@anoniempjuh:Hey..dat zou super zijn een pos. ovutest...je kunt ook een hele snelle/korte piek hebben hoor... Uit mijn bloed bleek dat ik de vorige keer geen eisprong heb gehad...wel was mn eitje 24mm...maar is gewoon weer gekrompen! Idd mn lf is echt te kort...hopen dat hij nu lang is! Heb wel krampjes zo af en toe....hopelijk geen ongie teken! Succes met klussen!! XX
heyy puk brrr als ik jou verhaal hoor ben ik meteen abng dat ik dat ook heb, een mooi ei die niet springt maar krimpt pfffff nou zo nog maar een ovutestje doen... ik duim voor je dat je nu een mooie lf zult hebben!! xxx
nou gisteravond weer 1 van kv en die was naar mijn ideej ook net zo donker. vanmorgen temp was t zelfde als gister, maar dat is echt een zooitje, normaal is ie voor me ei 36.2-36.4 en nu steeds 36.5-36.7....beetje raar maar goed vanmorgen weer 36.5, toen cb ovutest gedaan, die mogen wel sochtends toch???????nou er kwam een gezichtje joehoeeee!!!!!!!!!!!!!!!ben super blij maar zit mezelf alweer gek te maken dat ie misschien te grootis ofzo, want groter als 24mm is niet goed toch?? We hebben iig donderdagavond geklust, gister helaas niet want en bij me ouders en had me speoling niet bij me(dat moet ik 3 uur van te voren gebruiken voor me zuurgraad) maar we gaan wat vroeger weg zodat we rond een uurte of 6 nog ff thuis kunnen aha, hoop dat t op tijd is................. xxxx
@anoeniempjuh: Hej meid dat is super...alleen je mag niet met ochtend urine testen omdat die dan altijd pos. aangeeft! Ochtendurine heeft meer lh uit zichzelf al... Hopelijk heb je het niet met ochtendurine gedaan...en heb je nu gewoon je ei!! Klusze!! XX
Hai allen! Is hier niemand vandaag??? Heb een beetje het gevoel dat ik ongie ga worden...heb nl witte afscheiding,weet niet of dit normaal is na een eisprong?? En heb af en toe krampjes al direct na mn eisprong....of is dit allebij een goed teken?? Liefs...
hey puk ik heb er gister middag en avond gedaan die waren net aan positief, vanmorgen cb, die was posiitief, en vanmiddag kruidvat, toe ook knalpositief joehoeeee maaruh die digitale van cb mag je wel gewoon sochtends doen hoor!!!! Denk dat ie vandaag springt!maar temp zegt nog niks, das wel een zooitje nog steeds heel vaag.... hoe is het verder met jou nu??
O gelukkig...helemaal goed...ga wederom voor je duimen!! Hoe het met mij gaat..lees in mn vorige berichtje... Nou meid succes!! XXX
HAllo Dames, hoe is het met jullie allemaal?? Gisterenochtend hebben wij geklust en gisteren avond niet! VAndaag heb ik heel erg last van ongi gevoel, het lijkt er op alsof ik ongesteld ga worden... ik heb zooo een rare pijn bij mijn vagina Kan dit betekenen dat ik binnnenkort mijn eisprong heb?? gisteren was mijn temp 36,5 en vandaag 36,7 Zal ik vandaag nog een ovu testje wagen?? ik ga vandaag zowiezoo weer klussen!
hey meiden, hier even een kort berichtje van mij..... @puk, die klachten had miracles ook na haar ei, en ze is vandaag 12 weken zwanger.... @all, hier alles rustig aan....lekker aan het genieten van het mooie weer, kunnen helaas niks ondernemen want zoonlief heeft 40 koorts
DAMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! ik heb een positieve ovutest!!!!!!!!!!! ik ben heel erg blij! vanavond word het weer goed klussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOOO ik ben zooo blij! eindelijk! Dit betekent dus dat ik mijn eisprong binnenkort heb toch???
