Laat even weten of er nog info van jullie mist op de lijst, inmiddels veranderd is (hoeveelste ronde clomid?), of als er nog iemand op wil. Ook belangrijke afspraken. Dan zet ik het erop, als je het zelf niet kan! @puk: lief van je, weet dat het vruchtzakje donker afsteekt tegen de rest (omdat het vocht bevat), maar het was zooooo ienimienie dat ik het nooit zou hebben gezien als de gyn het niet had aangewezen met de muis. Ze zei dat het niet te zeggen was of dat het vruchtzakje in ontwikkeling was, was echt minuscuul! Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt!
@ Lynd. Ik zit op dit moment op dag 25 van mn cyclus. Op dag 12 dacht de gyn dat mn eitje zou springen. Geen positieve ovutest gehad en ik temperatuur ook niet. Ben tot op heden nog nooit regelmatig ongesteld geweest. Wellicht dat tempen iets voor mij is in de toekomst. Heb al wel een aantal dagen een wat zeurderig/kramperig gevoel in mn buik. Dat boek wat ik heb is trouwens wel erg interessant. Gaat van bevruchting tot geboorte met erg veel foto's. Hihi met 4 weken lijkt het nog niet eens op een baby. Wonderbaarlijk dat er na 9 maanden zo'n klein mensje tevoorschijn komt
@visjes: Ik heb geen idee,maar 17mm is prima joh!! Dan groeit het vast nog wel verder ookal is het maar heeeeel iets! Komt goed? Mag ik vragen welk ziekenhuis jij zit? Heb je een goede gyn?? @joontje: succes met testen over 4 dagen? heb je een voorgevoel?? Liefs...
hoi Lynd maak je geen zorgen joh geniet er lekker van heb ook zitten googlen en inderdaad wat puk zei van die donkere vlek is je kindje!! over 2 weken ga jet het beter zien... Puk hoop voor je dat je deze maand zwanger mag zijn en melek en de rest natuurlijk anoniempje had maandag 27 april een afsprraak om te kijken of mn eitjes gegroeid zijn en dat was goed een van 26 en een van 23 en de maandag 4 mei had ik bloed geprikt en was de waarde van mijn progesteron 134, heb vandaag gebeld om te vragen waarom de waarde zo hoog was en ze zeiden omdat het net achter de ovulatie is...ik weet niet ofdat ze het echt wisten maar het zal wel...
heyyy schattigkindje bedankt voor je antwoord! Maar weet je ook wanneer je ongeveer je eisprong hebt gehad dan?want er staat dat je over 10dagen kan testen maar moet dat niet korter zijn dan?tis toch wel langer dan 4 dagen geleden dat je je ei had?ja ik heb soms ook het ideej dat ze maar wat zeggen hoor... visjes het kan iedere keer anders zijn, 2e keer dee het niks tot dag 14, toe op dag 16 13 mm 2 dagen later 17mm en 2 dagen later al gesprongen dus het kan heeel snel gaan, maar nu deze ronde, was er een ei an 18mm en hij is waarschijnlijk pas 5 dagen later gesprongen!!! xxx
anoniempje wat bedoel je percies met testen bedoel je zwangerschapstest?? Ik denk dat het nu te vroeg daarvoor is..
hey Lynd, bedankt om mij op de lijst te zetten, zit in mijn 1e ronde clomid nu over die eitjes, 17 mm is heel goed, vanaf 20 mm springt het, mijn laatste meting had ik er één van 13mm dus dat is minder... morgen opnieuw FM en die waarde van progesteron is heel mooi, zeker en vast na een eisprong! succes girls
schattigkindje:nee ik bedoel bij jou banner staat dat je over 10dagen mag testen, dat zou inhouden dat je 4 dagen terug je eisprong hebt gehad?maar is dat niet langer geleden, want je zei dat je vorige week maandag al hele grote follikels had, dus dan leek het me niet dat die pas een week erna zijn gesprongen, snap je het? calai spannend meid, ach ik had vorige keer steed sonder de 10, en toe op da 16 ook 13 mm, en 2 dagen later al 17mm en weer 2 dagen later gesprongen, dus t kan ineens heel snel gaan hoor!! xxx
@ lynd wil je ff erbij zetten dat ik 27 mei naar de gyn moet??thanx @ all mijn onzekerheid heeft het hoogte punt bereid door dat tempen echt erg.....nu af en toe ongi pijn ik word echt gek van het wachten
Ja anoniempje het is vreemd maar het klopt wel want maandag stonden mn eitjes op sringen(27 Aril) en de maandag 4 mei een progesteronwaarde van 134 misschien ben ik dan wel zwanger hahah acht ik maak me zelf alleen maar gek =D>
schattigkindje:ja dat zou super zijn, maar wanneer heb je nou precies je eisprong gehad, of weet je dat niet???want dat vroeg ik me eigenlijk af!!i duim voor je thamar wat is er meid??hoe is je tempratuur nu dan?gebruik je ook ovutesten? @all:hier alles goed, heb de hele avond een ontzettend zeurderig gevoel in me onderbuik, maja voor een innesteling is t te vroeg, tis pas 3 hooguit 4 dagen na me ei dus vraag me af wat dit nou weer is pfff xxx
@ anoniempjuh gewoon ben het een beetje zat en mijn temp was weer laag...ik heb ook helemaal geen zin meer om dat te doen..gebruik geen ovu testen....misschien had ik dat beter kunnen doen..27 mei naar de gyn ik hoop dat hij me nu niet weer laat aankloten maar doormiddel van echos gaat kijken hoe of wat..
