@melek: nee natuurlijk niet,las ergens zolang hij maar boven de 36.8 of 36.8 blijft is het prima! @hier: Het is GAME_OVER Ben net volgensmij weeeer ongie geworden!!!! Baal enorm!! Mijn lf fase is dus nog steeds veeeel te kort om een eitje in te laten nestelen! Die duphaston helpt mij dus ook niet! Heb ook nog eens last van colitus(darmontsteking) kan er ook nog wel bij!! X
Lima84, ik zit echt elke dag met mijn temp! ik ben zelfs bang om te tempen! Ik hoop dat het voor iedereen raak is natuurlijk! Wat mij vanochtend ook opviel was dat mijn tepels wat ronder en groter zijn geworden.... En gisteren heb ik niet geklust omdat ik ruzie heb met mijn mannetje
Puk25, bedankt voor je antwoord! Maar je had wel een eisprong gehad... MEID, dat is echt balen! maar kop op!! Het komt goed, met moed gaan we verder met het nieuwe ronde...
@melek /all: je hebt geleik,ik moet al blij zijn dat ik een eisprong heb gehad! Ik kijk het nog even aan of mn ongie doorzet,het was echt helder rood...dus dat is niet goed...ga de volgende keer om een ander medicijn vragen ipv duphaston,want die werkt niet echt bij mij! Ik voel me echt KUT! (sorry) Had zon goede hoop dit keer,maarja voelde me ook niet anders of zwanger dat waren denk ik gewoon maar verbeeldingen..... Ach ik ga voor een maart beebje(hopelijk) Succes allemaal!! Liefs....
@Melek 42, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar probeer je wat meer te ontspannen en niet overal iets achter te zoeken. Je hoeft alleen sochtends maar te tempen en op te schrijven, daar hoef je toch niet bang voor te zijn!! Het gaat er toch ook om dat je zo inzicht in je cyclus krijgt, daarvoor moet je ook meerdere maanden je temp hebben bijgehouden. @puk25 Wat ontzettend jammer!! En het leek allemaal zo goed te gaan deze maand, kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. Moet je nu binnenkort ook weer naar de gyn?? Dikke knuffel voor jou. @ Lima 84. Dus jullie moeten nu ook op de gok tot augustus proberen. Wij ook, vind het eigenlijk best wel een raar idee dat het zonder echo's gaat. Gelukkig is het zaad van je man goed. Bij ons kan je maar 1 keer in de week op dinsdag testen en aangezien het afgelopen dinsdag bevrijdingsdag was is mn vriend aanstaande dinsdag aan de beurt. Tis op mn verjaardag dus dan hopen we ook maar op een feestelijke uitslag Liefs
Joontje, je hebt helemaal gelijk! maar het lukt gewoon niet.... Ik vind het zoo moeilijk en wil het gewoon niet begrijpen waarom het bij ons niet lukt! Met de dag word het zwaarder voor mij! Hierdoor hebben wij ook ruzie gehad met mn mannetje, ik ben heel erg emotioneel geworden de laatste tijd, en voor elk grap of iets dergelijks word ik heel erg boos en wil gaan huilen! Gisteren de hele dag gehuild!
@ Melek, zeg maar hallo tegen je hormoontjes, haha. Ook ik kan om een scheet gaan huilen. Heb ook echt last van mijn hormonen. Misschien moet je dit je mannetje gewoon duidelijk zeggen. Het is niet niks waar je nu mee bezig bent en je lichaam reageerd soms heel heftig. Snap dat het voor onze mannen soms ook niet makkelijk is. Praat het uit want tenslotte willen jullie beide een wondertje en jij niet alleen. Moet hij ook wel begrijpen. @ Puk, jeetje meid wat ontzettend balen!! Je hebt idd een eisprong maar hopen doe je altijd dus snap best dat je er heel even doorheen zit hoor! @ Lima, meid heel veel succes morgen met de fm. Fijn om te horen dat de zaaduitslag toch goed was. Nu maar hopen dat die afspraak in augustus niet nodig is! @ Schattigkindje, nog even afwachten meid en hopen op iets heel moois. @ All, nou meiden hier is het rustig. Heb helemaal geen klachten eigenlijk. Ben wat moe maar ja ben de laatste tijd ook erg druk. Normaal heb ik zo'n 5-6 dagen voor mijn ongi allerlei klachtjes. Nu nog helemaal niks. Hopen dat het een goed teken is. Ik kom regelmatig een ooievaar tegen en denk dan maar ow die is me aan het aanmoedigen, haha. Ik moet toch echt nog een paar daagjes geduld hebben. Hopelijk kan ik op moederdag een gat in de lucht springen! Zal die eerste iui gelukt zijn?? WORDT VERVOLGD............................................haha.
