bedankt voor de verwelkoming! wat is dit een drukke topic, best gezellig, ik ga dagelijks meelezen, zodat ik iedereen wat kan leren kennen morgen neem ik mijn eerste clomid in, met mijn vragen zal ik jullie dan nog wel lastig vallen... (ben een beetje bang van neveneffecten)
Nee, ging pas om 3 uur naar bed, ben vannacht een paar keer naar de wc geweest, mijn urine was dus niet geconcentreerd toen ik om 9 uur op stond.pfff heb ik weer,normaal hoef ik nooit naar de wc 's nachts,baal er ontzettend van.
@hai allen! Ben erg benieuwd hoe het iedereen vergaat... Mercedes: balen meid,morgen dan maar proberen... @hier: niets bijzonders te melden,morgen laatste tablet clomid alweer,en ik voel sinds gister al links onder wat steekjes denk dat dat folikels zijn...ben benieuwd vrijdag eerste folilkel meting... Liefs...
@mamavyas, zou ik willen!!!!!!!!!!!!! @all, meiden een fijne zondag, ga dadelijk naar de verjaardag van miracles(die hier ook heeft geschreven).
@ luuske: veel plezier op de verjaardag! Gaat alles goed met miracles? Zij is toch ook zwanger? @ puk: spannend meid, hopelijk een goede eerste FM! @ mercedes: morgoen moet je testen hoor! Ik ben ook tƩ nieuwsgierig! @ salima: geen idee van je banner, hier geen problemen ermee. En ik zie jouw banner gewoon hoor! Ga je pas over 2 dagen testen? Knap hoor! @ zuurtje: ook een fijne lentedag!
Hoi allemaal, Kwam op dit topic terecht omdat ik ook wel last heb van de medicijnen denk ik. Nu zie ik dat ik waarschijnlijk niet de enige ben.... Zuurtje: Ik heb van cyclusdag 3-7 clomid 50 mg geslikt en op dag 11 een pregnylspuit gezet. Ik zit nu op dag 15. Voel me de laatste dagen een beetje alsof licht verdoofd door een biertje in de zon Puk: Kzie op je banner dat jij de 16 e pregnyl hebt gespoten, last van bijwerkingen, herkenbaar? (lichte hoofdpijn net boven mn ogen.) Maar is de clomid of pregnyl dan nog niet uitgewerkt?? Groetjes!
sen hoe dat met pregnyl is weet ik niet, daar kunnen de andere meiden je misschien beter bij helpen dit is de eerste keer dat ik zolang last heb van clomid ga het toch maar eens overleggen met arts
@all hoe is het dames??? lekker genieten van het mooie weer??? met mij gaat het opzich goed van de week naar de manueel voor mijn rug heb iets met mijn bekken en ook daar komt die hoofdpijn van een soort van spannings hoofdpijn hoe zou dat nu toch komen het is nu wachten op mijn ongi heb vrijdag laatste duhpaston genomen en hoop deze week toch echt aan de clomid te gaan heb echt de neiging om 2 tabletjes te nemen maar ja....dat doen we maar niet groetjes
goeiemorgen meiden, @marsab, idd Miracles is nu 10 wkn 2dgn zwanger....is mijn overbuuf.... @sen, ik heb ook wel last van de Clomid, had het in het begin niet echt in de gaten, wist niet of het van de Provera of Clomid kwam.....maar heb dus rond mijn eisprong een erg duizelig gevoel, mijn bloeddruk is dan ook echt laag, en verder heb de veel voorkomende kwaaltjes zoals opvliegers('s nachts) stemmingswisselingen, gewichtstoename etc... @mercedes, nog geen ongi? nog getest? @thamar, hoop dat je klachten misschien wat minder worden als je ongi wordt....hoor je ook wel eens..... @all, hier alles rustig, op het eind van de week mag ik testen, als ik nog niet ongi ben [-o<
Hey meiden, Allemaal een goed weekend gehad? @ calani, helaas welkom. Het is idd wel heel fijn als je hier lekker kan meepraten, vooral als niemand in je eigen omgeving het weet! @ luukske, heb je dit ook gehad dan?? Hoe heb jij dit dan ervaren? Je kan me ook pb-en! @all, hier weinig te melden. Weer wat vrolijker, komt vooral door het zonnetje 8) Liefs Kimonootje
@sen 13: Hai sen,nog welkom hier! Ik heb de 16e voor het eerst clomid weer genomen(3e ronde) En moet denk ik ergens volgende week pregnyl spuiten voor het eerst....weet dus niets van bijwerkingen enz....wel last van clomid.... Maar dan heb jij ook al snel die spuit mogen zetten? Hoe groot was je eitje toen? Ik heb vrijdag mijn eerste folikelmeting...en dat is dan dag 11 van mn cyclus..... Wat vervelend dat je last hebt van pregnyl....voornamelijk hoofdpijn? Liefs...
@kimonootje, heb het idd ook gehad, voor de zwangerschap van mijn zoontje....was een dagopname, en was alleen erg ziek van de narcose, maar dat heeft niet iedereen....ik reageer gewoon heftig op narcose en verdovingen.... verder heb ik niet echt pijn gehad, paar daagjes wat zeurende buikklachten, maar dit omdat ze toch in je zitten te wroeten..... in mijn geval moest ik 6 maanden wachten met zwanger worden, heb toen uiteindelijk in sept. 2004 de eerste Clomid gehad, en was in de 4e ronde zwanger....had toen Clomid 100, en daar reageerde ik goed op, nu zit ik op 150 mg, daar reageer ik goed op, alleen nog niet zwanger, helaas.....
@all.....ik ben weer terug van een weekendje weg....het was heerlijk en het weer was uitstekend. Dus ik heb niks te klagen. Gisteren mijn laatste tabletje provera gehad en nu wachten op de Ik wou even zeggen dat ik alles gelezen heb maar dat het teveel is om te reageren. Dus iedereen succes!!
Lima@ volgens mij was het inderdaad een goed idee om even lekker weg te gaan. Opgeladen en al kan je weer met volle moed naar de volgende ronde.
Vanmorgen nog een test gedaan,helaas wederom negatief,maar nog geen ongi te bekennen.Ik heb naar de gyn gebeld, kan as vrijdag terecht,dus ben benieuwd wat hij hiervan vind.
@mamavyas.....Ja was inderdaad even een goed idee....ik kan er nu weer met goede moed tegenaan. Hoe is het verder met jou? @mercedes.....wat vervelend dat er nog niks duidelijk is. Ik duim voor je dat het wachten wordt beloond.
hey dames heb alles een beetje doorgelezen en hoop voor jullie snel op positief nieuws. Bij mij gaat het nu wel de goede kant op hoop ik voel wat steekjes dus denk dat mn ei aan het groeien is en heb aanstaande donderdag een afspraak voor echo om te kijken of mn ei gegroeid is met 100 gr clomid. groetjes schattigkindje