Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dan lopen we in principe gelijk Indian! :) Haha! Hoewel ik niet denk dat ik een cyclus van 28 dagen zal hebben, ben natuurlijk dit keer ook op dag 5 gestart met Clomid! Denk nog twee weekjes geduld hebben! :) Spannend! :D

Luuske; Hopelijk is het voor jou weer net zo snel raak! Dat zou natuurlijk super zijn! Ik zal voor je duimen!

Over een half uurtje ga ik maar weer eens naar de gyn bellen! Ik hou jullie op de hoogte!

2. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ik hoop op een mooi bloeduitslag Linda!
    Ik ben op dag 5 begonnen met clomid. Oh jij ook zie ik! nou zeg....da's toevallig!moet toch goed komen met ons 2!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helaas! Mijn waarde is 2,0! Dacht ik al! Nu maandag weer bloedprikken en dan hopen op een hoge waarde! :D

Vorige keer ging hij ook van 2,6 naar 28,9! Dus ik heb nog hoop! :)

4. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    balen Linda! Ik blijf voor je duimen!

Ik heb mijn bel afspraak bij de gyn verzet naar vrijdag. Kon eigenlijk pas woensdag bellen. Nu maar hopen dat hij de uitslag vrijdag ook binnen heeft! En dat die goed is!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Uiteraard duim ik ook KEIHARD voor jou! :) Hou geen duimen meer over hier ;) :)

Vind het bij jullie wel echt lang duren, ik had binnen twee dagen de uitslag :eek: En tja, wat haten wij het meest...? WACHTEN! ;)

6. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
  7. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Precies Linda, er is niks erger als wachten!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Patricia is haar tong verloren ;) :)

Je hebt een leeg berichtje gestuurd meis ;)

9. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ja zag het ook Linda, hihi wist er niks op te zeggen.
    Misschien verkeerd gepost en daarom leeg gemaakt?

10. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Patricia, al begonnen met de clomid?

Lina hoe is het met jou?

Luukske, al duidelijkere ovu testen?
    Of nog beter een positieve zw test?

Linda, en........hoe voel je je? Maandag bloedprikken toch?
    Hoop op goed nieuws van jou!

Hier alles goed, weinig bijzonders, ben denk ik (nog steeds) een beetje ziekjes aan het worden. Voel mij af en toe niet lekker, beetje misselijk, maar ook weer niet helemaal! Erg raar!

11. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hi Meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?
    Iemand al positief nieuws/postitieve test?

Ik zit met een vraag/probleem.
    Ik ben nu eindelijk na 85! dagen ongesteld geworden.
    Aan de ene kant ben ik daar natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant ben ik nu een beetje bang dat de Gyn (waar ik 23-10 heen ga) me nu misschien wel naar huis stuurt om het eerst nog een tijdje af te wachten ofzo!
    Wat denken jullie? Misschien een beetje raar dat ik zo te denk of niet?

Veel succes allemaal weer met afwachten en hopen op goede resultaten!

Groetjes Willemijn

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Indian,

hier nog steeds van die die rare testen....

gisteravond was hij zo negatief als wat, gistermiddag zo positief als wat, en nu vanochtend weer een dunne roze lijn..... :(

een postieve zwangerschapstest zit er voorlopig nog niet in :( , want volgens mijn banner zou ik deze week mijn ei hebben gehad :( , maar volgens mijn eigen gevoel afgelopen week :( .....en dan nog die ovu testen.....raar allemaal.... :(

als ik niet zwanger ben, maar wel volgende week of zo ongi word, dan weet ik wel dat mijn cyclus weer korter aan het worden is, en ik mij ei dus echt goed heb gevoeld.... :)

hier nog nieuws bij de dames :(: :(:

groetjes

13. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Nijmelijntje, hoop het niet dat hij je naar huis stuurt. Doet hij dit wel, gewoon door zeuren. Een cyclus van 85dgn is erg lang! Daar moet hij iets aan kunnen (gaan) doen!

Luukske, nou ik duim voor je! Op of een positieve test (natuurlijk de beste keus!) of dat je ongesteld wordt!
    Heb nog nooit ovu testen gebruikt, dus kan je niet adviezeren. Succes in ieder geval!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@luuske; Ik heb aan het begin ook nog weleens ovu-testen gebruikt, maar ze sloegen bij mij altijd posi uit.. Schijnt met PCO te maken te hebben, omdat je LH dan hoger is (?!) Ben er in elk geval mee gestopt.. Hopelijk heb je je ei gehad en straks een super posi test in handen! :)

@Nijnelijntje; Wel goed dat je uit jezelf ongi bent geworden! Maar ik zou gewoon naar de gyn gaan en kijken wat ze zegt! Als je er eenmaal bent, doen ze misschien wel meteen wat onderzoeken :) Succes!

@Indian; Ben zo voor je aan het duimen! Hopelijk ben je hartstikke zwanger deze ronde! SPANNEND!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Dames,

Indian, spannend die dagen voor je NOD....voel je iets :(:

LindaS, meende ook al dat het een beetje raar is met die ovu testen :( ....
    moet jij trouwens naar de gyn voor echo's en/of bloed controles :(:

hoop idd dat het raak is :) , maar ben ook al blij met een kortere cyclus.....
    en wat betreft mijn gevoel van mijn ei.....lijkt mij sterk dat ik er echt langs zat.... :eek:
    heb in ieder geval goed geklust! ;) ;)

groetjes

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Luuske; Ik heb besloten dat ik gewoon zo veel mogelijk probeer te klussen, want dan kan het niet mis gaan ;)
    Ik moet alleen op dag 21 en 28 bloedprikken (as. maandag weer) en de mocht ik ongi worden op dag 3 een echo! Helaas geen FM, wat ik heel jammer vind.. :( Maargoed, elke gyn is weer anders en ik ga er ook niet om zeuren! :)

En jij?

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier ook gewoon raak schieten...haha.....

heb bij mijn 1e zwangerschap een andere fert.arts gehad, die was heel fijn, nu zitten er andere.....

heb bij de 1e keer 3 x per week FM gehad, werkte toen zelf in dat ziekenhuis, dus ging extra en kon makkelijk onder werktijd....

nu dus gewoon goed klussen!

18. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ja Luukske en Linda, ik hoop snel op goed nieuws hier van ons allemaal!

Luukske, nee ik voel nog niks, denk ik, hihi. Heb overal en nergens een beetje last van....dan weer wat last van mijn borsten, dan weer wat misselijk.
    Morgen hopelijk de uitslag van het progesteron (dacht ik) (ei-sprong) en hopelijk is die goed!
    Ben benieuwd wat mijn lijf doet!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dames we gaan ervooor!

20. Indian

Indian Actief lid