hey dames hoe is het hier???met mij gaat het goed weinig op het forum geweest en echt te veel om op iedereen te reageren.. @ calani mijn temp is de ene dag 36.4 andere dag 36.7 weet iemand hoe dit kan??en als ik straks mijn ei krijg hoe hoog moet mijn temp dan ongeveer zijn?? @ luuske echt rot voor je...denk aan je
@luukske; wat vreselijk balen meid!! @All; mijn temp is iets gedaald en voor het eerst in jaren heb ik diarree gehad vanmorgen. Heb niets geks gegeten gisteren of zo geloof ik dus snap er weinig van. Zou het iets met zwangerschap te maken kunnen hebben? Morgen doe ik gewoon weer een test (als ik dan nog niet ongi ben)
Nou dames, hier ook weer de laatste dagen voor NOD aangebroken. Ik had tot een paar dagen geleden helemaal niks geen tekens of symptomen, maar nu weer grote pijnlijke borsten en ben steeds een beetje rillerig, koud. Temp is voor mijn doen hoog; 37. Dan begint toch de hoop weer een beetje te kriebelen, maar ben al zo vaak teleurgesteld dat ik daar van mezelf niet aan toe mag geven. Ik zal komende week wel gewoon ongesteld worden, zoals elke keer... En dan, alweer 8e ronde clomid... Liefs, Marijn
@ luukske, echt balen, ik had zo gehoopt dat je een positieve test zou hebben! @ calani, ik heb nooit getempt dus kan je niet verder helpen helaas! @ djaar, ik ga voor je duimen, spannend!! @ marijn, heel herkenbaar hoe je je voelt, ik hoop dat je ronde acht met clomid niet nodig zal hebben!
@ Luukske, jeetje wat balen meid. Dus het is nu toch echt doorgekomen. Even een baaldag en op naar de volgende ronde meid! Een dikke knuffel voor jou. @ All, vanmorgen weer bij de gyn geweest. Had eerst 1 eitje rechts zitten en 3 links. Rechts is niet goed doorgegroeid maar 2 mm en links zit er nog maar 1. Die is nu 16 bij 18 mm. Ondanks dat mijn linker eileider dicht zit blijft de gyn toch wel positief dus wij ook. Ik krijg dinsdag mijn eerste iui. Morgen moet ik bellen voor de tijd en dan hoor ik ook hoelaat de pregnyl erin moet. Ik heb besloten om hem zelf te gaan zetten. Heb nog niet geoefend maar ik doe het gewoon. Ik ben verpleegkundige. Ik kan het ook bij een ander dus moet het ook bij mezelf. Even door de zure appel heen. Het schijnt elke keer makkelijker te worden dus we zien wel. Ben erg benieuwd naar dinsdag maar kijk er ook wel naar uit. En maar hopen dat we rond moederdag dan een leuke kado krijgen!!
@luukske: he jammer meid...had het zo voor je gehoopt! @marijn: heb je wel vaker pijnlijke borsten dan? Anders is het een heel goed teken...Succes! @djaar: hoe lang is je cyclus dan?? @hier...morgen weer fm en dan zal het eitje(s) wel groot genoeg zijn en moet ik pregnyl spuiten!!Als we dan morgenvroeg klussen...dan zit ik toch goed als ik smiddags die spuit zet?? Liefs....
Hoi Dames, Ik heb gisteren ovulatietesten gehaald voor het eerst. Deze ga ik effe uitproberen Ik ben zoo zenuwachtig, ik hoop dat het deze maand raak is. Vandaag zit ik op cyclusdag 8 en vanaf gisteren hebben we besloten dat we iedere dag gaan klussen. Wat ik wel raar vind dat ik cyclus dag 1 tm 4 lage temp had en vanaf 4 tm 8 zit ik nu elke dag op 36,8. Is dit normaal? als het goed is moet mijn temp aankomende week wat hoger zijn of niet?? En wanneer kan ik het beste beginnne met de ovulatietesten?
@marsim; dat ziet er goed voor je uit! jij krijgt dus iui een dag na de pregnyl?? Hopelijk een mooi moederdag cadeau!! hihii XXX
@ heeft iemand enig idee wanneer je moet klussen..??? Ik moet waarschijnlijk morgen tegen de middag een pregnyl spuit zetten...en daarna aan de duphaston.... XXX
@ melek en puck ik zou om de dag klussen dat is echt het beste..ik zit nu op dat 7 en ga vanaf nu om de dag klussen dan blijft het ook nog een beetje leuk
@ melek dit is mijn tweede ronde... na deze rond moet ik weer terug naar de gyn moest het eerst zelf proberen..
Oww oke, dit is mijn eerste ronde met clomid, Ik hoop dat het gaat lukken en hoop natuurlijk ook voor jouw! 13 mei moet ik bloed laten prikken, dan krijg ik te horen of ik een eisprong heb gehad.
hier is het deze ronde ook niet raak, begin al met spotten morgen of dinsdag (afhankelijk wanneer ongi goed doorbreekt) afspraak maken voor bij de fertiliteitsarts
Dames, Ik had nog een vraagje aan jullie, ik had een stukje gelezen op internet, er stond dat je wel moet uitkijken met douchen als je zwanger wilt raken. Als ik elke ochtend ga douchen, dan was ik mijn vagina ook natuurlijk, ik laat ook meestal water naar binnen lopen?? Is dit verstandig?? Ik denk dat ik dit niet meer moet doen?? Weet iemand een antwoord hierop??
Dames, Ik had nog een vraagje aan jullie, ik had een stukje gelezen op internet, er stond dat je wel moet uitkijken met douchen als je zwanger wilt raken. Als ik elke ochtend ga douchen, dan was ik mijn vagina ook natuurlijk, ik laat ook meestal water naar binnen lopen?? Is dit verstandig?? Ik denk dat ik dit niet meer moet doen?? Weet iemand een antwoord hierop??