Hoi meiden, Ik heb een tijdje niet kunnen inloggen, kreeg elke keer foutmeldingen. Salima zwanger, van harte! Ik hoop dat er snel meer volgen hoor! Hier nog steeds heel erg veel overgeven en heel erg moe, maar ik hoop dat ik daar over een week of 2 wel wat meer van af ben hoor. Liefs!
@salima, gefeliciteerd meid, het is je gegund..... @weetjewel, hoop dat de klachten snel over gaan, en je lekker van je zwangerschap kunt genieten @puk, idd nog een paar daagjes....
@ salima: van harte meis! Dat is het wachten zeker waard geweest! @ weetjewel: dat is echt niet leuk dat je er zo veel last van hebt! Hopelijk ben je er snel vanaf! @ puk: ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik volgende week ook positief test! @ djaar: dat klinkt goed hoor meisie! Mijn temp is ook erg hoog! (check mijn kaartje) toch zegt dit niks over of je zwager bent of niet. als hij volgende week nog hoog is, dan hebben we beiden goede kansen!
@Marsab; zo lang de temp maar hoog blijft maak ik me ook niet echt zorgen. heb nu andere zorgen aan mijn hoofd. Het wordt vanzelf wel koninginnedag !!
@Salima gefeliciteerd!! @ Marsim, eerst even wat rechtzetten. Ik ben niet 23 (helaas ) tel er maar 7 jaartjes bij op. Ik zal mn profiel ff gaan bijwerken. Leuk dat ook jij donderdag voor een fm moet!! De hoeveelste ronde is dit voor jullie?? Wij moeten gelijk om half negen al. Daarna gaan we de beplanting voor onze tuin ophalen dus het gaat in elk geval een vruchtbare dag worden Het is inderdaad heerlijk weer, doet een mens goed!!!
@all; dank je wel voor jullie lieve reacties meiden!! Ik ben over 2 dagen precies 3 jaar getrouwd, wil proberen het goede nieuws dan pas aan mijn mannetje te vertellen. Kijken of ik het 2 dagen lang voor me kan houden @marsab en djaar77: hoop dat jullie temp. hoog blijft. Het is in ieder geval een goed teken! @Weetjwel, hoop dat je je gauw beter voelt, lijkt me erg vervelend maar ja hoort er ook allemaal bij #-o @Luuske, waar moet jij nog een paar daagjes op wachten? Kun je dan testen? Sorry, volg het even niet meer Groetjes
@marsab, vandaag bloedgeprikt, donderdag uitslag? @mamavyas, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Luisteren naar je lijf! @salima, GEFELICITEERD!!! @all, hier rustig, ik probeer niet te veel te piekeren over vrijdag.. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.. Het enige wat ik kan doen is afwachten... Als ik dan toch moet wachten kan ik net zo goed lekker weer van het zonnetje genieten 8) Liefs Kimonootje
@ all vandaag mijn ongi ben blij heb nu weinig klachten donderdag met de clomid beginnen en dan om de dag klussen we gaan ervoor... bedankt voor alle lieve berichtjes enz.... ik heb echt super veel aan jullie bedankt
@thamar:succes meid met je nieuwe ronde!! @kimonootje: spannend meid!! Nog 2 daagies en dan weet je het!? Wat zegt je gevoel?? XXX
Hoi Salima, Gefeliciteerd! wat goed meid, Hoe lang moest je wachten?? en hoeveelste ronde clomid?? gr. Melek
Hallo dames, ik heb ook een paar vraagjes wat betreft Clomid. Ik ben vandaag bij de gyn geweest en deze heeft een lichte vorm van PCOS geconstateerd. Hij heeft mij het medicijn Clomid meegegeven en Pregnyl 5000. Ik moet vandaag beginnen met het slikken van 1 tablet Clomid en dat 5 dagen lang. Alleen wat ik niet snap is dat je normaal toch pas moet beginnen met slikken op cyclusdag 3 en waarom ik dan gelijk. Mijn menstruatie laat al meer dan 90 dagen op zich wachten dus dat heeft geen zin, dat snap ik, maar moet mijn ongi niet eerst wordt opgewekt met Primolut en dan pas Clomid? Ik ben het helemaal vergeten te vragen aan de gyn omdat er zo veel info op je afkomt.. ook snap ik niet waarom ze me Pregnyl hebben meegeven, daar is mij niks over uitgelegd!! Ik heb wel info boekjes meegekregen over IUI maar is dat niet te vroeg. Ik begrijp het allemaal niet meer. Het was ook ontzettend druk bij de poli en het was allemaal haastwerk. Wanneer weet ik nu of ik een eisprong heb? En moet ik dan vanaf morgen gaan temperaturen? Hebben er meer dames ervaring hiermee? De gyn heeft mij ook niks gezegd over een vervolgafspraak.. als ik dit zo lees ben ik wel heel slecht geinformeerd! Maar miss kunnen jullie mij wat advies geven!