@ puk super man ik hoop dat het raak is @ luuske hoe is het met je?? @ all hier is alles rustig doe gewoon temp al vergeet ik het wel eens.....zoals vanmorgen we hadden een bruiloft gisteravond dus nooit meer aan gedacht...we klussen nog steeds om de dag en dat gaat goed ik hoop gewoon dat het raak is maar ga er abosuluut niet vanuit ga maandag de gyn bellen voor een afspraak over 2 of 3 weken..
melek super meid maaruh je moet niet TE veel klussen he dat is ook niet goed, om de dag schijnt het beste te zijn.en als je test positief is kun je het een keer extra doen, maar zeker niet 2 keer per dag hoor, teminste lijkt mij haha. puk sorry had t ff niet gelezen. Ehh tja ik heb volgens mij nooit meteen na me ei steken, toen ik zwanger was 2e keer kwamen de steekejs een week erna, en over dat witte ehh zal t de komende dagen in de gaten houden haha. @all vanmiddag nog een ovutestje en binnen een minuut knalpositie joehoeeee dus rond 6 nog ff geklust, en donderdagavond us dat moet goed zijn!! xxx
anoniempje, hiihihihih neee klopt, ik heb laatst gisterencohtend geklust! en vanavond wil ik wel weer gaan klussen! hihihihihi Hopelijk is het meteen raak, heb al een paar uurtjes een ongi gevoel... Buikpijn en steekjes
Ik denk dat mn ei geweest is en die witte afscheiding en steekjes na mn eisprong heb ik nu ook alleen maandag krijg ik pas te weten of ik een goeie eisprong gehad heb . Melek heel veel sterkte en ik ben ook ongeveer zo lang bezig als jij voor een eerste wonder lijkt me zo leuk!! Groetjes schattigkindje
Dank je wel schattigkindje, Jij oom veel sterkte, en hoop dat je maandag een mooie uitslag krijgt! ik heb vandaag ook last van witte afscheiding en steekjes in mn buik... net ook een positieve ovutestje gehad.... Ik denk dat mijn eisprong morgen is maar bij jouw is het al geweest?? zou het bij mij ook geweest zijn?? Donderdagavond had ik geen positieve ovu test, maar vandaag een hele mooie ovu testje..
AAAAAAAAHHHHHHHHH!!! Meiden! Ik moest vandaag (cd26 bij cyclus van gem. 30 dagen) een zwangerschapstest doen. Veel te vroeg om iets te zien, zo dacht ik. Niet dus! Zojuist een postieve test in m'n handen gehad!!!!!! )))))))))) We durven ons eigenlijk niet zo over te geven aan blijdschap, vorige keer (11 mnd. geleden) VMK met 6 weken, maar ik ga dus lekker door met het slikken van Duphaston, zoals mijn gyn zei, en morgen weer een test om te kijken of donkerder geworden. Dit is dus mijn eerste ronde Clomid + Duphaston geweest, ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat! Overigens geen zwangerschapsverschijnselen gehad, of in elk geval niet anders dan normaal, bijv. pijnlijke borsten. JOEHOE!!!
lynd gefeliciteerd meid echt super!!!!! @al pfffffffffffffffffffffffffffff ik word er cht moe van, vrijdag dus posi ovutest en gister maar vandaag geen tempstijging, volgens mij had ie al gestegen moeten zijn, word weer een lekkere baaldag dit...
Lynd gefeliciteerd meid! =D> Puk25 ik had dit ook gisteren, heel erg last van buikpijn en steekjes... Gisteren ook een positieve ovu testje gehad, kan ik vandaag ook gewoon gaan klussen zou dat beter zijn? mijn temp is vandaag 36,7 net als gisteren, gaat dit nog stijgen?? Gisteren avond tijdens klussen had ik ook heel erg pijn, maar mijn gaatje was wel wat groter dan normaal, dit heb ik duidelijk gemerkt en ook had ik veel slijm sorry voor de details! Wanneer heb ik nu mijn eisprong??