 2008 laatste pil geslikt, november Provera, ongie geworden, januari '09 Provera + Clomid 50mg, feb Provera + Clomid 100mg, mrt Provera + Clomid150mg. Nu heb ik weer geen eisprong en krijg ik waarschijnlijk een ingreep, dat zal ik vrijdag zeker weten. Mijn gyn raad het me in elk geval wel aan. Bij die ingreep gaan ze mn follikels stimuleren door er allemaal gaten in te prikken. Zo is er ook meer kans op innesteling. Liefs
Luuske@ lief dat je het vraagt. Het gaat met mij best goed, ben heel erg moe en wil alleen maar slapen. Ik ga ook echt met lood in me schoenen naar me werk . Voor de rest besef ik het nog niet helemaal en is er denk ik pas rust als ik 1 mei eerste echo heb gehad. All@ meiden onwijs veel succes en ik ga voor jullie duimen!! Het gaat jullie lukken!!!
hey dag meiden ik zou me graag bij deze topic aansluiten, wij zijn aan het proberen sinds mei 08, wegens het onregelmatig blijven van mijn cycli en ook tja het niet zw worden, ben ik vorige week bij de gyn gegaan en tja jullie kunnen het vast wel raden: start clomid 50 mg gezien niemand in onze omgeving weet waar we mee bezig zijn zou ik het enorm leuk vinden als ik hier mee mag praten calani
@marsim, nee spuiten hoeft niet....het is gewoon snel raak!! @schattigkindje, succes deze ronde @kimonootje, mijn zoontje is het levende bewijs, heb zelf helaas wel nog Clomid moeten gebruiken, maar bij het topic pco en clomid, zijn meiden die een LEO hebben gehad, en vrij snel daarna zwanger..... @puk, hoe gaat het met je darmen? @mamavyas, heb dat toen ook gehad de eerste 2-3 maanden, sliep bijna 24 u per dag.... maar met nog een rondlopende peuter lijkt me dit toch moeilijker.... @calani, welkom hier, helaas, maar je mag natuurlijk lekker meebabbelen...hoe meer zielen, hoe meer vreugde.... Hopelijk reageer je goed op Clomid, en zijn jullie binnenkort zwanger @all, kan aftellen, zit in mijn laatste wachtweek.....heb gisteravond af en toe wat krampen gehad, maarja.....we zien het allemaal over een kleine week wel.....
hey meiden hier gaat alles rustig zijn gangetje ben er heel erg rustig onder omdat ik weet dat het niet zal lukken wegens een te groot ei tijdens de eisprong voor er weer die vraag komt of dat kan je gyn heeft gezegd dat ze te groot zijn dan en dan wordt het een cyste genoemd kans op zwangerschap is er dan niet
@ Marsim: succes met de iui! Altijd weer spannend, met iets nieuws starten! @ kimonootje: heftig hoor, maar ik hoop dat je erna zeer snel zwanger bent! @ luuske: jeetje dat is niet niks, meer kan op vroeggeboorte! Dat brengt ook wel een angst met zich mee! Heb je daarom misschien ook zo vaak een vmk? Heeft dat er mee te maken? Ik hoop dat dit 2e wondertje zich goed vast blijft houden! @ calani: welkom meisie! Succes met je 1e ronde clomid! @ all: net op de fitness sprak ik een vrouwtje dat ook weer zwanger was. Ze is later bevallen dan mij en nu weer eerder zwanger...Dat was wel even slikken hoor! Ik gun het haar van harte, maar ik voelde wel wat jaloezie opkomen...Erg he... Nou ja, onze tijd komt ook nog wel....hopelijk. @ zuurtje: knap dat je er zo over denkt. Toch wel jammer een verloren ronde! knuff
@zuurtje, balen meid... @marsab, nee zou niet de reden kunnen zijn van de vmk, das meer domme pech!! helaas!! heb voor de zwangerschap van mijn zoontje, nooit een Mk gehad, alleen tijdens die zwangerschap...van zijn brusje!!
Oh gelukkig maar, dat dit er niet mee te maken heeft! En je was dus zwanger van een tweeling....sneu dat zijn brusje niet bleef zitten helaas.
Hier nog steeds geen ongi,zit nu 17dpo,ik doe morgen nog een test,en anders geeft ik het op.Dan weet ik het ook niet meer,ik heb op 1 april mijn eisprong gehad (duidelijk gevoeld,en dag ervoor posi ovulatietest).