@salima.....GEFELICITEERD!!!! ...echt super! @thamar...he he...eindelijk ongesteld en nu met goede moed een nieuwe ronde....succes!!! @mamavyas....ik begrijp dat je nog niet blij wilt zijn...wacht maar tot je de echo hebt gehad. Dan is het pas ECHT. Ik vind het super voor je. @weetjewel....ik hoop voor je dat jij je snel wat beter voelt.... @marsab en djaar.....ik duim voor jullie dat de temp lekker hoog blijft en dat het positief nieuws is @joontje...wat vervelend nieuws. .....ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn en dat alles goed verloopt......succes meid @schattigkindje....alvast succes donderdag bij de FM @melek....je eerste ronde clomid....nu maar hopen dat het snel raak is. @marsim....nog een beetje genoten van deze heerlijke dag? .....jij ook alvast succes donderdag @luukske.....Was jij niet begonnen met afvallen? Hoe gaat het daarmee? En hoe gaat het verder met je hand? ....en verder nog maar een paar daagjes wachten....ben benieuwd @all...hier weinig nieuws.....ik merk nog niks dat ik ongesteld ga worden. Wel heb ik heeel weinig bruine afscheiding maar dat is ook alles....nu maar duimen dat het morgen door gaat zetten zodat we kunnen beginnen met een nieuwe ronde. Verder heb ik net weer een weekendje weg besproken. Ik ga het weekend van 8-9-10 mei lekker naar ameland......
Ik heb vandaag mijn eerste clomid ingeslikt... ik ben zooo bang gewoon! ik hoop dat het meteen raak is... Zijn er ook meiden die met ronde 1 als zwanger waren??
@puk, zwanger ben ik niet, dus testen heeft geen zin. Heb vorige week bloed moeten prikken, en heb geen eisprong gehad. Vrijdag weer naar de gyn, dan gaan we verdere stappen bespreken. Hij raad me aan om een ingreep te doen zodat mn folikels worden gestimuleerd. Ik denk dat ik daar ook voor ga. Luukske was er positief over! K ben echt blij met deze site, vind het echt fijn om andere meningen/ervaringen te horen! @kiki84,jeetje wat ben je slecht voorgelicht!! Pregnyl moet je toch spuiten? Of is dat ook in tablet-vorm? Ik moest Clomid ook op cd 3/7. Probeer wat vragen op te schrijven, en weer een afspraak te maken bij de gyn, zodat je al die vragen kunt stellen. @melek42, ik hoop ook voor je dat het meteen raak is!! Liefs Kimonootje
heyy meiden melek ik ben 2x in de 1e ronde clomid zwanger geworden, ma helaas beide keren een mk. heb nu net weer de eerst ronde gehad en was niet zwanger, dus dat was voor t eerst niet in de eerste ronde haha. Het kan dus heel god maar het kan ook heel goed een tijdje duren, er is helaas niks van te zeggen. @thamar ik wou net reageren zie ik dat je inmiddels al ongesteld bent, mooi hoor, nu op naar de volgende ronde!!!! salima:Gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten. @mamavyas:jeetje wat lastig dat je zo moe bent, maar luister wel goed naar je lichaam hoor, hoe vervelend dat ook voor je werk is.Jij en je kindje gaan nu toch echt voor!!!! @Lima:lekker hoor even weg, ging