@puk25 ik heb eigenlijk niks van de groei gemerkt. Heb altijd wel wat pijn aan de rechter kant van mn buik maar daar heeft mn eierstok gezeten en daar zitten wat verklevingen. Heb vandaag een wat drukkend gevoel in mn buik en een beetje misselijkheidsklachten.. @luukske en einad Hier nog eentje met overgewicht Moet morgen voor de tweede keer naar de dietiste. Afvallen gaat gewoon moeilijker met de hormonen, de gyn vroeg ook gelijk vandaag of ik al was afgevallen. Dat was gelukkig wel zo maar het gaat niet snel, daarom heeft ze me ook metformine voorgeschreven die ik nu 6 weken gebruik. Ik wens jullie veel succes met de strijd tegen de kilo's. Kijk er zelf nu wat luchtiger tegenaan, wil gewoon proberen om als ik wel zwanger raak niet zoveel aan te komen.. @marsim Duim voor je dat je eitjes zondag dusdanig zijn gegroeid dat je maandag voor je eerste IUI mag gaan. Spannend!! @marsab. Jeetje wat vervelend nieuws. Hoop dat je snel wat kilootjes aan zult komen, zodat je na juni weer verder kunt. Tuurlijk mag je gewoon mee blijven kletsen. Blijven we ook op de hoogte van de kilo's die je aankomt Liefs
@marsab, nou meid hoop dat je snel iets vind waardoor je wel snel zwanger raakt. @Lima 84, meid hoop dat de duivels snel doorzetten en dat je niet helemaal weer aan de provera hoeft. @djaar77, wat super meid!!!!! @kimonootje, wat vervelend dat je het gevoelt hebt dat je lichaam niet meewerkt, ik heb dat gevoel ook vaak ik baal zo van die verdomde pco. @Joontje, wat goed meid nou hopen dat het een zwangerschap wordt. @allemaal, ik heb afgelopen maand een licht positieve test gehad (zie fotoalbum) maar ben helaas ongi geworden alleen was ik dit maar 1,5 dag erg vreemd want normaal ben ik wel 4 dagen ongi, 5 dagen later verloor ik een beetje oud bloed heb hier me gyn over gebeld en die zei dat het goed kon dat het een miskraam is geweest, maar het lijkt mij dat je dan wel wat meer bloed dan 1,5 dag heb natuurlijk getest en deze waren nu negatief ik denk niet dat ik zwanger ben maar raar vind ik het wel......ik moest ook weer met clomid beginnen zonder dat ze even gekeken hebben via een echo ofzo. Ik krijg zoiezo geen follikelmeting wat ik al raar vind want wie weet is me bmslv te dun. heeft iemand dit wel eens meegemaakt of gehoord.
hey melek; goh geen paniek meid, begrijp wel dat het lastig is dat je gyn het op een andere manier opvolgt maar uiteindelijk heb je de clomid en daar draait het om, of e nu snel een echo doet voor je ei of een lab erna, zolang er maar een ei is hé!! laten we duimen, mss direct een mooie 1 e clomid ronde Luukske, je maakt het nu wel hééél spannend!!! ga morgenvroeg al eens piepen of je al getest hebt bloem, mss was die test vals positief, allessinds als je meer dan 24 uur rood bloedverlies hebt gehad is de kans op een levende vrucht wel heel klein... op naar een volgende ronde, ook ik heb nl 5 dagen ongi en 2 rondes terug was het maar 2 dagen lang... betekende uiteindelijk helemaal niets, spijtig marsab; wat raar, wat is je bmi? allessinds beter te dun dan te dik, verdikken gaat veel sneller dan vermageren! geniet van het snoepen op dokterscommando! en ikzelf voel helemaal niets... morgen laatste pilletje clomid, spannend seg
Marsab: Nou dat is toch ook wat! Aankomen nog wel.... Ik had dus precies het zelfde,ik werd niet ongie omdat ik onder mijn gewicht zat! Nu ben ik ook wel altijd bezich met lijnen...maar moest vanaf dec. dus ook een aantal kilos aankomen...dat is dus gebeurd! ik kan hier helemaal niet tegen...en kan mezelf gewoon niet meer zien in de spiegel in mn nakie en al mijn kleding is te strak of te klein....maar het is voor het goede doel!!! En daar doen we het voor! Nou nu nog hopen dat het je lukt veel ijsjes eten hihih....maar dat gaat je vast lukken! Moet je je weer melden nadien,en ga je dan weer aan de clomid? Wie weet wordt je juist nu wel zwanger?! je weet maar nooit! Liefs....
dames goede avond, ben vandaag ook naar de gyn geweest en ze zagen helemaal niks geen follikels en geen teken van iets anders raar raar raar en balen natuurlijk! Ik moet maandag terug om bloed te prikken en om weer een echo om te kijken of er dan wel iets is. Die gyn zei dat de behandeling 6 keer herhaald moet worden en dan verder stappen nemen. Wat ik wel heel raar vind is dat ik wel steekjes voel en pijn in de onderbuik maar het zal ook schijn zijn of van de stress....dames fijne avond nog en jullie horen maandag van me. Saida gefeliciteerd meid met je zwangerschap! Djaar veel succes! De rest ook allemaal veel sterkte!
