Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Indian; Oeeeeehhhhhhhh spannend! :) Ik duim nog steeds! Ga je morgen testen?

@Luuske; TJAKKA! Ik ook hoor!

Ik heb trouwens zere borsten.. Nog niet eerder gehad! Dus vind het stiekempjes toch wel weer spannend! Had er namelijk niets van verwacht, maar misschien heeft de Clomid toch wel aangeslagen! :)

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

ik wordt gek van mijzelf.... :rolleyes:

omdat ik nu geen fm krijg, en dus niet 100% zeker ben wanneer mijn ei er was...... :(

moet nu ook weer kijken wanneer mijn ongi moet komen, want dat is nu ook even zoeken....heb een cyclus van 35 dagen aangehouden(had ik bij mijn vorige zwangerschap ook), maar misschien is dit wel wat langer of korter nu in het begin.... :(

ik werd me vanochtend toch misselijk wakker.....is nu wel gezakt...
    verder kan ik er niet veel van opmaken, mijn borsten zijn afgelopen week wel gevoelig geweest, maar deze week weer niet.....

mijn man vroeg vanochtend wel meteen of nr 2 gemaakt was, haha.... :)

raaar he

3. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Spannend Luukske en Linda! Duimen draaien overuren!

De gyn belde vanmorgen al! De waarde was 22. Ze hadden hoger verwacht, maar ze hadden overlegd en denken dat mijn ei eerder is gesprongen en dat ze hem dus (weer) gemist hebben. Ze zei dat ze het moeilijk vonden om het duidelijk te krijgen bij mij. hihi heb ik weer.
    Moet t weekend testen indien ik niet menstrueer, en dan beginnen met provera. Tussen dag 1 en 3 terug komen en moet dan gaan spuiten om het ei te laten springen (wanneer wij/hun willen) hihi.
    Vind het ergens wel komisch, andere kant balen natuurlijK!
    Tja, nu de ham vraag of ik wel of niet ga testen.
    Vind het wel moeilijk, omdat ik al wel een dag of 3 regelmatig weeig ben (misselijk) en vannacht toen zoonlief wakker was, zelfs erg duizelig. Borsten doen bijna geen zeer meer. Maar had dit met de eerste zw ook niet.
    Houd jullie op de hoogte!

4. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    whaaaaaa, ben al een beetje blij! Net toch maar de stoute schoenen aan getrokken en getest! En het lijtk erop als of er 2 streepjes staan! Ben helemaal blij, man helpt door te zeggen dat we morgen of overmorgen nog maar eens moeten testen om te kijken of het dan nog zo is, maar heb al een klein beetje hoop.

Hoe zet je foto's hier in je album? dan zal ik er een foto van maken!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Indian,

je zit nu op dag 28, toch?
    en je andere cyclussen zijn hoelang?

kreeg jij nog FM of alleen bloedcontroles?

vind wel dat de artsen makkelijk spreken hebben om te zeggen dat je zo snel weer moet testen en met provera moet beginnen, voor hetzelfde geld ben je wel zwanger, en dan.....

ik zou daar qua gevoel moeite mee hebben....

indien je geen FM krijgt, kunnen ze dan niet beter eerst een ronde daar mee kijken?

ik zit hier dus ook in het ongewis, misselijkheid is over, maar had dat gisteren ook....en ook overgegaan.

zit nu op mijn borsten te letten, waren vorige zwangerschap wel erg gevoelig, maar volgens mij ook nog niet direct.....en als ik zwanger mocht zijn, dan is het ook nog erg vroeg....

dat zou ik bij jou ook denken, dus vandaar dat ik er wel moeite mee zou hebben om meteen na een neg test provera te nemen.

groetjes

6. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Luukske, ik wordt heel goed in de gaten gehouden, moet elke 2 dagen terug naar het ziekenhuis tijdens de groei en sprong van het ei-tje!
    Maar ze snappen het niet.
    De arts zei ook, als ik begin volgende week niet ongesteld ben, dat ik dan moet beginnen met provera!
    Maar ga nu ff kijken of ik de foto's kan up loaden in mijn album. kijken jullie ook ff!

7. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    ga ff de was ophangen en met de hond eruit, nu slaapt onze kleine lieve man nog! Tot zo!

8. Hoi Idian,
    wat spannend zeg, ik zie ook goed een lijntje hoor.
    ze zeggen een lijn is een lijn..
    ik duim voor je..
    ben ff een tijdje nie op het forum geweest, wilde een beetje proberen om er niet zo mee bezig te zijn!
    Iedereen heel veel succes!
    Liefs,
    Einad

9. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    dankje einad!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH! Indian! Ik zie een streep! :D :D :D

En een streep is een streep zeggen ze! Ik ga je heeeeeeeeeel voorzichtig feliciteren! :)

Misschien kun je over 2 daagjes de digitale doen, dan weet je het zeker! SUPER! :)

Ben zo blij voor je! :)

11. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Dankje Linda.!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! Dat geeft mij weer hoop! :)

Ik heb opeens krampen aan mijn linkerzijde en straalt door naar mijn lies.. Zou ik dan nu pas mijn ei hebben?! Hoop toch echt dat ik hem al gehad heb.. Hmmmm... :(

13. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Duim nog steeds voor je Linda!
    Jij MOET ook deze maand een positieve test hebben!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Indian,

wat zie ik nu!

super....zie echt een lijn!

voorzichtig toch al GEFELICITEERD!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop het zo! :) Maandag bloed prikken! :)

16. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    duim, duim, duim!

17. Hoi Indian,
    Ik zie dat ik je mag feliciteren!
    Echt super voor je!
    Ga er van genieten!

@Linda ik duim ook voor jou hoor!

18. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    dankje einad! ga morgen nog ff testen voor de zekerheid! maar er stond echt een streepje gister!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik wens jullie ten eerste veel suc6 in de mmm. Ik slikte sinds september 2007 Clomid en vorige maand raakte ik zwanger icm IUI. Ik heb nog 3 gesloten pakken Clomid die ik niet meer nodig heb, dus vroeg ik me af of ik daar iemand blij mee kan maken.

Graag via PB.

Liefs Roosje,

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Dames,

weer een dagje voorbij..... :D

Indian kunnen slapen vannacht? :)

Linda, maandag is jouw dag! ;)

alle andere dames succes! :)

ik heb vannacht gedroomd dat een positieve test had.....mijn ochtend misselijkheid van gisteren is weg, ben af en toe wel een beetje zweverig in mijn koppie.....

groetjes

Deel Deze Pagina