vroeger altijd met mijn opa en oma naar terschelling, heerlijk vond ik dat!!! Nu ga ik over 5 weken ook lekker op vakantie, heb er ook al erg veel zin in!!! kiki84 jeetje wat een verhaal!!ik moet zeggen toen ik de eerste keer ging kreeg ik ook vrij onverwachts alles meteen door en mee naar huis en snapte ik er ook niks van, als je dan eenmaal thuis bent ga je je van alles afvragen. Maar wat ik ervan weet is dat je idd eerst provera of iets anders moet krijgen om je ongie op te wekken en dan vervolgens met clomid beginnen op de 3e-5e dag, maar als jij dat niet hoeft tja ik neem aan dat je gyn het wel weet... En over pregnyl daar heb ik helaas geen ervaring mee sorry!!!! Maar anders moet je alle vragen die je hebt opschrijven en naar het ziekenhuis bellen voor een belafspraak met je gyn, en dan toch nog eens die vragen aan hem stellen. @luukske word spannend zeg ik duim voor je meid!!!!! jeetje iemand had op dag 11 een ei van 24 mm?????nou ik moet vrijdg dan is dag 10 maar weet zker dat er niks zit, vorige keer gingen ze pas rond dag 19 groeien pffffff xxx
@thamar, fijn meid...nieuwe ronde nieuwe kansen.... @melek, er zijn wel eens meiden die meteen zwanger zijn, maar je moet het niet als een wondermiddel zien, elke maand heb je rond de 20-25 % kans op een zwangerschap....Clomid helpt je alleen een eitje goed te rijpen, als je de juiste dosering hebt. ben van mijn 1e zwanger geraakt in ronde 4, en zit voor mijn 2e inmiddels al in ronde 6 met Clomid 150 MG..... @lima, alweer plannen, lekker meid, geniet ervan.....misschien brengt die rust je wel een leuke verrassing!! @kiki, sommige artsen laten je gewoon beginnen met Clomid, maar idd de meesten geven je eerst Provera of Duphaston.... heb je ook al van je man een zaadonderzoek gehad, of een samenlevingstest, want anders is het idd erg rigoureus om meteen met IUI te beginnen, heb zelf namelijk PCO, incl alle vervelende bijkomstigheden(overgewicht, helemaal geen cyclus van mezelf) en heb alleen Clomid gehad voor de zwangerschap van onze zoon..... @kimonootje, heb je nog goed over de ok nagedacht? @salima, zie mijn banner!
@Luukske: mijn vriend moet van de week naar het ziekenhuis om zijn zaad te laten onderzoeken. Verder nog niks getest. Ja dat IUI is idd heel apart. Maar ik bel de gyn morgen gewoon op. En dan legt ie me het nog maar eens uit! Thnx voor je reactie
Meisjes ik wilde vandaag de gyn bellen om een afspraak te maken op dag 21 alleen kon ik ze de hele dag niet bereiken, nu is het zooo dat ik het niet meer zoo goed snap! ik lees hier dat er meiden rond dag 11 of 12 langs gaan bij de gyn, dan kunnne ze kijken wanneer je de eisprong heb en daarna geven ze ook aan waarneer je moet klussen?? Wie heeft dit ook?? wie moet er op dag 21 terug??
@melek42....ik hoef ook niet terug te komen voor FM....wel op dag 21 om bloed te laten prikken. Maar woon je toevallig in Enschede?.....ik kon de gyn vandaag ook de gehele dag niet bereiken