@Mercedes Wat gek, misschien test je gewoon laat positief? Zou natuurlijk geweldig zijn. Ik duim voor je! @Kimonootje Jee, doen ze die ingreep onder narcose, of ben je er gewoon helemaal bij? lijkt me wel spannend hoor, maar hopelijk heeft het effect! @all Inmiddels 3 dagen na mijn ei. Ik had eergisteren, dag na mijn ei, pijn in mijn rechtereierstok en mijn baarmoeder voelde een beetje zeurderig aan. Soort ongesteldheidsgevoel. Dat gaf me even hoop op een mogelijke bevruchting, maar tot nog toe geen verdere verschijnselen. Dat had ik vorige keren dat ik zwanger was wel, meteen een giga-groei van mijn borsten. Die heb ik tot nu toe niet, helaas. Dus de moed zakt me, nu al, in de schoenen. Al weet ik dat het niks hoeft te zeggen en er nu misschien wel van alles bezig is daar in mijn buikje. Maar ja, wachten, wachten, wachten...ik begin een aardig getraind wachter te worden. Al dat geduld kunnen we straks, als we allemaal kinderen hebben, heel goed gebruiken, haha! Liefs, Marijn
meiden tot hoelang na het nemen van clomid hadden jullie last van bijwerkingen? heb zo het gevoel dat ik er nu nog last van heb hoewel ik toch al op dag 22 zit van mijn cyclus heb clomid genomen van dag 2 tot en met dag 6 (50mg)
@zuurtje:hai jazeker kan dat wel,tenminste dat heb ik ook opvliegers,emotioneel enz.... @marsab: dat is heel normaal hoor als je dat gevoel van jaloezie krijgt...ik heb dat ook,best erg dat ik dat heb vind ikzelf....maar ik ben niet de enige @mercedes: vreemd idd, maar het kan nog steeds joh!! XXX
bij mij zijn het niet de opvliegers maar ik ben net een opgeblazen kikker en voel me ook zo vaak plassen met kleine beetjes (nee heb geen blaasontsteking) soms het idee dat ik slechter zie
@marsab, idd is zijn brusje niet blijven zitten.... @mercedes, wrs ben je een late tester....je hebt nog nooit een LF van zo lang gehad? @zuurtje, ik heb idd ook wel redelijk wat klachten, duizeligheid voor ei, opvliegers gedurende de nacht etc....en ze komen pas na de inname van de Clomid, en verdwijnen bij mij redelijk na mijn ei @marijn, 3 dagen na je ei een innesteling is erg vroeg, innesteling vindt over het alg plaats 5-10 dagen na ovulatie.....maar misschien ben je wel een uitzondering, ik hoop het voor je!! @all, vanmiddag gezellig met hubbie en zoonlief naar de schouwburg geweest, voorstelling van Piet Piraat, daarna even terrasje op, ijsje gehad en lekker wat gedronken, en toen even gaan "kijken"voor een naaimachine, en er meteen maar 1 gekocht, vond dat ik dat wel had verdiend....nu nog naailes....haha....
@ zuurtje: hier geen bijwerkingen gelukkig! @ luuske: haha, ja kijken = kopen he! Een gezellig dagje dus! @ marijn: zo vroeg iets voelen dat wijst op een zwangerschap kan bijna niet meid...Maar idd wat luuske zegt: misschien ben jij een uitzondering?! Ik hoop het voor je en ik duim hard voor je! @ mercedes: ik testte ook pas 4 dagen na mijn NOD positief bij mijn zoontje! Daarvoor ook steeds negatief! Alles kan nog hoor! Ik hoop dat ik je morgen mag feliciteren! @ all: straks visite, we krijgen dit nu regelmatig omdat we net zijn verhuisd.... Ja dat hoort er dan bij he, niet dat het altijd even leuk is, maar goed. Een fijne avond iedereen! 8)
Ik hoop het,bij mijn zoontje kwam ik erachter dat ik zwanger was met 8 weken,was door de pil.Bij mijn 2e zwangerschap met 6 dagen overtijd (omdat ik niet eerder durfde te testen),dus wie weet,hier is iig nog geen ongi in aantocht.
Spannende mercedes!!! hou ons op de hoogte en me duimen draaien overuren. Luuske@ wat lees ik ben je zwanger?
Het kan zijn dat je laat positief test. Heb je al last van ´kwaaltjes´? Ik had bij mijn zwangerschap (vmk) last van buikpijn/steekjes, kreeg ´s morgen gewoon geen hap door me keel (niet misselijk) en enorm pijnlijke en groeiende borsten. Toch kreeg ik steeds negatieve testen in handen. Echt zwaar frustrerend. Pas na een week overtijd te zijn werd de test echt heel licht positief. Misschien maakt je lichaam gewoon langzaam HCG aan dus alles kan nog! Hou de moed erin! Ik duim voor je! Ik zit vandaag op NOD. Heb een beetje zeurderig buikpijn, ongigevoel, maar wel heel gevoelige tepels (door Clomid nog steeds?) en pijn in borsten. Wachten, wachten nog eens wachten Groetjes
Kan iemand mij vertellen waarom mijn banner de ene keer wel te zien is en de andere keer niet? Het vakje ´voeg mijn onderschrift toe´ staat gewoon aangevinkt. Snap er niks meer van :