Marsim, ja klopt ik wil wel graag met hem hierover praten, maar hij wilt zoo graag een kleintje! hij zegt het niet elke dag ofsoo maar ik voel het elke dag bij hem! Ik denk dat ik vanavond goed met hem ga praten hierover! Ik vind het zooo moeilijk allemaal... Ik voel me vandaag ook niet zoo goed, ik wil nooit ruzie maken met mijn mannetje maar soms ga ik te ver en word hij heel erg boos! maar ik merk dat ik sinds mijn menstruatie erger is geworden! Dit ga ik hem duidelijk maken vanavond!
Zeg gewoon dat de hormonen je opspelen en je even niet weet hoe je hiermee moet omgaan. Zeg dat je blij met hem bent en zeg dat het voor hem ook niet allemaal even makkelijk is. Ik zou ook aangeven dat het belangrijk is om te blijven communiceren. Je doet dit met zijn tweeën dus moet je ook weten van elkaar wat jullie denken en voelen. Als jullie open naar elkaar zijn kunnen jullie ook rekening met elkaar houden. Heel veel succes meid!
@ lima 84 je hebt helemaal gelijk ik ga mij er ook niet druk over maken denk ook dat ik er mee op hou ik ben er helemaal klaar mee met dat temp maar ik deed het maar 1 keer en smorgens en rectaal dusss en wil je erbij zetten dat ik 27 mei naar de gyn moet?? @ mele lima heeft gelijk je moet echt wat rustiger worden en niet gefocust zijn op de temp.. @ puk wat kut voor je...je mag best ff boos zijn.. denk aan je @ all hier is het rustig looop allleen erg met mijn rug te tobben een maandag naar de huisarts voor een verwijzing naar de neuroloog heb al een eerder een hernia gehad en denk dat hij terug is..verder moe en weer af en toe pijnlijk borsten maar dat zegt niks
@puk: jee meis, wat K*T. Maar klopt het wel dat je cyclus al wat langer was dan voorheen? Ik weet wel dat in jou geval de duphastonbijsluiter voorschrijft dat je het minstens 6 mnd. achter elkaar moet gebruiken, dus misschien wordt het elke keer weer beter. Het is helaas geen wondermiddel. Over duphaston tijdens zwangerschap heb ik trouwens op het web net tegenstrijdige dingen gelezen. Ene website (online apotheker) zegt dat je het NIET tijdens de eerste 4 maanden van zwangerschap moet gebruiken (na dus de twee weken na je eisprong); online bijsluiters zeggen dat het bij bep. hormooninsufficientie (als gele lichaam te weinig produceert) juist wel geslikt moet worden tot 4e maand. Verwarrend hoor. Maar ook in het laatste geval (wat op mij van toepassing zou moeten zijn, al hebben we nooit gemeten of ik te weinig hormonen heb, dus het is volgens mij een gok van de arts) heb een een te hoge dosering. En de bijsluiter zegt tot de 20e week slikken (niet 12e), en daarna afbouwen. Ik zit nu al in spanning over hoe dat dadelijk moet gaan, jee zeg, verpest de vreugde wel helemaal voor mezelf! @melek: meisje toch, wat rot dat je je zo rot voelt. Ik denk dat we dat allemaal wel in vlagen hebben, maar dat verandert natuurlijk niks aan de zaak. We willen zo graag dat we soms geen geduld en energie voor andere zaken meer over hebben. Je mannetje zal misschien hetzelfde hebben, waar nog bijkomt dat hij er op dit moment niks aan kan doen! Dat is van beide kanten frustrerend: jij zou misschien graag willen dat je wat dingen aan hem over kan dragen, maar ja, dat gaat nou eenmaal niet. Wat een rottijden zijn dit, he? Maar er zullen betere tijden komen, ook voor jou! Praten is denk ik wel heel belangrijk.
