Dat klinkt super Patje! Je ventje kan toch bijna niet meer mis schieten Succes! En goed klussen he?! Indian, dat kunnen natuurlijk ook zw-kwaaltjes zijn! Spannend! Ik ga nu even mijn bedje in.. Brrrr.. Heb het koud en voel me nog steeds naar
hoi hoi ik ben een trotse mama van een zoon van 6 en een dochter van 9 maanden ik wilde heel graag weer snel zwanger worden maar helaas geen eisprong gelukkig heb ik een geweldige huisarts die me naar een paar maanden tempen nu clomid heeft vorgeschreven hoop dat het helpt! en natuurlijk dat ik jullie hier een beetje mag gaan volgen!
Hallo ladies! @Lammeke; Welkom! Kom er gezellig bij! @de rest; Denk toch stiekem wel dat de Clomid werkt! Heb vage ongikrampen en misschien dan toch een eisprong! De pijn in mijn tepels blijft dit keer wel uit, maar misschien is dat juist een goed teken! Ik hoop het zo! Maandag even de gyn bellen en vragen wanneer ik nu het beste bloed kan laten prikken! Spannend! Succes meiden! Hou me op de hoogte!
Succes Linda, ik duim erg hard voor je! Hier trouwens ook wisselend pijn aan mijn borsten. En had idd ook rond de ei-sprong nergens last van. raar hoor!
Ola! @Indian; Hoe is het met jou meis? Al ongi/ zwanger? Spannend! Ik ben gisteren bloed wezen prikken, moest eigenlijk vrijdag maar dat was ik vergeten Volgens de verpleegkundige die bloed prikte, kon ik vandaag al bellen voor de uitslag! Dat ga ik dus maar even proberen om elf uur! Denk zelf dat ik dit weekend of gisteren mijn eisprong heb gehad! Spannend dus!
Nee Linda, nog geen van beide! (heb ook nog niet getest, da's te vroeg, en gelukkig ook nog niet ongesteld) Vind het best spannend, werkt de clomid, werkt mijn lijf. Want ook al zou ik ongesteld worden, dan betekend het wel dat deze 100mg aanslaat. (mits het bloed ook goed is natuurlijk) Spannend Linda, ik duim voor je!
Spannend meis! Ik heb dat ook wel hoor, als ik ongi wordt, dan weet ik in elk geval dat het gewerkt heeft en dat is ook fijn! Maar waarom heb je geen banner, dan kan ik je een beetje in de gaten houden! Ik onthoud dat soort dingen zo slecht.. Mag om kwart voor twaalf bellen voor de uitslag! Toch best spannend! ben gewoon benieuwd hoe het ervoor staat nu!
Shit.. De uitslag was toch nog niet binnen.. Morgen mag ik weer bellen! En weer op het wachtbankje dus
balen linda da je uitslag nog niet binnen was had je er zo op gehoopt ga duimen voor je meid indian ik heb dat ook hoor zou het werken werkt mijn lijf moeilijk is het al dat wachten en dat je er zelf geen controle over hebt pfff
hoi dames, heb even een paar vraagjes..... maar zal eerst even een korte intro geven: ben 29 jaar, weet sinds 5 jaar dat ik PCO heb, heb daar ook een ok voor gehad 5 jaar geleden. sept 2004 begonnen met Clomid 50, matig resultaat. Maart 2005 zwanger van een tweeling met Clomid 100(1e ronde van 100). April 2005 Mk van 1 van de 2 vruchtjes Okt 2005 ziekenhuis opname ivm slechte functie placenta en weinig vruchtwater Nov 2005 bevallen van een gezonde zoon, alleen wat vroeg( 1 kilo en 35 cm).... inmiddels 3 jaar verder, en opnieuw een kinderwens. nu mijn vragen aan jullie: -hebben jullie allemaal een korte cyclus, onder de 30 dagen, of ook wel langer? dus bij Clomid gebruik een late eisprong? -hebben diegene die niet naar de gyn hoeven voor follikel metingen, zelf ovu testen gedaan? ook bij Clomid gebruik. heb namelijk het volgende: heb een aantal dagen getest met ovu-testen, vanaf dag 10 tot nu(dag 23), nu heb ik sinds een dag of 5 een redelijk duidelijke roze streep, maar niet super overheersend. voor mijn gevoel (lich klachten) heb ik gisteren mij ei gehad, maar de ovu testen blijven vaag roze.... heb sinds gisteren met vlagen ongi pijntjes, maar minder dan normaal, en een trekkend gevoel in mijn benen. verder heb ik ook nog wat onderrug klachten..... lang verhaal, maar wat zijn jullie ervaringen? groetjes
en natuurlijk alle zwangeren: hartelijk gefeliciteerd en alle wachtenden: suc6 en alle andere proberende dames: onze tijd komt ook!
hoi allemaal ik ben nieuw hier en ben ook pas begonnen met clomid 50 mg ik moet op mijn 3e dag van mijn menustruatie slikken tot de 7e dag en de 11e dag naar het ziekenhuis om te kijken of er een eitje te zien is spannend allemaal ik wens iedereen heeeeeeeel erg veel suc6 [/b]
Succes patricia! Linda, ja zal misschien wel zo'n banner maken dan! Luukske, geen ervaring met ovu testen. Met 50mg clomid een cyclus van 50dgn, en nu met 100mg een cyclus van 28dgn. (als het goed is dan!)
Goed zo! Zie nu dat je over drie daagjes al mag testen! WHOEHOEEEE Hoe voel je je nu? Ik zat me te bedenken dat ik alweer op dag 26 zit! Stel dat ik toch een cyclus van 28 dagen zou hebben (wat ik nu nog niet weet) dan zou ik over twee dagen al mogen testen @Patricia; Helaas welkom hier! Hopelijk is het snel raak voor je! @Luuske; Jij ook welkom hier! Ik zit pas in de tweede ronde met Clomid.. Mijn eerste ronde duurde 35 dagen met een eisprong op dat 21 Ik mag helaas alleen bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, geen FM helaas! Verder gebruik ik geen OVU-testen, want anders ben ik er TEVEEL mee bezig.. Ken mezelf zo ondertussen Succes meiden!
hoi hoi Indian: bij die cyclus van 50 dagen met Clomid heb je daar wel zelf een eisprong gehad? of heb je iets moeten nemen om ongi te worden? lindaS: balen he, dat je geen FM krijgt, heb dat bij mijn 1e zwangerschap wel gehad, wisten toen dat 50 mg niet echt aansloeg, en bij 100 mg was ik in de 1e ronde zwanger, hoop dat 100 nu ook gaat aanslaan. Patricia, jij ook veel succes!
Luuksle, de eerste ronde clomid 50mg was neit aangeslagen, en toe ik mocht beginnen met provera liet het bloed iets anders zien, dus moest wachten. uiteindelijk is het niks geworden, en met moeite uit mijzelf ongesteld geworden. Linda, leuk, jij dus ook misschien zaterdag wel of neit ongesteld. Ik ook! (denk ik dan he, hihi) Zaterdag is dan de eerste dag van mijn nieuwe cyclus, althans zo zou het dan moeten zijn. Snapje? Voel vanalles en helemaal niks, heb geen flauw idee dus. Wel gewoon lekker kermis gevierd het weekend met af en toe een drankje! even voor onze zoon zorgen, zo terug!