Hoi Calani, Ik hoop het meid, ben al zoo blij dat ik ben begonnen met clomid! HOPELIJK IS HET IN 1 KEER RAAK! Ik heb mijn gyn gebeld vandaag, ik moet dag 25-30 bloed laten prikken. Nu is het zoo dat ik vadaag mijn derde clomid heb ingeslikt, en 13 mei heb ik een telefonische afspraak met mijn gyn. Ik heb besloten om 13 mei om 08.00 uur bloed te laten prikken en vervolgens word ik 12.00 uur gebeld en krijg ik de uitslag van mijn ei! Dames ik ben ook de laatste dagen heel emotioneel, en heb het heel erg koud! KOuwe handen en voeten! Wie heeft dit ook??
melek, inderdaad in 1x raak, da zou mooi zijn hé, we gaan ervoor, en anders de ronde erop hé, ik ben ook zo blij dat ik clomid krijg, er gebeurt eindelijk eens iets... en de klachten die je noemt, handen zijn ok, emo ben ik op en af sinds een jaar (de tijd dat we proberen...) marsab; mijn bmi is 19.7 (1m75 en 60,5kg), ... en ik ben niet van plan te verdikken, mijn gyn heeft daar helemaal niet naar gevraagd... luukske.... TESTEN!
@djaar, nou dat moet wel goed zitten.... denk dat jij een van de gelukkigen bent deze ronde.... @lima, heeft het al doorgezet? @marsim, fijne avond gehad? wat betreft die ziektekosten, we betalen ook genoeg.... hoop dat je maandag je IUI krijgt!! @marsab, vervelend meid....hoe eenn lichaam kan reageren op je gewicht..... ennne jij kunt lekker mee blijven kletsen meid, vind ik wel gezellig, en de andere meiden natuurlijk ook.... @bloem, ik heb dat ook een keer gehad, positieve test, 2 dagen later ongi, test negatief, en maar 2 dagen vloeien.....kan idd, maar is absoluut niet leuk @schatitigkindje, op welke dag zit je nu? vervelend dat er (nog) niks te zien was. @melek, jou klachten heb ik ook met de Clomid.... @calani en alle andere meiden....heb vanochtend getest, en was helaas negatief....ben nog niet ongi, maar als die test negatief is, zal ik vandaag toch wel ongi worden.
nou meiden, die temp die blijft wel op niveau lijkt het. Maar heel vreemd heb ik al de hele ochtend het gevoel ongi te zijn (het gevoel dat er vanalles uit loopt in scheutjes) Het is zo vreemd want er is nog niets te zien en ik ben in al de tijd dat ik temp binnen 14 dagen na mijn ei ongi geworden. Ik snap er niets van
@djaar, veel meiden die zwanger zijn hebben een nogi gevoel....heb bij mijn zoontje de eerste 6-8 weken een ongi gevoel gehad, en was echt wel zwanger!! als je temp zo mooi blijft, denk ik dat jij een van de zwangeren deze ronde bent.... @all, bij mij lijkt het te rommelen.....heb een tampon in, zodat ik meteen kan zien of het zover is.....
@luukske: wat jammer meid..heb nog zo voor je geduimd! @djaar: wanneer mag/kan je testen? @hier: net terug uit het ziekenhuis, en had 3 folikels de grootste was 16x13...super dus...nu moet ik maandag terug komen en dan moet ik waarschijnlijk ma pregnyl spuiten.... Ook heb ik even gevraagd over dat mijn lf te kort was,had nu een andere arts(ken ik niet) en die vond dat ook,oei dat is niet goed zei hij....dus nu heb ik er dus ook duphaston bij en hiermee moet ik beginnen een dag na mn eisprong....als het nu niet lukt dan snap ik het ook niet meer...heb deze keer vertrouwen erin. Kennen meer mensen dat ook dat je duphaston moet nemen? Liefs.....
luukske, zo spijtig!, maar je weet nooit hé, zolang geen bloed te zien is was het mss gewoon een te vroege test... puk25 proficiat met je eitjes!
@luukske, ik hoop dat je te vroeg heb getest! @all, de een wil afvallen, de ander aankomen... Voor degene die willen aankomen, ik zou jullie graag mijn extra kilo'tjes willen geven! Liefs
@puk, mooie eitjes....en heb helaas nog nooit van de duphaston gehoord voor de LF @kimonootje, van mij mogen ze ook wel wat kilootjes hebben..... nog geen ongi, je bent 2 dagen overtijd..... @calani en alle andere meiden, denk toch dat het game over is, heb wat roods ontdekt
@Luukske; bah meid wat vervelend nou. @puk; helaas ook ik kan je niet helpen, mijn banner klopt gewoon. Ik heb dinsdag dus mijn nod maar betwijfel of ik niet eerder ga testen, ben in gedachten met morgen aan het spelen.
@luukske, wat k*t!! *knuff* Ik ben 2 dagen overtijd, maar ik heb ook geen eisprong gehad... Maandag weer gyn.. Liefs
@luukske: dikke knuf voor jou... @djaar: heb jij dan een cyclus langer dan 30 dgn? Ik zal gweoon testen hoor...dan zit je al op 31 dat lijkt mij toch helemaal goed! Ik denk dat jij op roze gaat deze maand! Liefs....
hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden.... @Djaar, ik denk idd echt dat jij op roze gaat deze ronde.....zou gewoon dit weekend een testje wagen, ook al is het voor NOD, ik weet hoe ik zelf altijd ben, en mocht het fout gaan, tja dan gaat het fout, niet dat ik daar vanuit ga!!
@lynd: hey hoe gaat het met jou? Ben benieuwd of je al een eisprong hebt gehad? Nou ik moet dus net zoals jij ook aan de duphaston en moet daar 1 dag na mn eisprong mee beginnen moest jij dat ook? Dit krijg ik dmv pregnyl te spuiten...en daarna 2 tabletjes per dag 12 dagen lang.....Vond het vreemd omdat ik duphaston in eerste instantie gekregen heb een paar maand geleden om mn ongie op te wekken! En hoop dus dat dat nu juist hiermee niet gebeurd...vreemd toch? Mijn gyn vertelde dat dat gebruikt wordt na je ei om je een extra hormoonstoot te geven om het te laten lukken....ben erg benieuwd!!! Liefs....