CLOMID CHICKS: anoniempjuh: -clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu voor de 2e keer met 100mg bezig. NOD 17mei, 1e wondertje Lima84: 5e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid jan + feb + maart clomid 50 mg, nu eerst provera en door met 100 mg clomid, 1ste wondertje Luukske: - zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 6e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK, 2e wondertje Kimonootje: juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg, 4e ronde mrt'09 Provera + Clomid 150mg, 1e wondertje Lilyan: juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, 1e wondertje Bloem24: aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, 1e wondertje Marsab: na bevalling sept. '07 + BV t/m sept. '08 geen cyclus, 2e ronde clomid 50mg, 2e wondertje Visjes: na mola-zwangerschap+chemokuren sinds nov '08 weer gestopt met de pil, lange, onregelmatige cyclussen, 2e ronde clomid 50 mg, 1e wondertje Puk25: maart '08 gestopt,2e ronde clomid 50mg,1e wondertje Tante Mars: okt'05, 1e ronde met Clomid 50mg slaat aan!! 1 eitje1e wondertje September1909: juni '08 gestopt, pcos geconstateerd na 6 mnd, ronde clomid 50, geen ei, nu 2e ronde clomid 100 eindelijk een ei! , 1e wondertje Lynd: begonnen in september 2007, juni 2008 vmk, april 2009 1e ronde clomid 100 mg + Duphaston, zwanger! 1e wondertje zuurtje: 1 zoon 3.5j, dochter 1j (raak in 1e ronde clomid 50 mg), na bevalling begonnen in juli 2008, 4e ronde clomid 50 mg , 4e wondertje (2+1*) Mercedes: 1 zoon 8 j, daarna 4 MK sinds sept 2006, ronde zoveel met clomid 150mg Thamar:1 dochter 2 jaar, 2e ronde Clomid en duhpaston Djaar:juni '08 gestopt met pil, jan'09 naar gyn, februari Provera en Clomid 50 mg, maart Provera en Clomid 100, 2e ronde Clomid, 1e wondertje Puk25:3e ronde Clomid en Pregnyl, 1e wondertje Salima:dec 2007 gestopt met pil, januari 2009 vmk, 1e ronde Clomid Joontje:juli 2008 gestopt met pil, 1e ronde Clomid, 100 mg Melek:dec 2007 gestopt met pil, 1e ronde Clomid, 50 mg, 1e wondertje Schattigkindje: 2e ronde Clomid, 100 mg, 1e wondertje Marijn: 2x spontaan zwanger, 2x miskraam, daarna PCO, 8e ronde Clomid, 100 mg Calani:mei 2008 gestopt met pil, Clomid, 1e wondertje Zwangere Clomid Chicks: Miracles, Weetjewel, Mamavyas, Lynd Afspraken/belangrijke data: Anoniempjuh:8mei bloed prikken Lynd: 15 mei tweede echo, 5,5 weken. Hopen dat er nu wel een vruchtzakje te zien is! Lima84 : 8 mei eerste FM, 17 augustus tweede afspraak fertiliteitsarts Kleurtjes behouden/ tekst toevoegen? Bericht quoten (knop rechts bovenin elk bericht), eigen tekst toevoegen, quote's boven en onder weghalen en klaar![/color
Heb vanochtend nog een zw.testje gedaan, nadat ik gisteren alleen maar ongerust was na de echo. Was gelukkig dikkere streep dan maandag, dus gaan nog steeds de goede kant op! Ik zal vanavond nog wel de laatste gegevens aan lijst proberen toe te voegen, en ook proberen de namen op alfabetische volgorde te zetten, dat is wat makkelijker zoeken!
anoniempje: mn eitjes stonden 27 april op springen dus denk dat mn ei geweest is op dinsdag of woensdag.....ik had vannacht heel erg buik pijn zo een bijtend gevoel 3 keer ofzo heb ik nog niet eerder gehad..ach ik ga van het negatieve uit...en themp geloof ik niet meer zo want heb een stukje gelezen dat het niet echt altijd klopt...
thamar balen joh, maar hij kan nog komen toch?mijn temp schommeld voor me ei altijd ook heel erg hoor!!van 36.2 tot 36.6 dus geef de hoop nog niet op!heb je al eerder een ei gehad met clomid?? schattigkindjekeej ja die krampjes je weet het natuurlijk nooit he, zit niks anders op dan afwachten!ik duim voor je hoor!! @all:gisteravond pijn in me onderbuik pff in bed getempt had 37.7!!dat heb ik nooit dus denk dt ik een beetje verhoging had zo voelde ik me ook. maar nu is het weer weg gelukkig. me temp was vanmorgen weer 36.8 hoop dat dat nog steeds door me e komt en niet een eventuele verhoging.. oja lynd super dat iezo dik positief was!!!
Goedemorgen dames, Schattigkindje bedankt! Ik hoop dat jij ook deze maand zwanger word! Dames gisteren was mijn temp. 36,9 en vandaag 36,8 IS deze daling erg??
@all....ik wil jullie niet aanvallen maar jullie moeten je niet zo focussen op de temp. En 1x per dag temp. is voldoende. s'Morgens voor dat je opstaat en rectaal......Het heeft helemaal geen zin om overdag en al helemaal s'avonds de temp te nemen. Je bent dan in beweging geweest en dan stijgt de temp. En je temp schommelt nu eenmaal, niks aan te doen. verder ben ik gisteren bij de fert. arts geweest. Ik krijg morgen mijn eerste FM. Als het deze ronde goed is dan moeten wij op eigen houtje door tot augustus. Ik heb 17 aug. een nieuwe afspraak staan als het nog niet gelukt is. Mijn eisprong is het enige wat ons in de weg staat. Het zaad was volgens de huisarts wat minder van kwaliteit. Maar de srta gisteren zei dat het allemaal dik in orde was. ......ik hoop dat het voor ji en de rest van ons allen een keertje raak is.