@melek:ik durf niet te temperatuuren ben bang voor dat hij laag is...erg he...Heb wel 1x na mijn eisprong gekeken en toen was hij 36,9 en mijn basale temp is 36,4....dus toen zat het nog goed... @hier had echt net steken...en verloor een beetje slijm,op de toillet echt een lange sliert(sorry)...schrok even dacht echt dat mn ongie eraan kwam!! Tot nu toe nog vals allarm gelukkig!!! Is dit een ongie teken? Of innesteling,die zal ik vandaag moeten hebben.. @kimonootje: ik maak mezelf ook gek denk ik...dat is dus vrij normaal...waar is je banner? Hoe is het verder met je? @lima Succes! Liefs....
hey melek, fert friend kost niets, je kan je gewoon inschrijven op de site en dan kan je alle gegevens inbrengen en ik wil ook wel op de lijst pilstop mei 08, voor een eerste wondertje, 1e ronde clomid
puk25, wat spannend! ik hoop dat het innestelling was Ik voel ook allerlei dingen in mijn buik, de hele tijd gerommel.. ik heb vanaf gisteren ook last van diarree mijn temp is vandaag weer gestegen ben zooo blij en hoop dat het hoog blijft. woensdag 29-04-09 36,7 donderdag 30-04-09 36,6 vrijdag 01-05-09 36,4 zaterdag 02-05-09 36,7 zondag 03-05-09 36,7 maandag 04-05-09 36,8 dinsdag 05-05-09 36,8 woensdag 06-05-09 36,9 Kan ik er dus van uit gaan dat ik mijn eisprong zondag heb gehad? vandaag is het best wel hoog, zoo hoog had ik het nooit!
zuurtje, ik had vorige week dinsdag getest was negatief, vervolgens heb ik donderdag weer getest en was weer negatief! ZATERDAG HEB IK WEL EEN HELE MOOIE duidelijke positief testje gehad, en zondag was ie weer positief, maar hij was niet zoo donker als zaterdag
Meiden, als er vandaag niemand tijd heeft om de lijst bij te werken met de nieuwe dames zal ik dat vanavond doen! En dan wil ik natuurlijk ook bij de zwangeren staan...! Ik heb dus om 12.45 een gynbezoek, weet eigenlijk niet wat er gaat gebeuren, moest een afspraak maken als ik pos. test zou hebben. Voor echo lijkt het me nog vroeg (net iets meer dan 4 weken zwanger!), weet niet of er al wat te zien zou zijn. Vind het wel heel spannend, wil zo graag dat alles goed gaat! Gisteren weer zo ongeloofelijk moe, weer om 9 naar bed gegaan, met als gevolg dat ik om 4 uur weer wakker werd, hoera. Geprobeerd te slapen, maar nee hoor, bovendien moest ik gigantisch plassen, en toen ik mezelf uit bed getrokken heb voelde ik dat ik ook gigantische honger had. Dus maar crackers gaan eten, nog wat lezen op de bank om hubby niet te storen en toen weer een half uurtje in slaap gevallen tot de wekker ging om 6.20. Ben gebroken...! Hubby is er sowieso niet helemaal bij, hij heeft een soll gesprek vandaag (op zelfde tijd dat ik naar gyn ga) en er is twee dagen geleden iets in zijn rug geschoten waardoor hij zich alleen met veel pijn kan bewegen. Ik zou graag dat hij wat meer aandacht voor de zwangerschap (en mij!) had, maar goed, hij maakt daarnaast ook zeer lange dagen dus ook hij is uitgeput. Nou, probeer mezelf door de dag te slepen, maar heb de neiging om met mijn hoofd op het bureau in slaap te vallen (we beginnen hier om 8 met werken, dus ik ben al een half uur bezig). Hoop dat jullie een mooie dag hebben vandaag!
hmmm vrijdag heb je niet getest, want het kan zijn dat hij vrijdag al posi was zal zo nog eens temp bekijken
melek ik heb het idee dat je eisprong tussen vrijdag en zaterdag is geweest, nu even enkel alleen afgaande van je temperatuur dus kans is groot dat als je vrijdag had getest deze ook al posi was geweest een LH piek kan tot 3 dagen duren maar je eitje springt binnen de 48u vanaf de eerste posi ovutest gerekend
ja kan dat dus ook? donderdag was het negatief, maar wel geklust. Vrijdag niet geklust, ook niet getest! zaterdag wel geklust, dus wel positief zondag weer geklust, weer positief maandag weer geklust, maar niet getest gisteren niet geklust!
daar zat ik ook aan te denken, maar op dag 4, 5 en dag 7 en 8 was mijn temp ook 36,8 Maar je hebt wel gelijk want vanaf vrijdag is ie alleen maar omhoog gegaan! ik hoop dat het ook hoog blijft! maar nu is het zo dat wij vrijdag niet hebben geklust, is dit nu jammer?
dat kan ook test kan zo maar ineens posi zijn volgens mij is je ei van vrijdag op zaterdag of zaterdag gesprongen ik zou wel nog even doorgaan met klussen voor de zekerheid
wat je temp voor je ei doet kan geen kwaad als je eisprong hebt gehad krijg je een dip en gaat daarna je temp omhoog let wel op tussen dag 5 en 10 kan het zijn dat je weer een dip hebt , daar moet je je dan geen zorgen om maken . als hij later dan dag 10 daalt kan het zijn dat je ongi eraan komt je klusschema is goed gyn en fertiliteitsartsen raden aan om om de andere dag te klussen, dus 1 dag wel en dan weer een dag niet
zuurtje, bedankkt! wat ben ik opgelucht zeg! dus na een paar dagen gaat ie weer dalen en vervolgens moet ie weer omhoog gaan en als dat niet zo is, dan komt mijn ongie dr aan! Spannend allemaal! en nu maar hopen dat het raak is natuurlijk, hoe is het met jouw verder? is jouw ongesteldheid weer weg?
@goedemorgen allemaal! @hier nog geen ongie gelukkig....weer slecht geslapen en weer zeer vroeg wakker! @lynd:succes vandaag! XXX
melek ja ongi is eindelijk weg morgen naar de fertiliteitsarts, benieuwd wat hij gaat zeggen begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden
@lynd haha ja balen is dat he,heb ik de hele week al wordt er gek van! Maak me een beetje zorgen over dat slijmverlies...ben bang dat ik ongie ga worden heb ook telkens steken gister vooral....
@puk: zolang wit slijm is, geen zorgen maken!! Ik ben zwanger en heb juist extra veel witverlies (en dat heb ik normaal ook in de week na mijn eisprong). Misschien is het juist wel een goed teken. Zelfs bruin slijm hoeft niet slecht te zijn, had ik bij mijn vorige zwangerschap namelijk een week lang (innesteling!).
hey meiden, hier weer een berichtje van mij....ben druk huis aan het opruimen etc...en alle spullen voor onze vakantie klaar aan het maken..... zie alweer roze erbij, gefeliciteerd meiden... @all op het bankje, succes.... @all naar het ei zoekende, klusser de klus hier niks bijzonders te melden, zit op CD12, en verwacht zo rond moederdag, of iets later mijn ei, heb namelijk al af en toe steekjes.....