dames heel veel sterkte allemaal en puk balen meid volgende ronde vol moed!! ik denk ook dat ik ongie ga worden mn slijm wordt gelig en minder dus ....... Melek wat jij hebt heb ik ook soms met mn vent..
Marsim en Lynd, Ik ga hem vandaag alles vertellen! ik hoop dat hij het gaat begrijpen! Ik hou zoveel van hem, en weet natuurlijk dat hij ook veel van mij houdt!
@lynd:Tja t zit er niet in voor mij! mn cyclus is idd 3 dagen langer geworden...maar nog veel te kort...op dag 24 ongie...ik gebruik het eigenlijk nooit. (duphaston)Dus nu ik dit hoor(fijn dat je het opgezocht hebt) denk ik dat ik utrogestan ga vragen de volgende x! En voor jou...ik heb gelezen dat wanneer je het in hoge dosering gebruikt,dat het wel schadelijk kan zijn...dat b.v bij meisjes de afwijkingen aan de schaamlippen e.d voorkwamen...Je kunt ook de fabrikant mailen...dat had diegene waarover ik dit las ook gedaan...haar huisarts had gezegd doorslikken van duphaston,maar haar gyn zei stoppen! maar ze is doorgegaan. Haar gyn was het er niet mee eens...Kan het overigens niet weer terug vinden....Ik denk gewoon naar je gyn luisteren en in ieder geval tot je 12e week doorslikken lijkt mij hoor...maar ben ook geen arts...dat is wat ik gelezen heb.... Hopelijk maak je je niet te druk,want dat is helemaal niet goed! Succes! Schattigkindje: Ik hoop het niet voor je! Ik heb ergens gelezen dat wanneer je gelige afscheiding hebt(net zoals ik had) Je een mislukt ei hebt? wat hiervan waar is dat weet ik echt niet,het klinkt alleen al raar!!Wel heb je vaak dat gelige als je ongie eraan komt....maar dat hoop/hoeft niet!! Bij iedereen is het anders,het enige wat je kan doe is wachten wachten wachten..... Ik duim voor je!!! Liefs.....
@All: bedankt voor de lieve berichtjes! Heb echt veel aan jullie thanx! @marsim: Meid ik hoop echt dat het raak bij je is! Nog eventjes afwachten... Liefs....
Dames, ik heb nog steeds ook last van diarree ondertussen ben ik 8,5 kilo afgevallen! maar ik kan niks meer eten, ik sla zowiezo elke avond eten over!
Puk nou ik hoop niet dat mn ei mislukt is maar jah...ach we wachten gewoon af heb steeds de neiging om een zwangerschapstest te doen...
Damesssss waar zijn jullie?? Ik voel me zoo k*t vandaag, ik ga denk ik om de uur naar de wc, omdat ik last heb van diarreeeeee Ik hoor alleen maar gerommel in mijn buik!
nou meiden even snel wat nieuws. Djaarman belde mij vanmorgen met het bericht dat ik maar een koffer moest gaan pakken en wat picknickspullen. We gaan morgen direct na de echo een weekend weg !!! Ik kon kiezen; Berlijn, Londen, Luxemburg, Normandie (Frankrijk dus). Na wat overleg hebben we besloten om naar Normandie te gaan. Dus morgenavond zit deze meid te dineren aan de Franse kust !!! Ik heb er zo zin in maar heb het nu dus even heel erg druk. Tot snel meiden en een fijn weekend. Hopelijk krijg ik na het weekend wat tijd om bij te lezen, maar even zonder zwp. is ook wel lekker hoor !!